Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Creativen mp3-soittimien mukana tulevat kuulokkeet on käsittämättömän paskoja. Ei pysy korvissa hetkeäkään ja äänen laatu on luokattoman huono. Mitkä tahansa muut on paremmat. Itsellä on sonyt, tosin otan aina ne pehmukkeet pois kun eivät muuten mahdu korviin.

Perkele! Muutaman kaljan kerkesin ottaa, sen jälkeen alko olo huononemaan.
Tunnin verran koitin muitten mukana sinnitellä, mut sitten täyty luovuttaa ja lähtee kotiin. ---> kotona reilu 38 astetta kuumetta, ja mikään safka ei kestä sisällä :wall:

Perkele! Muutaman kaljan kerkesin ottaa, sen jälkeen alko olo huononemaan.
Tunnin verran koitin muitten mukana sinnitellä, mut sitten täyty luovuttaa ja lähtee kotiin. ---> kotona reilu 38 astetta kuumetta, ja mikään safka ei kestä sisällä :wall:

Parempaa uutta vuotta!

Creativen mp3-soittimien mukana tulevat kuulokkeet on käsittämättömän paskoja. Ei pysy korvissa hetkeäkään ja äänen laatu on luokattoman huono.
Osta kossin The Plugit tai SparkPlugit ;)

sunnuntaina edessä se kaikkeista kauhein: MUUTTO, voi vittu sitä saatanaa.
on se sitten niin perkeleen kiva kantaa tavaroita kolmannesta ja sitten toisessa paikkaa kakkoseen kun ei oo hissiä edes ja sitten kun vielä paikat vetää hapoille niin :itku: tulee.

onneksi on porukkaa tulossa enemmänkin kantamaan, koitan itse selvitä pelkkien pahvilaatikoitten kantamisella :hyper:

Selkä tuli mystisestiniin kipeeksi ettei ees nukkua voinut stna!

Selkä kipeä. Ollut jo 6.12 asti. Ilmeisesti venähti sumomavessa. Ekat pari viikkoa jätin isot alakroppa liikkeet pois. Nyt ollut viikko totaalilepoa. Vieläkin hieman jomottaa. Kyllä vituttaa. Haluaisin salille. Olen addiktoitunut siihen. (nyt takas aiheeseen) Viikon päästä onneks osaavalle lääkärille aika. Perkele jos on jotai oikeesti rikki. Ei kyl voi olla kun ei ole mitään infernaalisia kipuja.

Tämä sattui minulle eräänä päivänä.

Menin tekee maastavetoja. Paikalta lähti nuori mies pois ja jätti painot paikalleen. Reippaana otin ne pois ja tein omat sarjani. Ne tehtyäni siirryin penkille samaisen henkilön jälkeen. Lähti juuri pois. Tokaisin ääneen, että täällä salilla on tapana laittaa painot paikoilleen, kun lopettaa. Poika siihen, että emmä jaksa. Vastasin siihen sitten, että no ei se mitään. Onneksi teet tyttöjenapainoilla. Oli viiden kilon kiekot vaan paikallaan. Poika otti ja lähti. Hetken kuluttua tuli paikalle pojan tyttöystävä joka korotti ääntänsä ja sano sillain, että koko sali kuuli, että mun poikaystävlle ei saa sanoa noin. Siihen vaan vastasin, että no joo, mutta täällä on tapana laittaa painot paikoilleen. Katos sekin tyttö jonnekin.

Toivon mukaan tämän jälkeen painot pysyy paikallaan, kun siellä käy vähävoimaisia tyttöjä (eli minä) joka ei jaksa raahata ihan kaikkia painoja paikoilleen toisten jäljiltä :)

Tämä sattui minulle eräänä päivänä.

Menin tekee maastavetoja. Paikalta lähti nuori mies pois ja jätti painot paikalleen. Reippaana otin ne pois ja tein omat sarjani. Ne tehtyäni siirryin penkille samaisen henkilön jälkeen. Lähti juuri pois. Tokaisin ääneen, että täällä salilla on tapana laittaa painot paikoilleen, kun lopettaa. Poika siihen, että emmä jaksa. Vastasin siihen sitten, että no ei se mitään. Onneksi teet tyttöjenapainoilla. Oli viiden kilon kiekot vaan paikallaan. Poika otti ja lähti. Hetken kuluttua tuli paikalle pojan tyttöystävä joka korotti ääntänsä ja sano sillain, että koko sali kuuli, että mun poikaystävlle ei saa sanoa noin. Siihen vaan vastasin, että no joo, mutta täällä on tapana laittaa painot paikoilleen. Katos sekin tyttö jonnekin.

Toivon mukaan tämän jälkeen painot pysyy paikallaan, kun siellä käy vähävoimaisia tyttöjä (eli minä) joka ei jaksa raahata ihan kaikkia painoja paikoilleen toisten jäljiltä :)

Rupesinkin miettimään kun luin, että pojan tyttöystävä tuli aukomaan sulle, että mitä helvettiä??? Sit lopputeksteissä tajusin (tosin meni vielä 10 min siihenkin :david: :david: :david:...hyvä minä).

Olkapää ihan paskana, heräsin aamulla ja ajattelin vaan että olen nukkunut sen päällä, mut nyt alkaa kipu olemaan sitä luokkaa ettei mitään rajaa... Siis lihaksessa tuntuu hirvee polte koko aika. Mistä mahtaa johtua?

Back
Ylös Bottom