Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mars kouluun, Phantomas!:whip:

Onkohan sulla liian monta sarjaa ohjelmassa, jos ei jaksa? Varsinkin (uudelleen) aloittaessa kannattaa pitää sarjojen määrä kohtuullisena. Ehtii niitä pohkeita tai reiden koukistajia reenata myöhemminkin.

Ja jos saat koulut ja reenit sujumaan, niin voit mässyttää karkkia palkkioksi jatkossakin. Kaikkia juttuja ei tarvitse ratkaista kerralla.

(minä, paraskin puhuja)

Lauantaina päätin tehdä (vihdoinkin...:rolleyes: ) noin 3 kilsan hiihtolenkin, mutta mikä olikaan tulos: 2 v*tun rakkoa jaloissa! :curs:

Meikä vittuilee ittelleen - just kun pääsee rasitusvamma- a-fucking viruksista tms hyppykupista, niin rupee hammasta vihlomaan - Yes ! meikä varaa huomenna hampilääkärin SWING !
ps. on muuten jääny pari vuotta "rästiin", sitä saa mitä tilaa - tuskaa kokorahalla ilman puudutusta. KIITOS.

päätä särkee ai-van helvetin paljon, jos oisin vanhempi ukko menisin kiiruusti lääkäriin, kun ei sitä tiiä mikä aivoverenvuoto olisi, näin nuorella se on varmaan migreeniä tai jotain muuta harmitonta. Ei oikein ole kai mahdollista että se olisi mitään oikeaa, särkee vaan perkeleesti

Aivoverenvuoto voi tulla koska vaan, kelle vaan, että lääkäriin vaan.

On se perkele kumma kun pitää aikuisia ihmisiä herätellä aamuisin että koulun penkille ehtivät :curs: Vaihteeksi jäi taas ainakin ensimmäinen oppitunti välistä. Kimppakyydin huonoja puolia...

yks turkulainen puntimimmi kenen kanssa joskus samalle salille satuttu reenaa: hän päästelee aina jokaisen toiston perään (prässi, tai hauiskääntö, tai mikä ikinä liike) selläisiä miehisiä ääntelyjä että vaikka oli iso sali kuuli aina vaikka radio soi ja itse olisin reenamassa toisen huoneen toisessa päässä. Kerran kun menin hänen jälkeen prässiä tekee ihmettelin että pitää neitosellä olla hirveen isot painot siinä prässissä kun sellaista kuolevan vesipuhvelin ääntää päästelee... 40 kiloa oli...

yks turkulainen puntimimmi kenen kanssa joskus samalle salille satuttu reenaa: hän päästelee aina jokaisen toiston perään (prässi, tai hauiskääntö, tai mikä ikinä liike) selläisiä miehisiä ääntelyjä että vaikka oli iso sali kuuli aina vaikka radio soi ja itse olisin reenamassa toisen huoneen toisessa päässä. Kerran kun menin hänen jälkeen prässiä tekee ihmettelin että pitää neitosellä olla hirveen isot painot siinä prässissä kun sellaista kuolevan vesipuhvelin ääntää päästelee... 40 kiloa oli...

Vaikea arvata, ketä tarkoitat.:rolleyes: Oliskohan nuo kuitenkin olleet lämppäripainot? Jos kyseessä on sama henkilö, niin kyllä varmasti prässää paljon isommilla painoilla. :worship:

ja sit nykyisellä salillani käy pariskunta: mies ihan hyvässä kunnossa, tekee kaikki liikkeet kauniin puhtaasti ja isoilla painoilla. Nainen varmistelee. eikä tekee itse salilla YHTÄÄN MITÄÄN. Painoa tytöllä varmaan noin 100 + risat. Mutta 3 vuoden aikana kun oon niitä aina noin pari-kolme kertaa viikossa salilla bongannu en ole nähnyt kysenalaista naishenkilöä käyttävään yhtään laitetta, painoa eikä tekevään myös minkäänlaista aerobista eikä jumppaa... seisoo vain siellä varmistelemassa...

voi olla. mutta niitä sarjoja oli ainakin 5-7... voi olla että lopetteli pienillä painoilla (ei ääni siitä pienentyny) tai ehkä ei ole kyse samasta henkilöstä

ja sit nykyisellä salillani käy pariskunta: mies ihan hyvässä kunnossa, tekee kaikki liikkeet kauniin puhtaasti ja isoilla painoilla. Nainen varmistelee. eikä tekee itse salilla YHTÄÄN MITÄÄN. Painoa tytöllä varmaan noin 100 + risat. Mutta 3 vuoden aikana kun oon niitä aina noin pari-kolme kertaa viikossa salilla bongannu en ole nähnyt kysenalaista naishenkilöä käyttävään yhtään laitetta, painoa eikä tekevään myös minkäänlaista aerobista eikä jumppaa... seisoo vain siellä varmistelemassa...

Komediaa taian sitte ittekki aiheuttaa. Joskus tuo minun ukko on ollu salilla matkassa varmistamassa maksimeita. Meillä kun ei välttämättä tuolla salilla ole ketään muita yhtäaikaa treenailemas. Ukko on sitte lueskellu lehtiä ja käyny välillä varmistamassa.

Stana, toisaalta olen onnellinen että sain liput kentälle The Whon konserttiin mutta minkä helvetin takia siellä on istumapaikat! Kyseessä on kuitenkin yksi kaikkien aikojen kovimmista brittirokinlähettiläistä.
Olkoonkin että herroilla alkaa jo ikää olla enemmän kuin riittävästi.
Mitä seuraavaksi; rollaattoripaikat, varahappea ja kauraa hevosille?
Voin jo nähdä elävästi miten joku vanhempi ihminen avautuu minulle kun virittelen ilmakitaraa tukevassa haara-asenossa Won't get fooled againin riffin pärähtäessa ilmoille; "Täällä ei saa seistä, täällä on istumapaikat!"

Lisäksi vituttaa että joku Anaali Aatu arpoi sinnä lippujen ostossa ennen mua valehtelmatta noin 5 min. Ei pitkä aika normaalielämässä, mutta kun tietää miten nopeasti halutut liput myyvät, niin 5 min. on pitkä aika. Varsinkin kun myyviä lippukassoja oli vain kaksi kappaletta.

Kela vituttaa. Perkele ku olisi niin rikas, ettei tarviisi olla missään tekemisissä koko paskan kanssa!

Sain vuodelta 2005 5kpl. opintukia ja maksoin niistä vapaaehtoisesti kolme takaisin ajallaan. Nyt tuli karhu, että pitää maksaa kolme opintotukea takaisin ja vielä 15% korko päälle eli 1500€. 3+3=6 ja mä sain 2005 tukia vain 5 kpl. Kelalla onkin hieno sääntö, että jokaista alkavaa 1010€ kohden pitää maksaa yksi tukikuukausi takaisin. Mullahan ne meni tietty sen 2200€ yli...

Osta 5, maksa 6 perkele!!!!!!!

edit: pitää varmaan valittaa, että saa vitkuteltua tuotakin asiaa.

Sain vuodelta 2005 5kpl. opintukia ja maksoin niistä vapaaehtoisesti kolme takaisin ajallaan. Nyt tuli karhu, että pitää maksaa kolme opintotukea takaisin ja vielä 15% korko päälle eli 1500€. 3+3=6 ja mä sain 2005 tukia vain 5 kpl. Kelalla onkin hieno sääntö, että jokaista alkavaa 1010€ kohden pitää maksaa yksi tukikuukausi takaisin. Mullahan ne meni tietty sen 2200€ yli...

Osta 5, maksa 6 perkele!!!!!!!

edit: pitää varmaan valittaa, että saa vitkuteltua tuotakin asiaa.

Ei voi olla tolleen että täytyy maksaa takasin enemmän kun mitä on saanu :eek:

Ei voi olla tolleen että täytyy maksaa takasin enemmän kun mitä on saanu :eek:

Kyllä se voi. Itsekin joudun maksamaan yhden kuukauden tuet takaisin + 15% korotuksen eli 530 euroa. Fiksuna poikana olin laskenut tulot ihan oikein, mutta vuoden lopussa saamaani tulospalkkiota en tietenkään huomannut ottaa lukuun, joten ylihän ne tulot paukkui.

Alle 170 euron ylityksiä Kela ei peri takaisin. Mulla meni 300 euroa tulorajan yli, jonka takia joudun maksamaan nyt 530€ takaisin.

Vitun vittu! Palkasta menny 60% veroa. Aikaisemmissa työpaikoissa verot on mennyt tammikuun osalta vanhalla verokortilla, mut saatana, nyt se verokortti määräytyykin maksukuukauden mukaan. Eli kun maksupäivä on helmikuussa, niin olisi pitänyt olla uusi kortti, vaikka työt on tehty tammikuussa. VITTU. Vitutusta lisää vielä se, kun soitin palkanlaskijalle ja ihan asiallisesti tiedustelin asiaa, niin vitun huora rupes oikein näsäviisaks. Eihän se sen vika ole että näin meni, mutta saatana että tarvii sitten vielä vittuilla kaupan päälle!

Verokortti on voimassa 1.2 lähtien ja se pitää toimittaa viimeistään 2 viikkoa ennen palkanmaksupäivää. Vittumaista, mutta mun mielestä tässä ei oo ku yks syyllinen.

puuhelmipojat ja runkkupenkki... klassikko

Back
Ylös Bottom