Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niin vitutuksen aiheita..Tänään jostain syystä vitutti nuo ihmiset tuolla liikenteessä tavallista enemmän.. Lähinnä liian hiljaa ajavat, ne jotka eivät uskalla mennä ikinä sinne liikenneympyrään ja ne jotka odottavat hannikaisen kadulla etelään päin mennessä oikealta tulevia (vasemmalle kääntyviä), vaikka vastaan tulee koko ajan autoja eli ei TARVITSISI ODOTTAA VAAN VOI PERKELE AJAA!!! Sekava selitys mutta paikalliset varmaan ymmärtää..:D

Minkä vitun takia ne ei ole voinu laittaa kolmioita niiden pikkukatujen risteyksiin? Sitä mää olen aina ihmetelly. Siinähän on aika helvetin monta noita poikkikatuja mistä joku yön Timo voi tuupata nissanilla eteen ihan huoletta.

MissEvilEvelle tsemiä, noitten samanmoisten ongelmien kanssa meikäkin köpsötelly vuosikausia ja ollu availtavana, nyt vihdoin kunnossa. Ja jos mä nyt 10 arven todistamana oon vihdoin tullu kuntoo, ni kyl toi sunki jalka tulee, pikasemmin vaan.

Itteä vituttaa vaan oma outous, miten voi olla niin haahuilija ja pihalla asioista ettei enää meinaa omakaan ymmärrys riittää. Hitsi ku pitää pyöritellä asioita päässään maan ja taivaan väliltä ja hamstrata niin monta eri alaa että kapasiteetti paukkuu. Ei kai arkijärjelle, hoksottimille tai sosiaaliselle älylle jää enää sit tilaa ku ressaa kaikesta...

Näin keväällä vituttaa kun kaikki kävelyteiden reunustat ja keskustat on täynnä koiran kusta ja paskaa.

Visa toimii kuin unelma, eli ei ollenkaan... no huomenna pankkiin selventämään asioita ja kyselemään että mistä vitusta on kyse.

Kannattais varmaan ottaa suoraan kortin myöntäjään yhteyttä.

janne22 sanoi:
Nyt on pakko kyllä avautua. Vituttaa vaan niin suunnattomasti. Eilen takana 15 tuntia tenttiin lukua, 3,5h yöunet ja TAAS täällä koululla lukemassa. Miksen lukenut itseäni putkimieheksi...miksi?

Kai sitä voi vieläkin lukea putkimieheksi jos se vaikuttaa paremmalta vaihtoehdolta nykytilanteeseen nähden ;)

tonspa sanoi:
Vituttaa ku tulee suuttuneena sanottua niin pahasti ja just sellaiselle henkilölle, jota ei koskaan haluaisi mitenkään satuttaa.

Mä oon vähän eri mieltä tuosta - tottakai sitä haluaa satuttaa jos suustaan loukkauksia päästelee! Kannattaa silti miettiä, että yleensä haukkumiset ym kertoo paljon enemmän sanojasta kuin sanojen kohteesta.

Arvatkaas mitä? Mua vituttaa ja ois ihana saada pienet itkupotkuraivarit just nyt :D

Löin vahingossa sormeni ovenkarmiin ja tuloksena on turvonnut pikkurilli ja kipu. Vittu kun voikin olla kömpelö.

Kannattais varmaan ottaa suoraan kortin myöntäjään yhteyttä.

En nyt tiedä tartuinko huonoon provoon vai oletko oikeasti tyhmä?
Pankkihan tuon läpyskän minulle on myöntänyt ja sitä kautta nyt uudenkin saan kun kävin selvittämässä että mistä on kyse.

Visa toimii kuin unelma, eli ei ollenkaan... no huomenna pankkiin selventämään asioita ja kyselemään että mistä vitusta on kyse.

En nyt tiedä tartuinko huonoon provoon vai oletko oikeasti tyhmä?
Pankkihan tuon läpyskän minulle on myöntänyt ja sitä kautta nyt uudenkin saan kun kävin selvittämässä että mistä on kyse.

Lukeeko kortin takana myöntäjänä pankkisi nimi?

Edit. tyhmä olen ihan oikeastikin, ei epäilystäkään :D

Olkapäät vittuilee.
Vasen olkapää on vähitellen ruvennut toimimaan ihan ilman valittamista.
Niin eikös sitä oikea päättänyt kiukustua pystypunnerruksesta, olis nyt ehtinyt laittaa edes painoa jonkun verran mutta ei.

Hieman myös vituttaa toi 10cm pitkä kohtuu häijy naarmu niskassa.
Ei sais riehua niin paljoa koirulin kanssa.
No eipä tossa muuta kuin saattaa haitata hiukan kyykkäämistä kun paitakin tuntuu ikävältä, kuin myös pään kääntäminenkin.

No menee se kait tästä jos ei muuten niin irvistellen.

Vitunmoinen stressi ollu työpaikalla. Vielä kun joutuu ravaa ihan vitun turhimmista asioista kun eivät osaa käyttää tietokoneitaan. Jotkut henkilöt on vaan olemukseltaan vitun hitaita ja älyltään vajaita.

Originally Posted by Fl4m3
Itteä risoo oikeen kunnolla, kun ei oo taas ollu hereillä: koulun kautta risteily tulossa ja kaikki menossa, paitsi mä! :curs: :curs: Olis taas tajunnu ajois saatana... noh, jos huome viel jostai pilettiä sais!

Jos satut Jyväskylästä olemaan ja Lemmenlauttaa tarkotat niin nou hätä, lippuja on vielä laivaan ja paikkoja bussiinkin löytyy..;)

Originally Posted by jambo
Minkä vitun takia ne ei ole voinu laittaa kolmioita niiden pikkukatujen risteyksiin? Sitä mää olen aina ihmetelly. Siinähän on aika helvetin monta noita poikkikatuja mistä joku yön Timo voi tuupata nissanilla eteen ihan huoletta.

Samaa on ihmetelly itekin. Näkee tosi paljon läheltä piti -tilanteita noissa.
Kaipa siellä asuu joku silmäätekevä, jota vituttas kun se ei ikinä pääsis siihen Hannikaisenkadulle aamulla vähän ennen kasia eikä iltapäivällä vähän neljän jälkeen :rolleyes:

vituttaa ihan kympillä. Kaikki menny tänään ihan perseelleen. Tiuskinut ihmisille jne. Tapana ei oo yleensä omaan vitutusta purkaa sivullisiin, mutta nyt on jostain syystä käynyt juurikin niin :(.

Miten voi olla mahdollista, että yhtenä päivänä kusee käytännössä kaikki :itku:. Aamu jo osoitti, että ei hyvää heilu. Piti siirtää puhelimesta herätystä eteenpäin niin päätin sitten siirtää puhelimen kelloa eteenpäin :lol2:. Myöhästyin sovitusta tapaamisesta ja siitä sitten eteenpäin. Voi perse ku taas tökkii. Olis edes terve ni vois mennä juoksemaan vitutuslenkin, mutta sitäkään riskiä ei nyt viitti ottaa. :wall:

Jos satut Jyväskylästä olemaan ja Lemmenlauttaa tarkotat niin nou hätä, lippuja on vielä laivaan ja paikkoja bussiinkin löytyy..;)

En mää, ku turun kauppakorkeen nesu-risteilylle. Ja onnistuin vielä saamaan piletin tänään! :rock: :hyper: :kippis1:
Saas nähä mitä örvellystä täl kertaa taas luvassa (nimim. Viimeksi aivan naamat meriaamiaisella pelkkää pekonia)

Ei nyt suoraan sanottuna "vituta", vaan enemmänkin "masentaa", että on jäänyt viimeisten vuosien aikana vain ajatuksiksi ja yrityksiksi sekä turhiksi kuvitelmiksi, että saisi jostain ihmisestä tyttöystävän. Ei ole kuolemanvakavaa, kun on vasta tämän ikäinen, mutta silti painaa tällaiset. Itse kun on niin "no niin, nyt alkaa tulla jotakin :kippis1: ", kun edes saa aikaan juttua jonkun tytön kanssa. Sitten kuukauden, parin jälkeen saa nähdä, että onkin ollut semmoinen "joo joo ihan kiva" -henkilö tai kaveritasoa (jälkimmäinen vielä menee), niin osaa kyllä vituttaa.

Useamman kerran mainitsemani komediaa aiheuttava jannu jäi tänään jumiin ylätaljaan ja huusi apua:lol2: . Oli vyö (farkkujen :jahas: ) jääny kiinni siihen koukkuun ja meinas äijä nousta taljan mukana ilmaan. Sama jannu harrasti varjonyrkkeilyä peilin edessä ja pullisteli hauiksia koko ajan.

Useamman kerran mainitsemani komediaa aiheuttava jannu jäi tänään jumiin ylätaljaan ja huusi apua:lol2: . Oli vyö (farkkujen :jahas: ) jääny kiinni siihen koukkuun ja meinas äijä nousta taljan mukana ilmaan. Sama jannu harrasti varjonyrkkeilyä peilin edessä ja pullisteli hauiksia koko ajan.

Ei juma.. :hyper:

Back
Ylös Bottom