Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sheivasin vähän karvotusta ni nyt pistelee ja kutittää pikkase :D

Iho on vain sitten kuivunut liikaa sheivaamisesta ja sun tarvii rasvata itsesi. Mutta ootas kun se sänki kasvaa, SITTEN pistelee!

Ja oma vitutukseni: penikat vaivaavat taas, eivät pahasti, mutta niin tekisi mieli lenkille kun tulee kamala salitauko eikä täällä joululomalla ole muuta tekemistä kuin maata sohvalla. MUR! Lainasin tiikeribalsamia ja se tuntuisi helpottavan särkyä mukavasti. Pitääpä ostaa sitä itsellekin.

Eräs ihminen, joka vänkää ja vänkää ja vänkää ja vänkää.. Ja sitten vänkää vähän lisää vängätääkseen taas vänkäämästä päästyäänkin. EI JESTAS ETTÄ ÄRSYTTÄÄ!!!! :curs: :curs: Kolmekymppinen nainen (tähän kirosana, sensuroitu joulun kunniaksi).

"Mä en halua riidellä"
(toistaa asiaa x sadattatuhannetta kertaa)
"..mut mä en halua riidellä"..

HYVÄÄ JOULUA!

Kämppis tuli kotiin tuossa about 04.00 ja rupes soittamaan kitaraa ja laulamaan vitun kovaa...hermot menee mutta en kehtaa mennä sanomaan että tukkis turpansa kun sillä on joku muija mukana. :jahas:
Juu ja kaveri soitteli kahden aikoihin yöllä eli on tullut nukuttua huikeet 2-3tuntia :curs:
Omasta mielestäni minulla on aika vitun pitkä pinna mutta tämä alkaa mennä jo minun sietorajan yli kun ei saa nukkua. :(

Opiskelijan elämä rokkaa....

Jouluvitutus alkaa jo hellittää, mutta otetaanhan uusi vitutuksen aihe käsittelyyn.. Taidan tässä vaihteeksi tulla kipeäksi. Paleltaa ja jomottaa joka lihakseen ja kurkkukin tuntuu kipeältä.:itku: Varmaan uutenavuotena tuun olemaan sellaisessa flunssassa, ettei tartte mihinkään lähteä juhlimaan..:wall:

Uusivuosivitutus. Kaikki suunnittelee innoissaan jotain fakin ryyppyjuhlia ja kyselee mukaan ja pitää mielisairaana kun aion kotona kattoo telkkarii. Ärsyttävä "juhla".

Äiskä v*tuttaa myös. Sen mielestä kun minun koulun käynti on ihan turhaa ja mun pitäs heti vaan pukata 3 kersaa maailmaan ja jäädä kotiäidiksi. EVVK!!! Se kun on sairasta että haluaa jonkinlaisen tutkinnon sekä uran ja se se vasta sairasta onkin kun menen saamaan hyviä arvosanoja koulussa ja olen vielä ylpeä niistä! Iskä sitten on ihan toista maata. Ei sekään noista minun koulunkäynneistä ole kovin innostunut tai kannustava, mutta se kuvittelee että minä osaan tehdä kaikkea ja sitten soittelee ja kyselee että teenkö sille sellaisen ja tällaisen projektin ja voinko hoitaa kaikki sen asiat.

Ihme porukkaa.

Uusivuosivitutus. Kaikki suunnittelee innoissaan jotain fakin ryyppyjuhlia ja kyselee mukaan ja pitää mielisairaana kun aion kotona kattoo telkkarii. Ärsyttävä "juhla".

Äiskä v*tuttaa myös. Sen mielestä kun minun koulun käynti on ihan turhaa ja mun pitäs heti vaan pukata 3 kersaa maailmaan ja jäädä kotiäidiksi. EVVK!!! Se kun on sairasta että haluaa jonkinlaisen tutkinnon sekä uran ja se se vasta sairasta onkin kun menen saamaan hyviä arvosanoja koulussa ja olen vielä ylpeä niistä! Iskä sitten on ihan toista maata. Ei sekään noista minun koulunkäynneistä ole kovin innostunut tai kannustava, mutta se kuvittelee että minä osaan tehdä kaikkea ja sitten soittelee ja kyselee että teenkö sille sellaisen ja tällaisen projektin ja voinko hoitaa kaikki sen asiat.

Ihme porukkaa.

tuttua tunnetta molempanen :)
mua ei ees toisaalta uus vuos vituta,mut aion kans olla "tylsä",hahaa suckers!

mä kans sain kouluvalinnastani aikasemmin kuulla miten lapsellinen ja laiska olen.Tarjottiin jopa rahaa 200e kuussa jos oisin lukioon menny.no empä menny ja en jaksa muutenkaan pahemmin enää vanhempieni mielipiteitä kysellä,yleistä on et aina on mun päätöksiä kyseenalastettava,tuomittava.
Tekiks ne mut siks et voisin elää ku joku tarinan lettipäinen tyttö.No erehtyvät,elän tasan itteeni varten!

*angstiiiiiiiii* :D

Kerran salille asteli sellainen arviolta 15-kesäinen tsirbu, joka ilmiselvästi kuvitteli olevansa sukua Hiltonin Parisille. Tyttö meni pukuhuoneeseen ja tuli sieltä vaaleat pitkät hiukset auki täydessä tällingissä. Ranteessa oli lukematon määrä hikinauhoja, jalassa überkireät harmaat kollarit ja päällä vaaleansininen toppi.

Tsirbu tuli sisään ja marssi tiskille ja kysyi "mihin mä voin jättää kanelin?" (kaneli oli siis helvetin ruma pieni KOIRA. salin ulko-ovessa lukee selvällä suomenkielellä "ei eläimiä" :david: ). Uusi tyttö tiskillä sönkötti hetken ja tarjoutui ottamaan puudelin tiskin taa tämän kerran.

Tyttö meni crosstraineriin, oli siinä reilut kaksi minuuttia ja meni punttipuolelle. Se käveli sen ympäri kaksi kertaa ja meni tekemään haukkareita 15kg käsipainoilla. Eihän se saanut väännettyä edes yhtä. Tsirbu haki nolona puppensa tiskiltä ja lähti menemään. Treenin kokonaiskesto 5 minuuttia ja ei ole muijaa enää näkynyt.
___

Sitten sattui samasta koulusta samanikäinen tyttö joka ei ymmärtänyt miten loitontajalaitetta ja pec-deckiä käytetään. Samainen tyttö nauroi mulle kun pistin jalkaprässissä tapin kuudenkymmenen kilon kohdalle lämmitelläkseni "noinko pienii painoi käytät?" :wall: . Olin huomannut että tyttö itse teki prässiä 40kg. No, hymy hyytyi kun latasin 110kg prässiin (eihän tuo ole paskanvertaa, mutta olen heikko kestävyysjuoksijanplanttu, mutta tsirbu ei varmaan tajunnut mitä painoja niissä yleensä käytetään).
Ei ole häntäkään näkynyt :rolleyes:

Vituttaa ihmiset joilla on muksuja eivätkä ymmärrä olla selvinpäin jouluisin. Aattona teki mieli potkia joltain äijältä sisukset pihalle katsellessani kun perhe tuli kotiin jostain. Muksu ja vaimo(?) kanteli kasseja edellä hiljalleen kävellen kun ukko kompuroi, konttasi ja örisi perässä huudellen hyvää joulua... Hankkiutuis hoitoon...

Joo mulla on samanlaisia kavereita. Pyytelee mua aina välillä mukaan dokaa yms. Nytkin pyysivät laivalle viettää uuttavuotta. Tosi kummaa porukkaa, kun mua mukaan pyytelevät. Antais mun olla rauhassa yksin kotona. Miksi pitää edes olla kavereita? Häiritsevät vaan punttia ja palautumista :rolleyes:

Olin koko joulun töissä yli 9tunnin vuoroa every day.Joka aamu heräsin 0500 koiran kans lenkille.Kieltämättä rupes jo tapaninpäivänä vituttaa tuo nouseminen.Lenkilläkään ei tullut ketään vastaan,ku kaikki makaa kotona kinkkupöhössä ja pikku krapulassa.Jotenkin tuli sellainen olo,että kuka ei kuulu joukkoon?Univelkaakinhan siinä vähän tuli,mutta ihan ok korvaukset(onneksi).

Eilen sitten ku oikein "fiilistelin",että pääsen parin päivän vapaalle,ni kuulin että pitäis lähtä tänään jotain helvetin jääkaappia ja pesukonetta roudaamaan 100kilometrin päähän ja peräkärrykin pitäis jostain etsiä:curs: :curs: Samaan hengenvetoon hoksasin,että pakosarjaakaan ei tule illalla telkusta.

Eipä sinällään mikään iso asia,mutta joskus ne aah niin pienet,mutta niin ärsyttävät asiat saa vallan pääkopassa ja kaikki rupeaa vituttaa.

Ps.Ratkaisen tän asian sillä,että en yksinkertaisesti lähe tänään mihinkään muualle ku salille iltapäivästä ja illalla kattelen jonku hyvän leffan.Nyt päivällä syön vaan hyvin ja öllöttelen:rolleyes:

Ps. Aina kun menen salille, takaraivossani jyskyttää pelko siitä, että toilailuni päätyvät tähän trediin. Joskus pelko on niin voimakas, että on pakko mennä kotiin itkemään.

Sama täällä: tää viikko on ainakin ollut sellasta komediaa katsojille, kun uutta ohjelmaa ja liikkeitä tullut koitettua:D

Mä olen aiheuttanut viime aikoina sellaista salikomediaa, että sekä salin asiakkaat että työntekijät ovat minulle nauraneet räkäisesti. En kehtaa edes kertoa. Kerron 31.12.2007, sitten kukaan ei ehkä enää muista eikä tunnista... :itku:

Ei ihan salikomediaa, mutta vähän sinnepäin. Näin josain tekstin, jossa naisihminen kehui entistä poikaystäväänsä PARHAAKSI voimanostajaksi. Tämä oli paras koska oli piirimestaruuskisoissa tullut TOISEKSI :-)

Meinas tulla tos yks päivä komediat tai draamat. Olin eri salilla mitä yleensä, ja kyykkäsin, painot on tuolla sellasia rautakiekkoja ja pikkasen väljiä tankoon, ja naköjään melko liukkaitakin, ja tietenkään en sit lukkoja laittanu. Sit 120 kg sarjan vikassa toistossa pikkasen kallistui kai ja painot lähti liikkeelle, ihmeen kaupalla sain korjattua kuitenkin mikä ei tuntunut yläselässä kovinkaan hyvälle. Mutta todella lähellä oli ettei kiekot pudonnu, eli ens kerralla sit lukot:)
Tollasessa tilanteessa olis varmaan paras pudottaa tanko mutta jotenkin sitä tekee kaikkensa ettei joutuis niin tekemään, ei tuu siinä tilanteessa mieleen.

Itelläkin oli kerra 20kg levyt tangon päissä lämmitellessä ja ajattelin että en jaksa lukkoja laittaa ku yhen sarjan vaan tekee.

Tanko telineestä, pakitus, jalkojen asennon haku ja vilkasu peilii niin näkyy kun toiselta puolelta alkaa kiekko valua :D
Siinä sitte yritin vähä aikaa tasapainoilla mut sieltä se sit tipahti ja toine levy vielä vähän vauhikkaammi :D
Tanko sentään pysy selässä:thumbs:

Pitää nyt laittaa tämä itse aiheutettu koominen tilanne tänne, vaikka tämä ei tuolloin kyllä paljoa hymyilyttänyt. Aikaa tästä on onneksi jo reilut 10 vuotta, eikä kyseistä saliakaan ole ollut enää vuosiin.

Olin treenannut nuorempana paikallisella uimahallilla ja tottunut tekemään jalkaprässiä noin 150 kg:lla. Olin tuohon aikaan ehkä 15 tai 16, en muista niin tarkkaan. Menin sitten tutustumaan erääseen kaupalliseen saliin ja minulla sattui olemaan jalkapäivä. Ihmettelin jo lämmittelyjen aikana prässin raskautta, mutta luulin vain kuvittelevani prässin olevan painavampi kuin se uimahallin tuttu prässi. Lämmittelyjen jälkeen lastasin prässiin normaalit treenipainot ja asetuin prässiin. Lukot pois ja kun aloin laskea painoa, olin hetkessä polvet meikein olkapäissä kiinni. Pihisin sitten sieltä lähellä treenaavaa vanhenpaa miestä auttamaan. Mies auttoi mut sieltä nalkista pois ja kun nousin nolona ylös prässistä huomasin seinällä lapun "Huomio, jalkaprässin kelkka painaa 110 kg!" Oli kieltämättä aika :david: olo.

Ettei vaan olisi ollut Gold's Gym helsingissä? terv. nimim. vanhempi mies.

Jouduin tuolla kerran auttamaan yhden poloisen pois prässin välistä, kun tuli siihen lopetettuani omat sarjat ja meinasi että antaa olla vaan, mää jatkan tästä. Heti kun sai lukot irti, niin krunts ja poika oli siellä kolminkerroin polvet kainalossa ja peräreikä litassa jalkalevyä vasten. Teki heikkoa saada se nauramatta pois koneen välistä, mutta äkkiäkös tuollaisen reilu parinsadan kilon kelkan ylös nakkaa käsivoimin, kun pojasta ei ollut juurikaan avuksi.
En kyllä urallani ole nähnyt vastaavaa ennen ja jälkeen tuon, oli sen verran hulvaton veto. Muistaakseni ko. kaveri oli norkoillut siellä muutamana päivänä, mutta tuon jälkeen ei näkynyt...I wonder why...

Vituttaa niin ankarasti ihmiset, joilla on joku käsittämätön tarve leikkiä, että Linux on jotain niin helvetin omituista ja ihmeellistä. Käyttävät Linuxia huomaamatta yhtään mitään, jos niille ei kerro, että koneessa on Linux. -No näytäs nyt miten se ihmetyksen kauhistus Linux oikein toimii? -Öö tota sä olet käyttänyt mun konetta nyt parin vuoden aikana kymmeniä ja kymmeniä kertoja etkä ole ikinä ennen tuota kysynyt... Ja toinen: menepäs edeltäkäsin möläyttämään, että siinä on nyt sitten Linux niin nostetaankin kädet ilmaan ja aletaan kaakattaa että millä sillä sitten muka enää pääsee Gmailiin?! eikä varmasti verkkopankki toimi enää! eikä voi enää lottoa laittaa netissä!! miten Linuxissa pääsee Gmailista lottosivulle?! -Kirjoitat sen osoitteen siihen osoitepalkkiin niin kuin aina ennenkin kun oli wintoosa ja IE. -Ei voi kun siinä lukee se Gmail! Ei toimi Linuxissa ei!

Voi #¤%& :wall: ei saatana voi olla niin vaikeaa ymmärtää että internet pysyy internettinä vaikka käyttis vaihtuu PAREMMAKSI.

Ja ite oon umpiluupäähumanisti enkä tiedä tietokoneista mitään. En haluaisi elää nörttinä, kyllä lisäis tieto taas tuskaa.

Back
Ylös Bottom