Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vituttaapi että tulipas taas juopoteltua agressiiviseen malliin. hyvänä puolena nyt 2 viikkoa kestänyt tauko saanut sen aikaan ja ehkä tämä vanheneminenkin, että enää se ei tunnu samalta kuin ennen.. kyl mä viel irti viinast pääsen:) nyt on sellaa vahva olo.. vituttaa silti retkahdus

Erottiin sit tyttöystävän kanssa viime iltana tai siis sovittiin, että ollaan ainakin hetken aikaa tauolla ja katotaan, mitkä on fiilikset. Vituttaa kohtalaisen paljon vaikka olinkin pyöritellyt ajatusta mielessä jo pari viikkoa. Helvetin sekava olo. Samalla sorruin taas röökiin kun ei hermo kestänyt.

vituttaa kun on paikat kipeen ja oikee käsi eritoten

Erottiin sit tyttöystävän kanssa viime iltana tai siis sovittiin, että ollaan ainakin hetken aikaa tauolla ja katotaan, mitkä on fiilikset. Vituttaa kohtalaisen paljon vaikka olinkin pyöritellyt ajatusta mielessä jo pari viikkoa. Helvetin sekava olo. Samalla sorruin taas röökiin kun ei hermo kestänyt.

Se nainen on tänään baarissa munaa hakemassa. Mitäs sinä teet?

Se nainen on tänään baarissa munaa hakemassa. Mitäs sinä teet?

Ei oo munaa hakemassa, soitin sille äsken ja juteltiin hetken aikaa. Mä katon kortit loppuun asti ja teen päätöksen vasta sitten, ei tässä mitään kiirettä ole mihinkään.

Kyllä tuo Indica on toivoton tapaus :D ...aina kun olis mahikset jonkun muijan suhteen, niin ei...ja sitten vedetään lärvit. Juu, suosittelen sitä sinkkuutta, jonka joku mainitsi, ja raittiutta myös. Itse asiassa buddhalais-munkiksi kääntyminen ei olisi sun kannalta ollenkaan huono asia, jos tuntuu että materiasta luopuminen on helppoa ;)

Ai niin, ja mua vituttaa se, että mulla on kolme nahkarotsia tyhjänpanttina, ja niistä olis kiva päästä eroon siten, että siitä sais edes hitusen kahisevaa.

En tiedä onko tämä nyt niin hauskaa, muuta kuin minun kohdalta. Eli, olin kaverin kanssa hänen hallilla, hän treenasi ja minä kuvasin lähinnä hänen tekniikkaan takia. Tuli siinä samalla tehtyä huippuja videoita, missä minä teen penkkikonemaratonia, pudotan painoja lattialla, päästelen miehekkäitä huutoja jne :D

Kyllä tuo Indica on toivoton tapaus :D ...aina kun olis mahikset jonkun muijan suhteen, niin ei...ja sitten vedetään lärvit. Juu, suosittelen sitä sinkkuutta, jonka joku mainitsi, ja raittiutta myös. Itse asiassa buddhalais-munkiksi kääntyminen ei olisi sun kannalta ollenkaan huono asia, jos tuntuu että materiasta luopuminen on helppoa ;)

:D Pitänee etsiä luostari:) no ei vaiskaa.. nyt vaa vaikeeta elämä kun tosiaan viikon aikana oon kahteen upeuteen tutustunut.. kuka niistäkään osaa edes päättää.. vituttaa.... pitää yrittää peräjälkee niit..:)

No jos on läpällä tehty niin kyllä varmana laitat meille nähtäväks. :P

Vituttaa kun päätä särkee ja vituttaa nottei veri kierrä kun on kokeita vitun esitelmii ei mitää jaksas lukee ja vituttaa kaikki vitun kaverit vittu mitä paskakielii! Hena-homo ei tuu puntille joten meen yksin ja runkku-torsti on yks saatanan kyrpä ja tosikko vittu!

Tällanen tämänhetkinen vuodatus mielentilasta :D vitul silmää ja kyrväl ottaa... älkää suuttuko tuhmista sanoista, vitutuksen ilmaiseminenhan tässä pääasia on. Ois voinnut pari vittuu lisätäkin...

vituttaa pien flunssanpoikanen joka tässä on päässy iskemään mua. ei saa kauhees kurkkukivus vetää perskännei.. vituttaa myös oikeastaan ihan kaikki muukin tällä pallolla

Back
Ylös Bottom