Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tein tänään salilla tyypilliseen tapaan kyykkyä, kulmista, penkkiä ja leuanvetoa. Sitte päälle pari-kolme kasia ojentajia ja haukkaa.

Lepäilin hauiskääntöjen välissä venytellen selkää niin siihen tuli joku 40v+ äijä jota en oo ennen nähny. Kattoi tiukasti suoraan silmiin ja sanoi terävästi "jätä mun tytär rauhaan!" ja käveli pois. Olin hoo-moilasena hetken ja kattelin vähän ympärille. :eek:

Oli siellä toisella puolella joku teinityttö tekemässä vatsoja ja reidenkoukistusta maaten, näytti vähän kiusaantuneelta. Isä oli vieressä ja katteli "varoittavasti" muhun päin loppu treenin ajan naama norsun vitulla. :lol2:

Tein tänään salilla tyypilliseen tapaan kyykkyä, kulmista, penkkiä ja leuanvetoa. Sitte päälle pari-kolme kasia ojentajia ja haukkaa.

Lepäilin hauiskääntöjen välissä venytellen selkää niin siihen tuli joku 40v+ äijä jota en oo ennen nähny. Kattoi tiukasti suoraan silmiin ja sanoi terävästi "jätä mun tytär rauhaan!" ja käveli pois. Olin hoo-moilasena hetken ja kattelin vähän ympärille. :eek:

Oli siellä toisella puolella joku teinityttö tekemässä vatsoja ja reidenkoukistusta maaten, näytti vähän kiusaantuneelta. Isä oli vieressä ja katteli "varoittavasti" muhun päin loppu treenin ajan naama norsun vitulla. :lol2:

Sä olit selkeesti tuijottanu sitä tyttöä kokoajan kuola valuen :kuola: ja kiimainen ilme kasvoilla.. :)
Pakkohan silloin isän oli tulla huomauttamaan..;)

Haha, vois kyllä vetää sanattomaks. Mutta jos tuossa tilanteessa olis riittävästi munaa niin voisi todeta vastaan että en varmana jätä hottia chiksiä rauhaan.

Stondisko sut paljasti?

:D

Timse tapahtuiko turussa, mikä sali? Meinaan vastaava tilanne tapahtui kaverille joku vuosi sitten :lol2: . Ties vaikka oli sama äijä. Mutta ihan käsittämätön tilanne kyllä :D

Lepäilin hauiskääntöjen välissä venytellen selkää niin siihen tuli joku 40v+ äijä jota en oo ennen nähny. Kattoi tiukasti suoraan silmiin ja sanoi terävästi "jätä mun tytär rauhaan!"
Tuohon osuvasti vaan "Sori en mä sun tytärtä katsonut, ku oon homo. Mut sä oot kyl aika nami". Jotain tollasta :D

Vois äijä jättää seuraavan kerran varoitukset sikseen...

Aina kyllä jää jälkeenpäin kyrsimään, kun ei juuri silloin keksi mitään järkevää/osuvaa sanomista :(

Joo, olin täysin kahveella siinä tilanteessa. Jotenki tottunu siihen että kaikki jotka salilla jotain mulle sanoo kyselee "onko viel paljo jäljellä", "tarviikko tätä" tai "voiko tehä välissä". Kyllä nyt tulee mieleen vaikka kuinka monta vastapalloa tohon... :curs:

Kai sitten jossain sarjan välissä oli silmät tapittanu suoraan sinne takareidet-maaten koneen suuntaan. Varmaan suojeleva isukki vittuuntui. :)

Mitään en tunnusta.

Syömiset jäänyt tänään vähille, joten nyt olo on sen mukainen. Väsyttää, vituttaa ja nälättää. V*tuttaa muutenkin kun aina pitää koko ajan olla syömässä, muuten ei tule elämästä yhtään mitään, maha kurnii ja pää on tyhjä. Kalorit tuossa laskeskelin yksi päivä silleen summittaisesti, niin tuonne 3000/pvä hujakoillehan tuo meni. Ja vielä oon näillä ahmimisilla onnistunut laihtumaan muutamia kiloja. Mulla on varmaan matoja tai jotain.

Ostin pesukoneen ja kuivausrummun. Ensinmainittu sisään paikalleen ja kun olin nostamassa jälkimmäistä päälle niin huomasin, että kone on kapeimmasta kohtaa 60cm leveä ja paskahuussin ovi 57cm leveä. :curs: Ei auta kuin repiä karmit helvettiin ja raahata kone sisään. Harmittaako?

Joskus kun olet tuomassa sitä pois sieltä niin tarkistappa onko se mallia josta sivupellit saa irti, kapenee muuten ihan mukavasti :)

Perse on ruvella.
Saatana jostakin tullut perspakaroihin finnejä etc. Jotka on aivan paskimmassa vaiheessa, että kova, muttei kehtaa puristaa, kun koskee niin pirusti. Prkl revin kohta pihdeillä irti.
Inhottava istua kovalla alustalla pitkään.

Ei saa nauraa ihmiset :nolo: :nolo:

Perse on ruvella.
Saatana jostakin tullut perspakaroihin finnejä etc. Jotka on aivan paskimmassa vaiheessa, että kova, muttei kehtaa puristaa, kun koskee niin pirusti. Prkl revin kohta pihdeillä irti.
Inhottava istua kovalla alustalla pitkään.

Ei saa nauraa ihmiset :nolo: :nolo:
Clearasilia persuuksiin, niin kyllä lähtee :lol2: Apteekista saa varmaan apua, kun itsekin sieltä hommasin aikaanaan kunnon finnivoiteet (lähti vitun mustapäätkin, naamasta tosin, ei perseestä). Tosin ne voiteet saattaa kirvellä aika perkeleesti, eli ei ehkä kannata laittaa perskankkuihin :D

Itseäni vituttaa tämä räkätaudin poikanen, jonka sain faijalta. Katkonaiset yöunet pistää vituttaa, kun joka paikkaa särkee muutenkin ja pää ihan tukossa.

Uuh eilen kemuissa olin jo ottanut "pari" ja eiköhän sit alkanu yks ystävä tai jota oli luullu ystäväks lämpenee aika huolella. Sit vaan hommiin mut ei saatana ku pikkuveli ei ollutkaan ihan yhtä skarppina ku yleensä niin eihän siitä saatana mitään tullu :wall: Noh nainen ainaki tykkäs ku annoin sit kielihoitoa, mut oikeesti!!!!! ttu!

Clearasilia persuuksiin, niin kyllä lähtee :lol2:

Kyllä, se on tarkotus. Kotona on kyllä tätä näin, kun viimeisten vuosien aikana, yllätys yllätys, on ollut naama enneminkin ruvella, onneksi on ruvennut parantumaan.

Itse tarjoilin mielenkiintoista salikomediaa eilen. Tai oikeestaan tää ei tapahtunu enää salilla, vaan sen jälkeen, mut kuitenki.

Olin siinä jo lopetellut treenit ja fiilis oli muutenki hyvä, selkätreenille täydet :5: . No käväsin siinä sitten vielä pukkarin kraanasta laskemassa vedet sheikkeriin ja kävelin jo liikuntahallin aulan puolelle. Sheikkerin "korkki" ei kuitenkaan jostain syystä ollut kunnolla kiinni, pari ravistusta ja muutama desilitra tuota jumalten mansikanmakuista nektariinia loiskuu mun naamalle ja takille.

Onneks aulassa ei ollu ku pari jotain random-sälliä, jotka kyllä naureskeli siinä, et mitä helvettiä toi urpo säheltää tuolla noitten jauholitkujensa kanssa.

Vessasta äkkiä paperia, millä pyyhkiä vähän naamaa ja tän jälkeen oli pakko painuu vittuuntuneena Siwaan ostamaan parit banaanit ja jäädä mussuttamaan niitä siihen pihalle. :david:

Back
Ylös Bottom