Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä oon onnistunut hävittämään mun silmälasit johonkin. Tasan kaksi viikkoa sitten ne oli päässä (tästä on valokuvatodisteita), tulin himaan, laskin ne johonkin, ja nyt ei löydy mistään. Miten voi olla 40 neliön kämppä näin iso? Ja tietysti vielä ne paremmat lasit. Saatana. En olis halunnutkaan, ei täällä ole mitään nähtävää :jahas: .

Mä oon onnistunut hävittämään mun silmälasit johonkin. Tasan kaksi viikkoa sitten ne oli päässä (tästä on valokuvatodisteita), tulin himaan, laskin ne johonkin, ja nyt ei löydy mistään. Miten voi olla 40 neliön kämppä näin iso? Ja tietysti vielä ne paremmat lasit. Saatana. En olis halunnutkaan, ei täällä ole mitään nähtävää :jahas: .

Jos rillit on hukuksissa, niin onko ne varmasti himas?

Hyvä kysymys. Viimeinen missä muistan ne olleen päässä on tuo perjantai; seuraavan kerran kaipasin niitä joskus seuraavan viikon alussa. En varsinaisesti tarvitse niitä, joten harvemmin käytän kotona.
Ei kai menny viikonloppuna viihteen puolelle?!? :rolleyes:

Ei kai menny viikonloppuna viihteen puolelle?!? :rolleyes:

Täähän se just koomista onkin, kun en käynyt silloin missään kauppaa kummemmassa, ja silloinkaan ei ollut laseja mukana. Olen mä ne aikaisemminkin kadottanut, ei siinä mitään, mutta tää alkaa saada jo koomisia mittasuhteita. Pitää vissiin alkaa soitella lähiseudun tutuille ja kysellä oonko mä käynyt jossain hortoilemassa ja unohtanut silmät :D.

Ja kaikki jääkaapit+pakastimet yms. on myös tutkittu läpi? Joskus kadonneet tavarat löytyvät kummallisista paikoista.....
nimim. kaukosäätimen muutaman kerran pakastimesta löytänyt :D

Ja kaikki jääkaapit+pakastimet yms. on myös tutkittu läpi? Joskus kadonneet tavarat löytyvät kummallisista paikoista.....
nimim. kaukosäätimen muutaman kerran pakastimesta löytänyt :D

Tämän innoittamana kävin vielä koko kämpän läpi. Olivat työpöydän roskiksessa alimmaisena. Haisevat vanhalle purkalle. No, vähemmän silti vituttaa, kiitti potkimisesta :D. Jääkaapin olin katsonut jo aikaisemmin, mun ajatuksen on tapana vähän harhailla.

Tämän innoittamana kävin vielä koko kämpän läpi. Olivat työpöydän roskiksessa alimmaisena. Haisevat vanhalle purkalle. No, vähemmän silti vituttaa, kiitti potkimisesta :D. Jääkaapin olin katsonut jo aikaisemmin, mun ajatuksen on tapana vähän harhailla.

Ole hyvä vaan :D Kiva että muutkin harrastavat tällaista tavaroiden piilottelua!

Viimeiset kirjoitukset oli tänään, mutta eiköhän työvuorolistan mukaan minulla ole töitä ensi yönä. Ikinä ennen tehnyt näin paljon mieli ryypätä ja juhlia. Olen kylläkin luultavammin kohta vaihtamassa työpaikkaa, pitäisiköhän lopettaa oikein tyylillä ja mennä kännissä töihin. :rolleyes:

Tuuletin huonetta eilen vähän ku oli pientä aromia havaittavissa, ja nyt sitten seurauksena on täällä kehittynyt hyttysyteiskunta joka on rei'ittänyt minua sitten koko yön ajan. Joka paikka syyhyää niin perkeleesti eikä saa nukuttua, argh

Joskus ei vaan ymmärrä naisia! Kohta tuntuu siltä,että on yksi urheilullinen kolli vapalla jalalla! Vitun influenssa ei ainakaan paranna oloa(puhumattakaan muutamasta kaljasta ja pullosta viiniä).

Hyvä komediahan on sellaista yllätyksellistä, missä sketsin alussa ei arvaa loppua. No ei aina. Tänään salille tuli kaksi nuorta mustalais miestä. Komediaa jo sinällään. No kaverit olivat pukeutuneet vimosen päälle salivermeisiin, eli pikkukengät, suorat housut ja kauluspaita. Ja treeni oli, yllätys yllätys, kolme sarjaa penkkiä 50 kilolla ja näkemiin. Neljännestä sarjasta olisi kait mennyt tukka sekaisin. :D

Näin meillä Porissa.

Meillä mannet teki sentään satasella penkkiä tai toinen niistä. Suorissahousuissa ja kauluspaidassa mites muutenkaan, lisäksi tyyllikkäästi henkselit paidat päällä

Joku vitun ämmä pakitti mun auton keulaan lidlin parkkipaikalla!!

Aikoinaan joku kertoi jutun tyypistä joka päätti matkia Big Ronia. No kerroin joskus tarinan veljelleni, ja tänään muistitin siitä tämän prässätessä täysillä. Broidihan innostui ja meni pian tekemään seuraavaa sarjaa, johon kuuluivat kunnon JEAH BODY- huudot. Yhtäkkiä paikalla ollutta yleisöä ei kiinnostanutkaan lentopallo-ottelu, jota tulivat katsomaan.

Se o muuten buddy :)

Back
Ylös Bottom