Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

...kulmasoutuprässi...
Onko tuo vähän niinkuin rintatuellinen kulmasoutu? Eli siis sieltä prässin takaa soutaa sillä kelkalla? Pitääpä seuraavan kerran kokeilla, että pystyykö meidän salimme prässillä tekemään tuota. Olisi meinaan aivan loistava, kun siellä ei ole rintatuelliseen kulmasoutuun laitetta. Olisi taas GHR:n ja muiden ohella yksi erikoisen näköinen treeniliike lisää meikäläisen valikoimaan :D .

pipon pitäminen on pelkkä tyyli/imago kysymys.

Mä oon samaa mieltä. Paitsi jos joku vetää Järvisen pipo päässä ja perustelee sen käytön noilla tukkasilmillä/kuulokkeetpysyypäässä jutuilla, sitten uskon niihin perusteluihin.

Hirvee flunssa ja pakki sekasin, olo on vähintään yhtä huono kuin pahimmassa krapulassa...

Mitä tekemistä pään hikoilulla on lihasten lämpenemisen kanssa? Ei mitään!

??????????????????????????????????????????????????????????????

Puuhelmet kunniaan

Toivon mukaan tuo oli huono vitsi...olihan?

Jos se tukka tulee silmille niin menkää hipit parturiin perkele

Hippi oli äitis kun sua synnytti :piis:

tai ostakaa lippis niin ei kuuppa kuumene.

Kuupan onkin tarkoitus kuumeta, niin tietää että kehossa on hyvä lämpö päällä, jolloin loukkaantumisriskitkin pienenee ja on mukavampi treenata, kun ei oo kylmästä ihan paskankankea...

PS. Pitäkää ihmiset vaikka muovipussia päässä kun treenaatte, mitä väliä...

Vituttaa lähijunissa puhelimeen höpöttelevät (yleensä naispuoliset) henkilöt. En tarkoita mitään lyhyttä puhelua vaan että jaaritellaan kaverin tai whom ever kanssa kaikenmaailman turhimmat asiat mieshuolista kuukautisvaivoihin. Kovaan ääneen vielä niin että kaikki vaunussa olevat varmasti kuulevat keskustelun. Vitututuskäyrä aina punasella kun näitä pirkkoja joutuu kuuntelemaan ja tekis mieli repiä se puhelin kädestä ja polkasta atomeiksi. :curs:

Naiset:
Miehiä ei kiinnosta kuulla, kuinka mukava se exä on/oli!!!!!
Jos näytätte minulle miehen joka haluaa niin näytän teille miehen joka vaheltelee.

Kyllä sitä lämpöä haihtuu melkoinen määrä päästä, mikä on varsin ymmärrettävää, mikäli tuntee ruumiin toimintaa. En tiedä onko kolmannes mitään muuta kuin mutua, mutta päässä lämmön haihtuminen merkittävästi suurempaa kuin muualla ruumiissa, joka on toiminnaltaan lähinnä lämpöä säilyttävä.

En ole samaa mieltä.

Oletkos muuten kokeillut itse verrata täysin alasti pakkasessa seisomista, pipo päässä (ja muuten alasti) pakkasessa seisomiseen?

Itseasiassa olen. Tiedän kyllä että pipo auttaa jonkin verran, mutta ei enempää kuin noin. 10-15%

Oletko muuten huomannut, että teit mitä tahansa rasittavaa, eniten hikeä tulee päästä?

En ole

Muistatkos koulun fysiikan tunneilta (jos sellaisilla olet jo/koskaan ollut, tarkoitus ei ole loukata, vaan olla olettamatta) sellaisen perusasian, että lämmin aina on kevympää, jonka vuoksi lämpö kulkee ylöspäin, ja näin ollen ruumiistakin se haihtuu parhaiten korkeimmasta kohdasta?

Väittäisin sinun olevan tässäkin väärässä. Lämminhän ei ole lähtökohtaisesti mitenkään kevyempää. Itse lämpöhän ei ole ainetta. Se on aineen ominaisuus. Eli ihmisen lämmetessä ihminen mahdollisesti laajeenee hieman. (on muistettava että ihmisen ollessa tasalämpöinen lämmönvaihtelut ovat parin celsiusasteen luokkaa eikä lämmönvaihteluista johtuvia massan tiehysvaihteluja mainittavissa määrin tapahdu.)

Olettamasi varmaankin perustuu siihen, että ilma luonnollisesti nousee ylöspäin lämmetessään. Tämähän johtuu siitä että ilma laajenee lämmetessään ja supistuu jäähtyessään.

Lisäksi mainittakoon vielä ettei kaikki aineet laajene lämmetessään. Esimerkiksi veden "minimilaajuuslämpötila" on muistaakseni +4´C eli toisin sanoen muutamaa astetta kylmempi vesi on kevyempää...

Näistä huolimatta pipon pitäminen muuten kuin alle työlämpöisellä salilla, on vain tyhmää, sillä sen lämpö lähtee kropasta ihan tarkoituksella. Niihin muihinkin syihin kannattaa miettiä joku muu ratkaisu
Kypärähän pitäisi olla pakollinen. Pipo taas kielletty. [/QUOTE]

vaatii rekan kokoisia kiveksiä sanoa tunteelliselle naiselle tuollaista.
ja voi olla, että mielihyväkeskuksen käyttö jää todella vähäksi tuon jälkeen.

Kunhan vituttaa taas asiat oikein urakalla..:wall:

Nyt suosittelisinkin lähdekritiikin ABC nimistä kirjaa weilandille ja muille samnkaltaisille.

Tai toisaalta ihan sama.. usko mitä huvittaa.. Pakkohan sen on olla totta kun se on internetissä.

Voithan itse etsiä vastaväitteen sille, ettei päästä haihdu paljon lämpöä...ei mua kiinnosta ;)

weilandille ja muille samnkaltaisille

PS. Sulle suosittelen kanssa jonkinnäköistä A-P-C-kirjaa :D ...en muutenkaan tajunnut mitä tuolla "samnkaltaisille" tarkoitit??? Mä heitin vaan jotain linkkiä kehiin, en mä rupee haaskaamaan aikaani johonkin "pipon lämpöteoria"-tsydeemeihin, kai mulla on muutakin elämää. Ymmärrän toki jos olet eräänlainen perfektionisti, jolloin vaadit yksityiskohtaisen ja luotettavan tietolähteen, mutta sori, ei heru ainakaan täältäpäin :piis:

vaatii rekan kokoisia kiveksiä sanoa tunteelliselle naiselle tuollaista.
ja voi olla, että mielihyväkeskuksen käyttö jää todella vähäksi tuon jälkeen.

ja miksi ihmeessä noihin toisen exä-juttuihin tarvii edes kommentoida mitään, kyllä ne hehkutukset loppuu samantien kun ovat alkaneetkaan kun näyttää ilman sanallista kommunikointia ja epävarmuutta omasta itsestään ettei vähempää voisi kiinnostaa. Nainen varsinkin testaa suhteen alussa itse ehkä tiedostamattaan noilla jutuilla, että onko ukossa yhtään munaa. Jos mies pillahtaa itkuun tai vetäytyy nurkkaan miettimään omaa kyvykkyyttään niin peli on menetetty:rolleyes:

ja miksi ihmeessä noihin toisen exä-juttuihin tarvii edes kommentoida mitään, kyllä ne hehkutukset loppuu samantien kun ovat alkaneetkaan kun näyttää ilman sanallista kommunikointia ja epävarmuutta omasta itsestään ettei vähempää voisi kiinnostaa. Nainen varsinkin testaa suhteen alussa itse ehkä tiedostamattaan noilla jutuilla, että onko ukossa yhtään munaa. Jos mies pillahtaa itkuun tai vetäytyy nurkkaan miettimään omaa kyvykkyyttään niin peli on menetetty:rolleyes:

komppaan

En ole vieläkään kunnolla sopeutunut tänne uuteen kaupunkiin. Mieli tekisi käydä tänäkin viikonloppuna kotona, mutta kun ottaa huomioon sen, että kuinka meikä on aina ihan rikki kotona käymisen jälkeen, niin hieman epäilyttää onko järkeä lähteä. Se on ainut ajatus, joka pitää aina edes jotenkuten järjissään, mutta taas toisaalta kotona käymisen jälkeen on ihan sekaisin, kuten jo aikaisemmin sanoin. En yhtään osaa päättää, että mitä tekisin. Kävisinkö vaiko en?

Toinen mikä vituttaa, on se että mulla ei vieläkään ole nettiä kämpillä ja joudun vielä 1-3 viikkoa odottelemaan :curs: .

Voithan sä kuvitella että nyt on lämmin ku sisällä pipo päässä hikeä puskee. Eri asia onko muualla kropassa niin lämmintä kuin sun pipon hautomat aivot antaisi kuvitella. Tapa se on tuokin itseänsä pettää.

nyt ne pipot hanuriin ja komediaa peliin!prkl

Back
Ylös Bottom