Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Läksin aamulla remppaamaan meidän tulevaa asuntoa. Kaikki OK siihen asti, sain jonkin verran tehtyä hommiakin. Vaimolla on näytelmäharjoitukset ja oli takoitus tuoda lapset mun kanssa remonttihommiin. No, ovikello soi ja lapset sanoo heti ensimmäisenä;"Mulla on hirvee nälkä." No tässä sitä ollaan kotona ja ootetaan kun potut kiehuu. Kalliit vuokrakoneet seisoo työmaalla tyhjänpanttina. Olis nyt herännyt sen verran aikasemmin että olisi ehtinyt ruokkia lapset.

Tämä tuskin on "salikomediaa", ennemminkin salivitutusta:

Salilla käy n. 25 kaveri, joka on ihan ok kunnossa jos ei lasketa huomattavaa pubilihasta. No, tämä sankari vetää aina olkapäihin asti magnesiumia ja alkaa vetämään mavea. Jos sarja jää kesken (tekniikka tyyliä kameli), painot (jotka on muuten AINA ne kokorautaiset painot ilman muovisia reunoja) paiskataan maahan antaen kunnon vauhdit tangolle VITTUUUUUUU -huudon saattelemana. Eikä se ole mikään itsekseen tokaistu, vaan niin, että koko sali kaikuu -ja painot kolisee taustalla. Perkula kun ohimosuoni pullistuu joka kerta kun näin käy.

Maven jälkeen totta kai painot valmiiksi seuraavalle ja matka kohti dippitelinettä. No, dippiä tehdään 5cm liikeradalla, jolloin pää ja jalat heiluvat käsien pysyessä lähes suorina paikallaan. Välillä katsellaan, että kaikki varmasti seuraavat hurjaa suoritusta.

Ja seuraavaksi vuorossa kyykkyä kyseenalaisella tekniikalla maksimipainoilla, ja koska herrasmiehiä ollaan niin on seuraavalle ihmiselle painot taas valmiina kun sarjat on tehty. Hieman harmitti katsoa, kun eräs nainen tulee ja joutuu heti aluksi repimään suuria painoja reilusti päänsä yläpuolelta, että pääsee tekemään kyykkyä.

yks juttu tulee vaa mielee tätä thrediä lukiessani..että mistä te kaikki noi muitten ihmisten lukemat vedätte?''yks äijä veti sata kaksaataa kiloo penaa kaksataa kakstoista kertaa ym.''..onko tääl pelkkiä kyyliä ku noin näpsästi heitätte..mua ainakin häiritsee jos joku kyylää jos ite tekee salilla jtn.ns.epänormii...eiku oikeesti,älkää menkö itteenne mut miettikää ny...ootteko kyylänny tosiaan koko sen sali ohjelman läpi joka on munannut jtn.poikkeukset ymmärrän,mutta ärsyttää niin julmetusti salilla ku esim hihittelevät paskiaiset supisee ja kyylää ku teen penaa tai jtn.muuta...itse teen melko pienillä painoilla..mut c'mon, OON 16!ärsyttää se saakelin supatus...vaik yrittäis olla huomaamatta,ni ei...vähänenkin keskittyminen katoaa...ja osa näistä on TÄYSIIKÄISIÄ PELLEJÄ jotka kyylää...yritän tehdä mahd.puhtaalla tyylillä,enkä revi niitä painoja siihen niin maan perkeleesti.

joo mäkää en ymmärrä sellasia kusipäitä mitkä kyylää hihittäen joillekki vähänki heikommille olettaen et ite on maailman vahvimpia ja kaikki muut riisejä.. itelle ei onneks oo käyny paljoakaa, mut kyl salilla näkee ihan toivottomiaki tapauksia, mut ei niille sovi nauraa, salillehan ne on tullu ja onhan seki jotaki! :thumbs: Sit on taas näitä tiettyjä tapauksia missä treeni painottuu jotenki toho rinnan ja käsien seutumille.. en niille suoraa päin naamaa naura, mut joskus kyl tuntuu et ne ansaitsis pienet näpäytykset ku 50kg painot heiluu penkissä hirveellä huudolla ja repimisellä, ja sarjan jälkee katotaa LEIJASTI et kattoks nyt kaikki.. :rolleyes:

..mut c'mon, OON 16!ärsyttää se saakelin supatus...
Joo kyllä huomaa. En ole ikinä kuullut kenenkään supattavan kenestäkään vaikka olen käynyt salilla jo ennen kuin synnyit. Se on sun päässäs. Ihmisten huomioon tottuu ajan kuluessa. Ei siinä mitään pahantahtoisuutta ole.

Ja katsoit vain vierestä?

Kyllä. En kehdannut mennä auttamaan.

Jos ensi kerraksi mainitsisi painojen jättämisestä sille sankarille, niin ei tarvitse omantunnontuskissa itkeä itseään uneen. :jahas:

Joku oli yöllä peruuttanut autoni oven melko pahasti ruttuun. :curs:

no niin on saatana munkin vituttaa ihan perkeleesti, miten ihmiset on noin välin pitämättömiä et ei tuu sanoo kun jotain tommosta tapahtuu. niskat väännän poikki jos saan tietää kuka on ollu. helvatta..:curs: :curs:

Olin muutama vuosi sitten kesälomamatkalla itä-suomessa ja kävimme kaverin kanssa aika pienen paikkakunnan kuntosalilla. No, alku näytti ihan lupaavalta vaikka laiteilla ja vempaimilla kuntosali ei loistanutkaan, mutta käsipainoja, tankoja, levypainoja sekä taljat ja muut perus jutut kuitenkin löytyi. Ei muuta kuin sorvin ääreen ja treeni eteni mallikkaasti. Jopa aivan miellyttävän näköisiä tyttösiäkin siellä oli. Siirryin ala-taljalle, n. 80kg pakkaan ja tekemään hauberia, siinä samalla tuli heitettyä pieniä silmäyksiä viehkeälle tytölle. Aloin vetämään varmaan kuudetta toistoa, kun tunnen järjettömän kovan iskun päässäni! Silmissäni sumenee ja horjun muutamia askeleita tajuamatta mitä hevettiä oikein tapahtui. Tytöt kirkuu, kaverini nauraa kippurassa ja huomaan, että otsastani suihkuaa verta metrin kaaressa. Kestää hetken ennen kun tajuan, että siitä s.tanan taljasta katkesi vaijeri ja oli tyrmätä itseni sen tangolla. Ei muuta kun arvauskeskukseen, pari tikkiä otsaan ja onneksi yhdeltä tytöistä Säpi.ä, eli loppu hyvin….:D

pipo päässä salilla, hohhoijjaa. menee samaan kategoriaan kuin paidattomuus salilla tai college/takki päällä uimarannalla eli todella speden näköistä. jokainen kuitenkin tyylillään.

Äläs ny, välillä näkee meillä päin kun painijat ja judokat pudottelee viimeisiä ennen kisoja. On pipoa, paitaa, paitaa, paitaa, takkia, villahousua jne. kun sotkevat kuntofillarilla tms.

Kummia katseita saavat osakseen :D

Niin, ja se salikomedia. Yksi arviolta alle 20v jamppa käy treenin aikana röökillä pihalla! Ei jumalauta!

Vituttaa oma sosiaalinen osaamattomuus. Tekisin asialle jotain, mutta se on yllättävän vaikeaa. Mistä aloittaa, kun _kaikki_ vaikuttaisivat lähinnä kiusaantuvan mun läsnäolosta, ennemmin tai myöhemmin?

Edit: tai ei oikeastaan kaikki. Tuntemattomat ihmisethän siis ei tietenkään välitä paskaakaan suuntaan tai toiseen.

Vituttaa oma sosiaalinen osaamattomuus. Tekisin asialle jotain, mutta se on yllättävän vaikeaa. Mistä aloittaa, kun _kaikki_ vaikuttaisivat lähinnä kiusaantuvan mun läsnäolosta, ennemmin tai myöhemmin?

En osaa antaa neuvoja tällaiseen, mutta saattaisi sinuakin vähän lohduttaa tieto siitä, ettet ole ainoa :jahas: No, onneksi mulla on mun kultaseni, joka jostain kieroontuneesta syystä pitää minua vallan ihanana ihmisenä. Kerro mullekin jos joskus löydät ratkaisun ongelmaan... :rolleyes:

Back
Ylös Bottom