Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jep, ei häiritse. Purema on täydellinen eikä viisaudenhampaiden alut "osu" leuan vastakkaiseen puoleen.

Täytyy käydä näyttämässä hammaslääkärissä!

Itsellä pukkaa myös viisaudenhampaita molempiin alakulmiin. Helvetin ärsyttäviä jossain vaiheessa olivat, kun ikenet oli arat ja hieman puraisi jotain kovaa -> auts.

Tällä hetkellä ei pahemmin häiritse, mutta pitäisikö niitä käydä hammaslääkärillä näyttämässä?

Mulla oli samanlaisia oireita viime keväänä, kävin hammaslääkärissä ja he sanoivat, että kipu johtui ientulehduksesta, sillä viisauden hammas kasvoi vinoon jättäen pienen "pussin" muun hammasrivistön väliin johon tuli bakteereja, tai näin mulle väitettiin :D No aika viisaudenhampaan poistoon ja täytyy sanoa, että kyllä etukäteen jopa pelotti koska ei oltu ikinä tehty hampaille mitään muutakuin tarkistuksia (ihme), mutta helposti lähti ja kahden puudutuspiikin avulla. Suosittelen todellakin menemistä hammaslääkäriin itelläkin kynnys oli korkea, mutta näin jälkikäteen onneksi menin.

Itsellä on tällä hetkellä ylhäällä kumallakin puolelle tulossa kaksi isoa hampulia ja alhaalla on kummallakin puolella yhdet pienet hampaat tulossa:D mut eepä nuo ole pahemmin haitannut.
Itse vitutuksen aihe on se, että treenit meni niin maan perseelleen ku olla ja voi:wall: :itku:.. vielläkin morkkis päällä ja pitäs vielä leuka treeni saada vedettyä jotenkuten. Ainiin ja huomenna on vielä kahdet kokeetkin:rock:

Vitun KELA. Lähetti mulle opintotukien takaisinperintäkirjeen. :curs:

Sama täällä, vaikka tiesin kyllä asiasta etukäteen :( Btw. toisen kuukauden maksan takaisin jonkun muun virheestä...

Itsellä pukkaa myös viisaudenhampaita molempiin alakulmiin. Helvetin ärsyttäviä jossain vaiheessa olivat, kun ikenet oli arat ja hieman puraisi jotain kovaa -> auts.

Tällä hetkellä ei pahemmin häiritse, mutta pitäisikö niitä käydä hammaslääkärillä näyttämässä?

Ei ne ota niitä veke vasta ku ne on puhjennu. ÄLÄ lue seuraavaa, jos et halua kuulla totuutta operaatiosta! :D
Alaviisurit on kiinni leukaluussa, joten ne joudutaan leikkaamaan pois. Tämä tarkoittaa siis kirurgista operaatiota, jossa hampaat porataan ja taotaan pienemmiksi osiksi, jotta ne irtoavat juurineen leukaluusta. Ylös tulee sekä hammas, juuri että mahdollisesti myös biittejä leukaluusta. Lopuksi vedetään tikit. Operaatio ei satu puudutuksen takia yhtään, mutta VOI VITTU SITÄ JÄLKISÄRKYÄ!!! Yläviisurit on täysi vitsi, lähtee nyppäämällä veke. Joka itkee yläviisureiden takia sietäisi saada ympäri korvia :lol2:

hans 69.... jos luet tämän, niin otatko yhteyttä allekirjoittaneeseen. Itselläni on murtunut veneluu nilkasta ja pari muutakin luuta jalkaterästä. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta. Ota ihmeessä yhteyttä.

Ei ne ota niitä veke vasta ku ne on puhjennu. ÄLÄ lue seuraavaa, jos et halua kuulla totuutta operaatiosta! :D
Alaviisurit on kiinni leukaluussa, joten ne joudutaan leikkaamaan pois. Tämä tarkoittaa siis kirurgista operaatiota, jossa hampaat porataan ja taotaan pienemmiksi osiksi, jotta ne irtoavat juurineen leukaluusta. Ylös tulee sekä hammas, juuri että mahdollisesti myös biittejä leukaluusta. Lopuksi vedetään tikit. Operaatio ei satu puudutuksen takia yhtään, mutta VOI VITTU SITÄ JÄLKISÄRKYÄ!!! Yläviisurit on täysi vitsi, lähtee nyppäämällä veke. Joka itkee yläviisureiden takia sietäisi saada ympäri korvia :lol2:

Tuohon spoileriin viitaten, niin itsellä lähti alaviisari ihan ottamalla pois, vähän aikaa "kampesi" ja hammas pomppasi pois, oli muuten aika iso. koko operaatio puudutuksineen kaikkineen n. 15 min.

Toi viisureiden poistaminen on niin yksilöllistä, että ei siitä voi oikein sanoa mitään yleispätevää. Intissä olin vieressä seuraamassa varmaankin toista sataa viisurin poistoa. Toiset lähti ku ajatuksesta ja toisia joutu poraamaan ja lohkomaan pienemmiksi. Jotkut pistettiin suosiolla suukirurgin operoitavaks. Valtaosa kyllä lähti aika vaivattomasti irti.

Ennen inttiä olin siinä uskossa. että viisurit vedettäisiin pihdeillä irti, mutta totuushan on se että se kammetaan pienellä taltan näköisellä intrumentilla irti ja pihdeillä vain nostetaan se pois kuopastaan.

Itsellä ko. toimenpide oli hyvinkin nopea ja kivuton...

Noi viisaudenhampaat kannattaa kyllä käydä näyttämässä, vaikkeivät kummemmin vaivaisikaan. Mulla ei ollut ongelmaa niiden kanssa, mutta kuvissa näkyi, että kaikki, mukaanlukien yksi täysin puhkeamaton, olivat melkoisen tulehtuneita. Liian kauan jos tulehtuneiden hampaiden antaa olla suussa, voi muuttaa suun bakteerikantaa merkittävästi. Eli esim. reikiintyminen ja muut ongelmat voi lisääntyä. Sitäpaitsi: poisto-operaatio ei tunnu missään kun vaan ymmärtää pyytää puudutusta lisää, jos alkaa tuntua. Hurjalta se tietysti tuntuu, kun vedetään tuolta leuan uumenista puhkeamatonta hammasta, mutta missään nimessä ei satu. Jälkisärkyäkään ei tunnu kun ottaa kipulääkkeet kiltisti ajallaan. Nimim. Kaikki neljä vedetty irti.

Työt vituttaa. Paska palkka ja typerä, mitätön, merkityksetön työ. Turhaan vittu opiskelin. Vittu nuoruus viemäristä hukkaan vaan.
Ja eilisen pokerisession päätös.
Ja kurja ruoka lisää vitutusta. Perkele.
Ja vittu asuminen vielä saatana. Kallista on ja rööki haisee ja spurgut huutaa nurkissa. Vittusaatana.
Vituttaa. Ja akka eikun valittaa. Vittu.
Ja öisin ei saa nukkua, niin päivällä väsyttää ja vituttaa. Vitun vittu.

Kiire. Taas. Perkele kun ihmiset ymmärtäis ilmoittaa ajoissa asioista jotka koskee myös mua.

Tässä tää softa asenna palvelimelle, sen pitäs sitten aamulla toimia :jahas:. Siis mitä helvettiä, parisen kuukautta aikaa ollut infota asiasta ja mäkin olisin edes hiukan ehtinyt ottamaan selvää. Kohta ruvetaan testailemaan ja sitten ruvetaan kaivamaan backuppeja :lol2:.

Tää on kyllä jo turhan klassista, juuri kun treenit kulkee paremmin kuin pitkään aikaan, pitää sitten selän ruveta vittuilemaan ja kaupan päälle vielä kurkku kipeäksi ja kuumetta. Kerää vittu koko sarja saatana... :curs: :wall:

päätä särkee ai-van helvetin paljon, jos oisin vanhempi ukko menisin kiiruusti lääkäriin, kun ei sitä tiiä mikä aivoverenvuoto olisi, näin nuorella se on varmaan migreeniä tai jotain muuta harmitonta. Ei oikein ole kai mahdollista että se olisi mitään oikeaa, särkee vaan perkeleesti

Jees punttitreenit olen nyt aloittanut, mutta poikkeuksetta on aina jokin (teko)syy miksi jätän jotkin laitteet väliin. Joskus se on vähälle jäänyt syöminen, päänsärky, väsymys, koulu jne. Ja aina salilta tullessani ajattelen että ensi kerralla teen kunnolla. :hyper:

Ja koulu menee kanssa aika persiilleen. Poissaoloja on varmaan eniten koulussa ja tunneilla ajattelen vaan kahvista tulluttua kusihätää. Ja välillä huomaan syöväni donitsia ja karkkia kun just lupasin jättäväni ne menneisyyteen. :david: Tälläkin hetkellä vaan kuuntelen musiikkia ja odotan uusia 24n jaksoja, kun muut on koulussa.

Back
Ylös Bottom