Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ekaa kertaa salilla kun penkkasin, koetin pelkällä tangolla, että ompas kevyt. 5 kg ja lukot kumpaankin päähän (vittu mikä pälli), niin arvatenkin tanko jäi rinnalle ja sieltä joku myökky kävi nostamassa sen pois. Kun isä haki sieltä, niin kerroin autossa jutun normaalisti ja tämä repesi totaalisesti. Silloin teki mieli hirttää itsensä.

Ei näin, ei näin... Kun oli pulpahtanut pyörästä takakumi ulos (muutenkin paskana/perseestä), niin ei sitten muuta käynyt mielessä, kuin pistää pulpahduskohtaan ruusupiikillä muutama reikää, kun venttiilikin on keksitty *ei löydy kuvaavaa hymiötä hölmöyden tunteeseen* . Voin lohduttaa itseäni sillä, että renkaan paikkaus olisi muutenkin ollut ajankohtaista, mutta kohta se kuullaan: "Mitä vittua, näin monta reikää?" *häpeää*

Ja tietysti tuo edellinen viesti. Vituttaa enemmän kuin tuo tämän viestin juttu. Joko en kelpaa kellekään tai sitten ei ollut kohde valmis seurustelemaan/työnnän porukkaa poispäin säteilemällä...

sheikkeri levisi reppuun, pari kirjaa, vihkoa ja pari kk vanha Texasin laskin otti hittiä.. n. 200€ vahingot :curs:

Paska juttu enkä halua yrittää hyötyä toisen vahingosta, mutta..
Myydään: Muutaman vuoden vanha Texas-85 + ohjekirja + kaapeli. Laskin on jo vanha mutta vähän käytetty, lähinnä ruotsin kokeissa. Ai niin, sisältää kaks peliä eli tetriksen ja sit sellasen seikkailu-räiskintäpelin :D

Muista pestä kädet sen jälkeen kun olet levittänyt kylmävoidetta. Ainakin jos olet menossa kuselle. :itku:
Pyörittelettöketö sitä kyrpää syvällä kourassanne vai mitä helvettiä ku käytte kusella? ei pitäs normi kusen käymisellä tarttua mitään vaikka ois rikkihapossa uittanu kätensä.

Pyörittelettöketö sitä kyrpää syvällä kourassanne vai mitä helvettiä ku käytte kusella? ei pitäs normi kusen käymisellä tarttua mitään vaikka ois rikkihapossa uittanu kätensä.

Kyllä minä ainakin vedän esinahkaa muutamaan kertaan eteen sekä taakse että kaikki tipat tulee ulos virtsaputkesta.

Ps. Tällä ei ole mitään tekemistä itsetyydytyksen kanssa :D

Vituttaa kun on liian pieni talli mikä on kylmä ja liian pimeä, liian iso auto joka mahtuu suurinpiirtein talliin mutta ovet ei mahdu aukeamaan kunnolla, liian suuret ja kalliit haaveet tuosta autosta ja se että tuota saa värkätä varmaan pari vuotta ja mulla olis kuitenki kolme muutaki autoa mitä pitäis roplata jne jne...
Lisäksi vituttaa se että mulla on kohta kolmatta viikkoa olkapää kipeänä, en oo käyny salilla sitten joulukuun, ei oo töitä vaikka kovasti niitäkin luvattiin erään henkilön puolesta, koiralla on karvanlähtö ja jokapiakka on valkoisissa tai mustissa karvoissa, sama koiran perkele söi mun uuden digilootan kaukosäätimen! Jotaki positiivista sentään... Oon humalassa!!:hyper:

Vituttaa kun on liian pieni talli mikä on kylmä ja liian pimeä, liian iso auto joka mahtuu suurinpiirtein talliin mutta ovet ei mahdu aukeamaan kunnolla, liian suuret ja kalliit haaveet tuosta autosta ja se että tuota saa värkätä varmaan pari vuotta ja mulla olis kuitenki kolme muutaki autoa mitä pitäis roplata jne jne...

I feel you man. Tsemppiä ja ei muuta ku :kippis1:

Nimim. Letukan omistaja

Vituttaa olla näin heikko ja pieni :itku:
vituttaa katella tollasta valittamista. jos olisit "iso" niin aluksi nauttisit, sitten olisit tyytyväinen ,sitten tottuisit, sitten kyllästyisit ja lopulta kirjoittaisit tänne että, Vituttaa olla näin iso,kun ei löydy kuteita ja ei mahdu fiattiin. sunlaiset
tyytymättömät valittaa vaikka sais mitä. puute vain vaihtuu..

Ostin pesukoneen ja kuivausrummun. Ensinmainittu sisään paikalleen ja kun olin nostamassa jälkimmäistä päälle niin huomasin, että kone on kapeimmasta kohtaa 60cm leveä ja paskahuussin ovi 57cm leveä. :curs: Ei auta kuin repiä karmit helvettiin ja raahata kone sisään. Harmittaako?
No vituttaa ku pientä oravaa! Saatana! Kuolema! Hevonen!

Hemmetti, sain juuri selville että taloon johon olen muuttamassa, on saatavilla vain joku vitun homepna-tekniilla toteutettu piece of shit liittymä. Milläs perkeleellä mä nyt waretan ja pitäskö muka megasen jotenkuten toimivan natatun kaistan riittää? NO ei todellakaan riitä, pelkkää homostelua moinen. Hemmetti. Ite maksaa mielellään netin käytöstä jos sille saa jotain vastinetta. Mutta muutaman euron maksava paska liittymä ei todellakaan nappaa. Siis voi hemmetti.

Olen kuullu monelta läheiselt lupauksia jotka ne on perunu sit kun asia on ajankohtanen. Vittuilu ja valehtelu menee viel jos kysees on vieras. Mut jumalauta lähimmäiset joihin olis voinu luulla luottavansa :curs: Perkele

Tääkään nyt välttämättä niin komediaa mutta itteeni vähä nauratti.
Tänään salilla oli joku n.25v mimmi jota en ollu ennen nähny meni vaihtamaan radiokanavankin horo jossain vaiheessa rockista ylex:llä :curs:
noh kuitenkin siinä mavettlin ja tein vikaa sarjaa 160kg viimesen toiston jälkeen pudotin painot jostain polvien korkuudelta lattialle niin akka käänty siinä vierestä alataljasta vittuuntunu/pelästynyt ilme kasvoillaan ja tokaisi "ZIISUS!" :D

Vittu kö tänään kävin salil ja kyykkäsin 200 kg:lla ja kaaduin selälleen kesken sarjan kakssataa kiloo niskassa niin joku helvetin kynis hippi väisti levypainoo ja huusi "OHO!". Vittu meikä repes, ei helvetti mikä aasi se hippi.

Muakin vetutti kun pukkailin penkissä lämmittelysarjaa 160 kilolla ja sitten viimeinen toisto jäi hetkeksi vähän puolitiehen siihen rinnan päälle niin eiköhän sieltä joku hemmetin pitkäletti hippipoika kynäniska tullut ja ottanut siitä tangosta kiinni ja muka "auttanut".. Olis perkules noussut kyllä itsekin tollanen lasten paino! Oli kyllä melkosta komediaa, naureskelin vain pitkään partaani, vaikka ärsytti kyllä enemmän tollanen pelleily.. Meni vielä sama kaveri treenaamaan jalkoja jossain reidenojennus-vinksvonks-naistenlaitteessa.

Back
Ylös Bottom