Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Montas kertaa näin on käynyt? Jos joku ajaa edessä 35km/h viidenkympin alueella niin ei sillä ole mitään väliä onko se Ferrari, Porsche vai Lada, niin saa katsella vanhan Fordini takavaloja, vaikka henki menisi.

Monta, tänäänkin oli kolari lähellä kun yksi päätti väkisin kiilata eteen.
Ja meikäläisenkään nopeudet eivät yleensä ole ainakaan alle rajoitusten.

Omalla salillahan käy eräs nuori kaveri joka tekee aina kahden toiston sarjoja. Oisko kaverilla ikää 16-17v.. Ihan sama mikä laite, prässi tai hauiskääntö, aina kakkosia. Ikävää kattoa joitaki liikkeitä ku pitää repiä niin paljon sitä painoa että saa ne kaks toistoa tehtyä :jahas:

Jahas. Tänään tuli vähän wtf-olo...

Olin aloittelemassa penkin tekoa, sitten siihen tulee joku 30-40 v mies. Kysyy, että meinasitko penkkiä. Minä että "joo, kyllä olis tarkotus". Tämä mumis jotain että "joo, no ei se mittään, voishan tuota...." Nappaa tyhjän tangon minun nokan alta. Katon vähän että mitäs nyt tapahtuu? Tyyppi vie tangon kyykkytelineeseen ja hakee penkin. Tyyppi toimi ilmeisesti PT:na jollekin kynikselle, joka rupes siinä tekemään olkapäitä sitten.

Oli kyllä vähän aikaa ihan wtf-olo :D Nappasin sitten kyykkypaikalta tangon siihen.

Montas kertaa näin on käynyt? Jos joku ajaa edessä 35km/h viidenkympin alueella niin ei sillä ole mitään väliä onko se Ferrari, Porsche vai Lada, niin saa katsella vanhan Fordini takavaloja, vaikka henki menisi.

Vituttaa kaikki 18-vuotiaat "vataset" tuolla liikenteessä, omat kyvyt yliarvoidaan, kaahaaminen ja muille näyttäminen on pääasia. Yleensä menee muiltakin henki vaikka kuinka sanois että oman henkensä kanssa pelataan vaan.:curs:

Eilen oli vähän komediaa kun joku tyllerö raahas niitä kilon vai kahen käsipainoja mukanaan joka paikkaan. Aattelin notta vois tehä kiertäjäkalvosimen ulkokiertoo vähän nii tää roudas näitä laitteelta toiselle ja sitte kerran teki niillä jotain ihmevemputusta ja hauiskääntöä. Teinpä sitten isommilla painoilla.

Tänään vähän huvitti kun joku moppitukka (hikipanta päässä) teki ensin prässissä 3 toistoa, sitten siirtyi taljoihin niissä 2-3 toistoa. Sitten haukkaria 3 toistoa ja sitten alkoi taas kierto alusta eli prässi, taljat ja haba :D. Tätä jatkui tunnin ajan.

Tänään vähän huvitti kun joku moppitukka (hikipanta päässä) teki ensin prässissä 3 toistoa, sitten siirtyi taljoihin niissä 2-3 toistoa. Sitten haukkaria 3 toistoa ja sitten alkoi taas kierto alusta eli prässi, taljat ja haba :D. Tätä jatkui tunnin ajan.

Mulla meni vähän ohi. Mikä tässä huvitti?

Mulla meni vähän ohi. Mikä tässä huvitti?

Itseä ainakin se että tuohon kiertoon meni varmaan 2 minuuttia ja näin hangataan tunti. Ja nuo liikkeet ja toistot ovat olleet samoja ainakin 3 kuukauden ajan :D

Vituttaa kaikki 18-vuotiaat "vataset" tuolla liikenteessä, omat kyvyt yliarvoidaan, kaahaaminen ja muille näyttäminen on pääasia. Yleensä menee muiltakin henki vaikka kuinka sanois että oman henkensä kanssa pelataan vaan.:curs:

Onneksi ei tarvitse leikkiä Vatasta kun voi ohittaa ihan nopeusrajoitusten puitteissakin, kiitos heihei.

EDIT: joo ja toi "vaikka henki menisi" oli leikkisä heitto tuohon loppuun, alkuperäisestä viestistä kopioituna. Ihan vaan nyt selvennykseksi.

Monta, tänäänkin oli kolari lähellä kun yksi päätti väkisin kiilata eteen.
Ja meikäläisenkään nopeudet eivät yleensä ole ainakaan alle rajoitusten.

Aina ollu Toyota? No, ei siinä mitään onhan ne mersu ja bemarikuskitkin yleensä ylimielisiä *piip*. ;)

N. 4 kertaa 5:stä on ollut Toyota.

Vasen silmä ihan tulipunaseen. Joku vitun kirroos mun yllä kun toissaviikonloppuun oli kuume ja laatta lens. Sitten viime viikon maanantaina paha korvatulehus ja nyt ollu vähän nuhaa ja kurkku kipeen ja hyväs lykys joku vitun silmätulehuski viel täs.

e. isä laitto mulle jotain ihmetippoi silmää ja totes: "Suolahappoa - ei silmille"

Vasen silmä ihan tulipunaseen. Joku vitun kirroos mun yllä kun toissaviikonloppuun oli kuume ja laatta lens. Sitten viime viikon maanantaina paha korvatulehus ja nyt ollu vähän nuhaa ja kurkku kipeen ja hyväs lykys joku vitun silmätulehuski viel täs.

e. isä laitto mulle jotain ihmetippoi silmää ja totes: "Suolahappoa - ei silmille"

Hyppykuppa!! (ootko käynyt virossa tai venäjällä puuhaamassa? :D )

En yksinkertasesti nukahtanut koko yönä. Ketuttaa pikku hiljaa, kun on satunnaisesti tällaisia muutaman vrk jaksoja, jolloin ei vaan tuu uni silmään vaikka ois miten väsynyt.

3 viikon "talviloma" päättyy kohta ja hirveet paineet kaikesta mahdollisesta mil ei ees pitäs olla mitää välii. Olokin taas niin epäsosiaalinen, että menee koko päivä ihmisten katseita vältellessä ja lattioita tuijotellessa. Takas nukkumaan tästä, niin jospa sitten hyvällä tuurilla edes salille pääsis neitipainoilla pumppailemaan. Elämä voittaa ja sitä rataa..

Näit Hulkin treenaa :D

Se vituttaa, kun oot koululla syömässä ja ensinnäkin maitokone on miltei aina tyhjänä. Sitä saa painaa kaksin käsin puolisen minuuttia, jotta saa edes yhden lasin täytettyä. Sitten seuraavalla maidonhaku kerralla tankki onkin tietämättäsi täytetty ja kun rykäset lasin koneen alle, niin maidot roiskahtaa käsille. Syö miestä...

Toinenkin asia liittyy maitoon. Maitotölkki kun ei joskus meinaa millään aueta. Sitten sitä joutuu vääntämään väkisin ja se nokka menee ihan solmuun ja purkki aukeaa vain saksien tai veitsen avulla. Tämä tapahtuu usein, juuri kun haluat kiireessä jotain palan painikkeeksi. Nyt lähinnä hymyilyttää, mutta itse tilanteessa :curs:

Asiat on sen verran hyvin, että tällä kertaa ei muuta.

Back
Ylös Bottom