Kävin kesätöissä työpaikan salilla, jossa pyöri yleensä ne samat 5-10 naamaa rauhallisesti sulassa sovussa. Kerran sitten sinne hönkäsi sisälle mies farkuissa, purjehduskengissä ja semmoisessa resorinahkatakissa. Äijä lampsi ees taas omistajan elkein ja alkoi jutella kovaan ääneen yhdelle treenaavalle miehelle, joka ei ihan selvästi tuntenut tätä, mutta piti kyllä huolen, että kaikki muutkin kuuli. Jotain se jauhoi treenitaustastaan tyyliin "kyllähän sitä rautaa on nosteltu" (laji näytti vaihtuneen kehonrakennuksesta keskikehonrakennukseen...). Äijä vähän aikaa katteli ympärilleen, heitti rotsin pois, paineli penkkipaikalle ja lykkäsi kahdenkympin kiekot tankoon. Ei muuta kuin reteesti ilman lämmittelyjä siihen ja yritystä kehiin. Pari kertaa se sai työnneltyä ja sitten laitto takas. Istui siinä pienen tovin ja huusi sille samalle miehelle että "siis mä mietin että minkä ihmeen takia mä teen tätä, tässei oo siis mitään järkee." Rotsi takas selkään ja äijä ulos.
Niitä tilannekomiikan aineksia tuosta tilanteesta on mahdoton siirtää tähän. Mutta kun tommonen Euroopan omistaja ilmestyy yleensä niin hiljaiselle salille möykkämään ja elvistelemään, niin kyllähän se vakiokävijän silmiin huvittavalta näyttää. Semmoinen vanhemman polven RHP. Koko episodi kesti viisi minuuttia, enkä minä sinä aikana kyennyt tekemään muuta kuin katsomaan miehen heilumista. Ei sen jälkeen ole näkynyt.
Niitä tilannekomiikan aineksia tuosta tilanteesta on mahdoton siirtää tähän. Mutta kun tommonen Euroopan omistaja ilmestyy yleensä niin hiljaiselle salille möykkämään ja elvistelemään, niin kyllähän se vakiokävijän silmiin huvittavalta näyttää. Semmoinen vanhemman polven RHP. Koko episodi kesti viisi minuuttia, enkä minä sinä aikana kyennyt tekemään muuta kuin katsomaan miehen heilumista. Ei sen jälkeen ole näkynyt.