Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joskus kun olet tuomassa sitä pois sieltä niin tarkistappa onko se mallia josta sivupellit saa irti, kapenee muuten ihan mukavasti :)
Juu ei irronnut. Kaikennäköstä siitä jo sain irti mutta ei kaventunut 60cm:stä mihinkään eikä missään suunnassa. No, rumpu on jo paikoillaan. Yksi motherbeeeeeeeeeeeeeeeeeyatch kaakeli irtosi ja halkesi kun oli silikoonilla yllättävän lujaa kiinni listassa. Eli vituta enää niin paljoa koska voiton puolella ollaan!

Tosin seuraava vitukas talkoo on porailla x kappaletta proppuja kattoon, että saa kiskolampun kiinni. Luojan kiitos ettei tullut ostettua täysremonttia vaativaa kämppää, on tää sen verran pärseestä.

Perjantaina ei kyllä meinannut pokka salilla pitää kun joku jannu superman t-paidassa ja värikkäissä bermudashortseissa teki hauiskääntöä ja aina JOKA sarjan välissä virnuili itselleen peilistä ja pullisteli hauiksiaan... okei, tiedän että jotkut salilla käyvät ovat kyllä melkoisia narsisteja mutta tämä vei voiton :D

Perjantaina ei kyllä meinannut pokka salilla pitää kun joku jannu superman t-paidassa ja värikkäissä bermudashortseissa teki hauiskääntöä ja aina JOKA sarjan välissä virnuili itselleen peilistä ja pullisteli hauiksiaan... okei, tiedän että jotkut salilla käyvät ovat kyllä melkoisia narsisteja mutta tämä vei voiton :D

Mitä helvettiä? :eek: Toihan kuulostaa jo ihan meikältä.. :lol2: :lol2: Käydäänköhän me samalla salilla?

T: Joskus Superman t-paidassa treenaava :D

SAATANAN koira! 4 päivää ollu faijan dogi hoidossa ja nyt taas huomaan miksi mä vihaan noita vitun karvakasoja. Koira perkele oli paskonut matolle, TAAS! Vitun rakki! Sitten ku sitä juoksuttaa tuolla pihalla ni se ei tee mitään (muutaku räksyttää jokaikiselle vastaantulijalle!). Mutta sisälle paskotaan. Tyhmäkö se saatana on??

Koirat sucks, kissat sentään tajuaa. Ikipäivänä ottas rakkia omakseni. Haiseeki saatana pahalle!

Vituttaa nuo saatanan vanhat naapurin kyrvät, jotka valittaa koko ajan kaikesta. Lähtis jo ristus saattohoitoon.

Luulin jo selän parantuneen, mutta hieman venytyksessä vieläkin kipuilee. :wall: Onneksi ei ole kevyissä kyykyissä & mavessa tuntunut. :haart:

kahden viikon? Edes sissiosastolla ei ollut niin pitkiä yhtämittaisia metsäkeikkoja.
Missä oot intissä?

Mä kävin aikoinaan Kajaanis, vuonna miekka ja kivi...sillo ainaki oli melkeenpä sääntö että mettäkeikat kesti sen 2vkk.

kahden viikon? Edes sissiosastolla ei ollut niin pitkiä yhtämittaisia metsäkeikkoja.
Missä oot intissä?

Parempi kysymys taitaa olla: Missä sinä kävit armeijan? :D

Aika normipituiselta leiriltä kuulostaa. Paras minkä ajan minä tiedän jonku viettäneen metsässä oli kuukausi. Kyseessä oli kokelas. Kävi välillä lomilla ja palas takas leirille. Aika hajonneen tuntunen kaveri oli kun juttelin sen jälkeen.

juu ja sama paikka oli mullakin ku Viitsulla.

Selkä on aivan käsittämättömän kipeä. Ei meinaa nukkumisesta tulla mitään. Eikä kehtaa edes valittaa kun ns. poikaystävän selkä on vielä kipeämpi. Vituttaa tosin senkin puolesta.

Voi ttu pyöräilin sitte ~4,5km Turun Yliopistolle huomatakseni että Educariumin sali on kiinni:wall: ja toiset ~4,5km takas=9km. Ei ees vituta:curs: Kohtuu lailla hikisenä pääsee ovelle ja aattelee et jes pääsee sentä reenaa, mut vittu ei sali on suljettu ajalla 12.3.-18.3. Haista paska. Olin muistavinani et ois kiinni, mut ei ollu mitää lisäinfoo netissäkään, joten aattelin et olin vaa lukenu omiani:jahas:.

Edit heräsinpähän ainaski kunnolla tommosen pienen lenkin jälkee :D

Voi ttu pyöräilin sitte ~4,5km Turun Yliopistolle huomatakseni että Educariumin sali on kiinni:wall: ja toiset ~4,5km takas=9km. Ei ees vituta:curs: Kohtuu lailla hikisenä pääsee ovelle ja aattelee et jes pääsee sentä reenaa, mut vittu ei sali on suljettu ajalla 12.3.-18.3. Haista paska. Olin muistavinani et ois kiinni, mut ei ollu mitää lisäinfoo netissäkään, joten aattelin et olin vaa lukenu omiani:jahas:.

Edit heräsinpähän ainaski kunnolla tommosen pienen lenkin jälkee :D

Mä olisin voinut kertoa tuon jo eilen jos olisit kysellyt tätä täällä. Ei varmaan lohduta, mutta sanoinpa tämän nyt kuitenkin. :D

Tää on tämä vakio:

Salin musiikki.

Vittu kun salilla on 9 äijää jotka kuuntelee metallia, sit sinne tulee joku vitun käppänä kerhotossut jalassa tekemään lähentäjiä niin heti pitää vaihtaa musa johonkin voiceen. Jumppaa siellä palvelutalon kerhohuoneella perkele!

Tää on tämä vakio:

Salin musiikki.

Vittu kun salilla on 9 äijää jotka kuuntelee metallia, sit sinne tulee joku vitun käppänä kerhotossut jalassa tekemään lähentäjiä niin heti pitää vaihtaa musa johonkin voiceen. Jumppaa siellä palvelutalon kerhohuoneella perkele!

Yhdyn tuohon vitutuksen aiheeseen. Meidän salilla aikanaan saatiin sovittua, että siellä kuunnellaan Cityä siis nykyistä Radio Rockia. Mutta kuinkas ollakkaan kun nyt salin omistaja on taas vaihteeksi päättänyt, että siellä kuunnellaan jotain hemmetin Energyä(kuulemma tullut valituksia musiikista). Helvetin hienoa treenata kun radiossa neekerit vinkuu räppiä ja mummot jumppailee vieressä samalla lehtiä lukien..:curs:

Tuli maihareist ku joku 17 kilsaa kävelin niin vitun mukavat rakkulat - meninpä repäsee toisel hampail auki nii liha paistaa ja kyllä teki kipeää :D
Piti mennä lavuaarille suihkuttelee jalkaa. Mutta molempii tuli onneks vaa yhet.. Nyt vituttaa kun ei ottanu paksumpii sukkii.

Just tulin autolla kaupasta Raision suunnalta ja olin siinä vähän Myllyn jälkeen motarilla 100 km/h lasissa - eli sallittu max. nopeus tällä hetkellä. Eteeni huristi sellainen Mercedeksen uusi ML 420 vai mikä lie maasturi, se oli sellainen esittelyauto. Hetkeä sen jälkeen sen edellisen perään ja minun eteeni tuli toinen Mersu, tällä kertaa C-sarja. Sen jälkeen taas sama juttu toisen ML:n kanssa, jolloin eteeni rupesi muodostumaan joku vitun juna. Plus että tuulillasiin lensi kiviä, koska nämä :david: :dit eivät viitsineet ajaa sitten yhtään sen enempää ylinopeutta, että jättäisivät kunnon välin, eikä mitään helvetin letkajenkkaa.

Kaiken kukkuraksi neljänneksi siihen mersujonon perään (ja tietysti minun eteeni) yritti väkisin tunkea oikea kuningas-:david:, ja samalla viedä kenties autostani vasemman puoleisen etupuskurin alueen.

Tämä kaikki tapahtui niin nopeasti, etten ehtinyt arvioimaan tilannetta, en jättämään turvaväliä, eikä oikein mitään muuta kuin sen, että tuli tööttäilyn ja keskisormen avulla tuli kerrottua jonopärrääjille mitä mieltä olin moisesta tempusta.

Back
Ylös Bottom