Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sain tänään salilla miespuolisilta treenajilta melkoisia mulkaisuja, myöhemmin pukuhuoneessa selvisi se syykin...eli mun uuden valkoisen Beter Bodies-toppini läpi näytti aika mukavasti paistavan nännit:nolo: vaikka alla olikin urheilurintsikat...täytynee hommata seuraavaksi ne topatut rintsikat...:D

Eiiiih, miksei tuollaisia näy ikinä omalla salilla. :D:D:D

Tosin on kyllä useamman kerran saanut nostoihin uusia rautoja/toistomääriä kauniiden naisten ollessa lähellä tiukoissa treenivaatteissa. Tartten varmaan omaksi spotteriksi jonkun yyber-beibin niin rauta kyllä nousis, ei tarttis edes seurustella, riittää kunhan se olisi salilla vaan mukana katselemassa. :lol2:

Sain tänään salilla miespuolisilta treenajilta melkoisia mulkaisuja, myöhemmin pukuhuoneessa selvisi se syykin...eli mun uuden valkoisen Beter Bodies-toppini läpi näytti aika mukavasti paistavan nännit:nolo: vaikka alla olikin urheilurintsikat...täytynee hommata seuraavaksi ne topatut rintsikat...:D

Söpöä.;)

Joskus voisi olla vähän positiivisempi. En ymmärrä, mitä siinä ainakaan menettää?
Jotkut vaan on ilmeisesti niin perusnegatiivisia. Se ei vaan ihan joka asiassa ole niin kauhean hyvä...:curs:

Vituttaa kun En ole rasisti, mutta... (keskustelut ruskeista ja valkoisista) keskustelu on tuossa YK etusivulla. Piilottakaa se edes tuonne polittikka osastolle tai jotain. Samaa vitun paskaa sivutolkulla.

Vituttaa saatana, kun kaiken maailman apinat alkaa kännissä haastaa riitaa. Perinteinen narikan jälkeinen apinointi: kävellään päin portaissa oikein tähdäten ja "Mitä vittua sä mua päin kävelet?" juttua. :curs: :curs: :curs: :curs:
Mistä vitusta noita apinoita sikiää!!!

PS. Sille saatanan pässille, jos satut tätä lukemaan niin, mikä helvetti ajaa tommoseen apinointiin? Olis ihan kiva tietää näin yleisellä tasolla? :jahas:

Vituttaa saatana, kun kaiken maailman apinat alkaa kännissä haastaa riitaa. Perinteinen narikan jälkeinen apinointi: kävellään päin portaissa oikein tähdäten ja "Mitä vittua sä mua päin kävelet?" juttua. :curs: :curs: :curs: :curs: --

Pää edellä portaita alas tommosille... Ja molemmat on tyytyväisiä, koska rankaisua tommoinen ihminen selvästi haluaa merkityksettömään elämäänsä.

Oletkos ihan varma sakottomuudesta, voi nimittäin kuulua kutsu konttorille selvittelemään asiaa jälkikäteen simosisun kanssa :)

Koskaanhan ei tietysti voi olla ihan varma mistään, mutta luulisin näin. :rolleyes: Eivät olleet tehneet mitään virallista paperia tapahtuneesta. :)

Vituttaa niin ankarasti...

...kun en vain jaksa siivota ja sitten homma räjähtää käsiin 2-3 kuukauden sisällä. Nyt jos haluaisin paikat siistiksi, niin taas pitäisi käyttää koko viikonloppu kaiken paperisaasteen (mikä vittu siinä on, kun mainostenjakajat eivät tottele kieltoja?!) yms. roinan rahtaamiseen ulos ennen kuin voisi edes ajatella imurointia tai pintojen pyyhkimistä. Todennäköisesti pitäisi tilata vielä erillinen jätekuljetus etten tuki taloyhtiön roskiksia tuolla yhdellä 70+ neliöstä irtoavalla roskakasalla. :curs:

Ei tästä tule mitään. Tietääkö kukaan, onko olemassa sellaisia siivouspalveluita jossa joku tulisi kerran viikossa tai kahdessa siistimään paikat, viemään roskat oikeisiin keräyspisteisiin, imuroimaan ja pistämään perkele vaikka astiat astianpesukoneeseen kun sitäkään en näköjään jaksa tehdä. Jos haluaisi, niin saisi viedä pullot ja tölkit kauppaan ja pitää itse panttirahat. Muistelen että tuollaisia palveluja olisi ollut olemassa ja niistä sai vielä jotain verovähennyksiä tms.

Tietääkö kukaan, onko olemassa sellaisia siivouspalveluita jossa joku tulisi kerran viikossa tai kahdessa siistimään paikat, viemään roskat oikeisiin keräyspisteisiin, imuroimaan ja pistämään perkele vaikka astiat astianpesukoneeseen kun sitäkään en näköjään jaksa tehdä. Jos haluaisi, niin saisi viedä pullot ja tölkit kauppaan ja pitää itse panttirahat. Muistelen että tuollaisia palveluja olisi ollut olemassa ja niistä sai vielä jotain verovähennyksiä tms.

Googleen vaan hakusanat "siivouspalvelu" ja "kotitalousvähennys", niin pitäisi jotain löytyä. Kyllä noita yhden hengen siivousyrityksiä taitaa nykyään olla aika paljon kun tuo kotitalousvähennys teki siitä työn teettäjälle vähän edullisempaa.

Kotisali kiinni eivätkä muutkaan tietämäni salit ole enää tähän aikaan (ei-jäsenille) auki! :wall:

...kun en vain jaksa siivota ja sitten homma räjähtää käsiin 2-3 kuukauden sisällä. Nyt jos haluaisin paikat siistiksi, niin taas pitäisi käyttää koko viikonloppu kaiken paperisaasteen (mikä vittu siinä on, kun mainostenjakajat eivät tottele kieltoja?!) yms. roinan rahtaamiseen ulos ennen kuin voisi edes ajatella imurointia tai pintojen pyyhkimistä. Todennäköisesti pitäisi tilata vielä erillinen jätekuljetus etten tuki taloyhtiön roskiksia tuolla yhdellä 70+ neliöstä irtoavalla roskakasalla. :curs:

Ei tästä tule mitään. Tietääkö kukaan, onko olemassa sellaisia siivouspalveluita jossa joku tulisi kerran viikossa tai kahdessa siistimään paikat, viemään roskat oikeisiin keräyspisteisiin, imuroimaan ja pistämään perkele vaikka astiat astianpesukoneeseen kun sitäkään en näköjään jaksa tehdä. Jos haluaisi, niin saisi viedä pullot ja tölkit kauppaan ja pitää itse panttirahat. Muistelen että tuollaisia palveluja olisi ollut olemassa ja niistä sai vielä jotain verovähennyksiä tms.

Voin tulla siivoamaan jos hinnasta sovitaan :D

Wolffilla kun treenailin, niin vieressä joku teki vipunostoja olkapäille. Kyllä siinä vähän hampaita sai purra ettei alkanut nauramaan kun jokainen nosto ensimmäisestä lähtien sai aikaan sellaisen tuhinan ja murinan sekaisen murahtelun "HHHMPPRRGGGRRRPHHHHMMPPRR"....

Ei siinä mitään, isot olkapäät ja hyvässä lihassa koko jätkä, eli taitaa reeni mennä perille. Tulee sitä joskus viimeisissä itsekin puhistua mutta sellainen "tapan kohta leijonan paljain käsin"-psyykkaus joka nostoon huvittaa :)

Vituttaa nyt jo niin ankarasti huominen. Joka vitun ikinen kakara 5km säteeltä tulee soittamaan ovikelloa keskellä yötä (minulle aamu 8 on vielä yötä) veisaamaan sitä virvon varvon paskaa.

Eikä ovikelloa saa irti katkomatta johtoja.. :david:

On se että vaimoke voi käydä oluella kavereittensa kans, mutta kun itse kävin 3 olutta juomassa, kun vaimoke oli yövuorossa töissä niin nyt on helvetti irti (ilmoitin että olen kaljalla). Kuulemma tullaan näkemään toisiamme, sen takia et kävin baaris, paljon vähemmän nytten ja hän ei aijo enää ilmoitella menemisiään tai pyytää minua mukaan.

Vituttaa ihan jumalattomasti....

En tiiä vituttaako se et kävin kaljalla vai se et hän reagoi siihen tollain....

Nyt ei oo sit tietoo et millon seuraavan kerran nähdään.... Tänään piti nähdä, mut ei halunnu tänään nähdä ja ei ole varma huomisestakaan....

Vituttaa sekin et on silti sitä jo ikävä vaik se tollain käyttäytyy....

Olin tänää baarissa ja näin pari kunnon kaappia. Ei mitään perusjannuja vaan ihan tosissaan treenaavia kavereita semmosia jääkaappipakastin-yhdistelmiä oli. Pieni olo tuli vaikka ''iso''(lähinnä pituuden puolesta) olenkin. Vois alkaa treenaa.
edit. ja se vituttaa että satanen palo tänään alkoholiin ja aivan paska maku jäi suuhun. baarit on perseestä.

Back
Ylös Bottom