Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

On se että vaimoke voi käydä oluella kavereittensa kans, mutta kun itse kävin 3 olutta juomassa, kun vaimoke oli yövuorossa töissä niin nyt on helvetti irti (ilmoitin että olen kaljalla). Kuulemma tullaan näkemään toisiamme, sen takia et kävin baaris, paljon vähemmän nytten ja hän ei aijo enää ilmoitella menemisiään tai pyytää minua mukaan.

Ei hyvää päivää. Kuulostaa ihan 15v:n kiukuttelulta.

Vituttaa nyt jo niin ankarasti huominen. Joka vitun ikinen kakara 5km säteeltä tulee soittamaan ovikelloa keskellä yötä (minulle aamu 8 on vielä yötä) veisaamaan sitä virvon varvon paskaa.

Eikä ovikelloa saa irti katkomatta johtoja.. :david:

Kirjoitat oveesi häipykää -lapun erittäin tylysti. Eiköhän häviä.:D

On se että vaimoke voi käydä oluella kavereittensa kans, mutta kun itse kävin 3 olutta juomassa, kun vaimoke oli yövuorossa töissä niin nyt on helvetti irti (ilmoitin että olen kaljalla). Kuulemma tullaan näkemään toisiamme, sen takia et kävin baaris, paljon vähemmän nytten ja hän ei aijo enää ilmoitella menemisiään tai pyytää minua mukaan.

Taitaa olla aika tarjota lapikasta tuollaiselle. Eihän tuo kuulosta yhtään terveeltä. Tuollaisen, jos otat tulevaksi vaimoksesi niin sitten se vasta helvetti on irti, kun sormukset on sormessa. Paskallekaan et saa mennä ilman lupaa.

Vituttaa nyt jo niin ankarasti huominen. Joka vitun ikinen kakara 5km säteeltä tulee soittamaan ovikelloa keskellä yötä (minulle aamu 8 on vielä yötä) veisaamaan sitä virvon varvon paskaa.

Eikä ovikelloa saa irti katkomatta johtoja.. :david:

Myös vain ovikellon huomiotta jättäminen tuntuu toimivan, lisäksi joku risu oli survottu postiluukusta sisään 1 höyhenen kera :D

Se kun kävin talvella JV:n voimankäyttökurssin ja tällä päivämäärällä sen kaasuosio meni uuden lain myötä virattomaksi. Eikun taas uudelle kurssille á 170-200€! :wall:

Se kun kävin talvella JV:n voimankäyttökurssin ja tällä päivämäärällä sen kaasuosio meni uuden lain myötä virattomaksi. Eikun taas uudelle kurssille á 170-200€! :wall:

Vaikuttaako tuo nyt sitten kaikkiin ennen tätä päivää käytyihin ko. kursseihin? Kävin tuon samaisen viikko sitten ja ei ole vielä edes todistusta tullut:eek: ei sitä varmaan olis edes järkätty enää jos se olis nyt mitätön:confused:

Minulla on määräaikainen vuokrasopimus heinäkuun loppuun asti. Nyt olisi kuitenkin tarjolla mahtava kämppä, johon voitaisiin poikakaverin kanssa muuttaa. SIIS ONKO TOTTA ETTEN VOI PURKAA SOPIMUSTA? :wall: :wall: AAAARHG. Voikohan vuokranntajalta kysyä josko hän suostuisi sopimuksen purkuun jos etsin hänelle uuden alivuokralaisen? Vitskuttaaaaaa.

Vaikuttaako tuo nyt sitten kaikkiin ennen tätä päivää käytyihin ko. kursseihin? Kävin tuon samaisen viikko sitten ja ei ole vielä edes todistusta tullut:eek: ei sitä varmaan olis edes järkätty enää jos se olis nyt mitätön:confused:
Riippuu vähän siitä, minkä kurssin olet käynyt. Perinteisellä JV:n voimankäyttökurssilla ei enää saa kaasulupia 1.4. alkaen. Kaasua varten pitää nyt käydä vartijan kaasukoulutus (9h) ja hakea sitten poliisilaitokselta JV-kortin kaksoiskappale, johon on merkitty tuo uusi koulutus. Vanha voimankäyttökurssi merkitään korttiin puolestaan JV:n lisäkoulutuksen nimellä.

Jos olet todellakin käynyt vanhan mallin JV:n voimankäyttökurssin vasta viikko sitten, niin voi voi.... eipä ole kouluttajakaan paljoa tiennyt, maaliskuu oli jo uuden lain siirtymäaikaa. Tosin informointi tämän uuden lain tiimoilta on ollut luvattoman sekavaa ja epämääräistä, mutta silti...

Edit: tuossa pykälää http://www.intermin.fi/intermin/han....nsf/wLatest/F997B19A0EDBCBD6C225726D0041F917

Minulla on määräaikainen vuokrasopimus heinäkuun loppuun asti. Nyt olisi kuitenkin tarjolla mahtava kämppä, johon voitaisiin poikakaverin kanssa muuttaa. SIIS ONKO TOTTA ETTEN VOI PURKAA SOPIMUSTA? :wall: :wall: AAAARHG. Voikohan vuokranntajalta kysyä josko hän suostuisi sopimuksen purkuun jos etsin hänelle uuden alivuokralaisen? Vitskuttaaaaaa.

Voit purkaa mutta tuosta seuraa sopimussakko mikä on yleensä 2 kk vuokra tjsp.

Vituttaa kun ei ole mitään tekemistä...jumitan vaan koneella kaiken päivää. Vittu tää on ihan perseestä :down:

Kaasua varten pitää nyt käydä vartijan kaasukoulutus (9h) ja hakea sitten poliisilaitokselta JV-kortin kaksoiskappale, johon on merkitty tuo uusi koulutus. Vanha voimankäyttökurssi merkitään korttiin puolestaan JV:n lisäkoulutuksen nimellä.

Juuri tuon vartijan kaasukoulutuksen kävin, ja tuolla menettelyllä toimittava. Siellä olikin puolet porukasta vartijoita. Kaksi näyttöä ja lakitentti, miten lie ennen ollut. Ei tarvii uudestaan käydä, huh huh. Silti tuo uus laki on aika koukeroinen.:jahas:

Jottei menisi ihan off topiciksi niin vituttaa opinnäytetyöni. Se on ihan loputon suo. Äääh!!!:wall: no, valmishan siitä tulee ennemmin tai myöhemmin (tässä tapauksessa myöhemmin:D )

Art Vandalay ja Fl4m3: tulkaa auttamaan mua opinnäytetyön teossa niin saatte puuhaa :whip:

Lähdin eilen sauvakävelylle (:D) kurkku kipeänä mikä oli helvetin tyhmä idea kun ihan tainnoksiinhan se pisti. Nyt on vuorokauden ollut olo ihan ku olis kuumetta, niskat jumissa ja pakarat kipeät eli totisesti sairas.

Naiset...Mulla on selkeä kuuden vaatimuksen lista potentiaalisesta seurustelukumppanista, listalla ei ole mitään älyttömyyksiä vaan ihan järkeenkäypiä perusjuttuja. En ole 18-20-vuotiasta naista tavannutkaan joka täyttäisi kaikki nämä vaatimukset. Ja sekös vituttaa, olisi nimittäin kiva löytää naisihminen, jonka kanssa viihtyisi.

Vaatimukset:
1)Ei fanaattista aatteellisuutta eli ei uskovaisuutta/vegetarismia/ihmisoikeusaktivismia/eläinaktivismia tms. tai mitään näiden yhdistelmää.

2)Yleissivistystä senverran, ettei olla sitä "hihi ihqdaa"-barbin tasoa.

3)Terveet elämäntavat - ei ikiaikaista laihdutuskuuria, eikä myöskään sohvaperunaa. Liikunta pitää olla iso juttu elämässä. Itsestään ja henkilökohtaisesta hygieniasta saa myös huolehtia.

4)Siedettävä ulkonäkö - persoonallisella tavalla hyvännäköinen

5)Ymmärtää musiikista jotain. - Itse teen keikkaa puolivakavissaan bändin kanssa ja kulutan vähäisetkin rahani yleensä musiikkiin liittyviin asioihin.

6)Kiltti ja mukava, mutta samalla vahva ja päättäväinen luonne.

Tietenkin sarjakuvainnostukseni pitää ymmärtää.

Mutta perkele, tämä vaikuttaa nykyään olevan liikaa vaadittu.

Olipa taas :david: -angst.

Eikä ollu, vaan hyvä posti.:)

Mua vituttaa se ettei suomessa naiset tykkää musta, tai oikeemmin paremminkin osoita tykkäävänsä, mua piristää tosin vieläki se että kokonaista kolme naista tuli mulle avautuun eile:D mutta suomenmaassa sais olla samantasoinen vienti.. liikaa vaadittu?

Nainen saisi olla: kaunis (riittää että mun, ja mielelään edes äitinsä tai itsensä mielestä.
Vaalea: aika harvapa on kaunis, jos ei ole..:) mutta taas ihan mieltymysjuttu.
Fiksu, siten ettei nyt oo aivovammaisen tasolla, ei sen enempää.
Kiva: no ainakin mulle. mielellään tietysti sosiaalinen nainen, hiljaset ja yksinäiset tytöt on major turn off
Urheilullinen, tai no kuhan ei nyt paina ainakaan paljoa enempää kuin mä:) no mielellään kohtuunormaalipainoinen..
Niin, ja hetero.. mitäs sitä meikäläinen lepakolla tekisi..
Niin ja mielellään 18-28vuotias, ei alaikänen mutta ei mielellään kauheesti yli kolmekymppinen, ja tääki vaan siksi et ite oon viel aika nuori..

Eli eipä sun lista nyt nii paha oo.. hyvähän se on jotaan haluta.. niin oon mä aiemminki laatinu, ja pääasia nyt taitaa olla et se on musta nätti eikä oo nisti:)

Vituttaa kyllä aika vähän mikään, ehkä kyynärpääkipu kaikista eniten

edit.. tietty se naisettomuus ehkä vielä enemmin

Back
Ylös Bottom