Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään salilla nuorehko kaveri teki penkkikyykkyä pitkän sarjan 170kg:llä. Asiallinen, siisti nuorimies ja tekniikkakin maallikkosilmääni kohdillaan. Ei tuossa siis mitään komediaa. Komedia syntyi siitä, miten muu sali (itseni mukaanlukien) hiljeni katsomaan suoritusta leuka lattiassa...

Siis en nyt tajunnut:D . Siis oliko suorituksessa jotain vikaa?:D :hyper:

Tänään on kyllä vähän kettupäivä. Koulussa tehtäviä liikaa ja sitten vielä sää on ihan jostain #"!%!&!!! Ajattelin tulla rentoutumaan pakkikselle ja onnistuin heti alkuun avaamaan threadin venäläisvaimoa halajavista suomalaismiehistä. Aaargh! Suomipoijjaat on taas tämän tytön listan kärjessä...Joo-o.

Jos et ole paljastanu ikääs vielä, niin ainahan pieni vilppi on kohdallaan :D Jos homma toimii, niin sitten voit kertoa joskus myöhemmin (naimisissa?) oikean ikäs, ja jos muija järjestää kriisin, niin voit vedota menettämisen pelkoon :itku:

No tosta nyt tulee varmasti ihan kauhea kriisi..varmast tulee sanomista, jos ennemmin tai myöhemmin kun kiinni jää..:) sinänsä kyl on mieles käynyt..
tai sitte mä sanon sille, et etkö muka usko siihen, et mitä nuorempi mies naisella on sitä nuoremmaksi se nainen ittesä tuntee:)

ei varmasti 27v tyttö halua 21v miestä..
Eihän sitä tiedä vaikka haluaisikin :) Ei tuo ikäero välttämättä ole haitaksi, esim. eräs kaverini on pian 21v ja hänellä on vielä hieman sinun tapaustasi vanhempi morsian. Joten rohkeasti vaan, muista että ei tuollainen [m21v + n27v = :haart:] yhtälö välttämättä mahdoton ole :) .

joka on 27 eeeeeeeiiiiiiiiii..... ei ja ei..just mun tuuria.

mä kun pidän siitä.. ja ei varmasti 27v tyttö halua 21v miestä..

se on nii :haart: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: tyttö.. aivan ihana, paras mitä mä oon piit-kiin aikoihin tavannut.. tosi söötti ja mukava ja sil on ihan sikakaunis ääni.
Mua ei haittaa ollenkaan meidän ikäero, mutta aijjaijai.. ihana nainen, mutta mä oon sille liian nuori.

edit.. mitähän mulle on tapahtumassa, kun nykyään ihastun itseäni selkeästi vanhempiin naisiin koko ajan?

Pitkään aikaan? Vastahan sulla oli Se Elämäsi Suurin RAkkaus, jonka jälkeen ei tule koskaan olemaan yhtään ketään jos häntä et saa? Kannattaskohan sun ihan suosiolla sinkkuilla jonkin aikaa.

No paaljon ihanampi tämä tyttö on kun se edellinen:)

Pitkään aikaan? Vastahan sulla oli Se Elämäsi Suurin RAkkaus, jonka jälkeen ei tule koskaan olemaan yhtään ketään jos häntä et saa? Kannattaskohan sun ihan suosiolla sinkkuilla jonkin aikaa.

Mulla toi tuli toi sama mieleen. Taitaa olla Indicalla nyt vähän turhan kova kiire löytää morsmaikku...

pitää nyt sanoa, et onneksi mä en sitä edellistä saanu, olisin jokatapauksessa kyllästynyt häneen kuukaudessa.. Niin kävi nytkin.. et parempi molemmille et kävi näin

Itse käsitin tuon niin, että suoritusta seurattiin kunnioittaen/ihaillen. (?)

Edit. Joka siis tilanteena voi näyttää hauskalta, kun koko sali hiljenee....

Siis en nyt tajunnut:D . Siis oliko suorituksessa jotain vikaa?:D :hyper:

Komedia syntyi siitä, miten muu sali (itseni mukaanlukien) hiljeni katsomaan suoritusta leuka lattiassa..

Oikein. Siitähän tuo syntyi. Osa porukkaa katsoi ihaillen ja ainakin yksi nainen katsoi hiukan epäuskovasti. Sali oli _hiljainen_, jollei olisi kumilattiaa olisi kuullut neulan putoamisen.

Joo tuttu tilanne, vaikka harmikseni en itse ole koskaan se perimmäinen syy tähän komediaan. :rolleyes: Mikä tossa yleensä vielä lisää komiikkaelementtiä, on se, kun suomalaiseen tapaan kukaan ei halua näyttää siltä, että katsois, vaan on kovasti kiinnittävinään huomiota jonnekin toisaalle.

On tosin tietty niitäkin punttisaleja, jossa kaverit tulee melkeenpä iholle tarkkailemaan sun tekniikkaa ja kyselee sitten, onko tota liikettä pitkäänkin treenattu ja millä metodeilla .. Silleenhän se aina olis paras, jos suhtuaduttais. Rispektillä, uteliaasti ja kohteliaasti. Amen.

Kuka vittu siellä Onnelan ovella leikkii miestä? Olin toki kännissä, mutta silti kännisempää porukkaa lappo sisään ovista ja ikkunoista.

Parasta kaikessa oli, että Pakkiksen neuvojen mukaan olin valmistautunu tippaamaan porukkaa kunnolla, että jatkossa olis hyvät suhteet ovelle ja kaikki olis tyytyväisiä.

Terveisiä vaan sille runkulle siellä ovella, ei vissiin satu meiän porukka ohimennen sinne enää. Missä tahansa on parempi palvelu ja kaljaa ny saa mistä vaan.

Torstaina mutsi onnistu kolaroimaan rekkaa päin ja ite tossa eilen rasautin omalla autolla oikein kunnon ketjukolarin keskellä Lahden keskustaa. :curs:

Sen lisäks oon vielä armeijan takia riutunu kunnon laihaläskiks. Niin joo ja näppis on paskana.

Tonza sanoi:
Kuka vittu siellä Onnelan ovella leikkii miestä? Olin toki kännissä, mutta silti kännisempää porukkaa lappo sisään ovista ja ikkunoista.

Parasta kaikessa oli, että Pakkiksen neuvojen mukaan olin valmistautunu tippaamaan porukkaa kunnolla, että jatkossa olis hyvät suhteet ovelle ja kaikki olis tyytyväisiä.

Terveisiä vaan sille runkulle siellä ovella, ei vissiin satu meiän porukka ohimennen sinne enää. Missä tahansa on parempi palvelu ja kaljaa ny saa mistä vaan.
Paska maailma, paskat portsarit :lol2:

meninpä ryyppäämää ihan helvetisti. vaikka olin päättänyt lopettaa kokonaa!!!!!

no onneks sain just aivan mainion suunnan elämälle.. jos toimii niin oon onnellisin mies koskaan..!

Hyvin alkanaut pirteä aamu sai heti alkuunsa jännän käänteen...
Laitoin sitten aamupuurohiutaleet mikroon vahingossa ilman vettä. Hetken päästä vilkaisin mikroon niin siellähän on liekit sisällä :eek:

Nyt vituttaa, yksi muovikippo on palanu kiinni mikron aluslautaseen ja kämppä on ihan savussa. :curs: :curs: :curs:

Ärsyttävä väsymys. Pää ei toimi yhtään, kaikki kuultu menee suoraan toisesta korvasta ulos ja asiat unohtuu samantien. Rintalihat ihan juntturassa eilisestä fiiliksettömästä treenistä, eikä suoraan sanottuna mikään muukaan lihasryhmä tunnu olevan oikein iskussa. Semmoisia kummallisia tuntemuksia kropassa aika ajoin. Jep, tämä päivä vietetään sohvalla köllötellen, ehkäpä huominenkin... Ei oikein huvittaisi olla vaan jouten, mutta en viitsi itseäni enää tämän pahempaan tukkoon laittaa.

edit: Ainiin, ja koko ajan tekee mieli syödä. Noh, mikäs siinä, minähän syön kun kerran siltä tuntuu! Kohta mahtaa taas vaaka näyttää mukavia lukemia :D

Back
Ylös Bottom