Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua vituttaa angstiteinit tai ketkä tahansa, jotka valittavat kuinka elämä on pelkkää paskaa vaikka valinnat ovat vain heistä kiinni!
Mitään ei haluta tehdä, että asiat olisivat paremmin mutta pelkkäää rutinaa koko ajan, eikä mistään olla tyytyväisiä.

Negatiivisuus on Tarjan perseestä :evil:

Elämä on, ja ihminen on eläin. Tiesitkö, että leijonayhteiskunnassa ne urokset, joilla on tuuheimmat harjakset pääsevät vetämään useampaa pulkkaa ennen seuraavaa monsuunia mitä pienempi harjaisemmat ikinä? :ketonen&myllyrinne:

Tähän on pakko valoittaa myös että tutkimuksissa (leijonista) on todettu että toinen vaikuttava tekijä on harjaksen tummuus. Sekä se, että vaikutus toimii myös toisinpäin. Eli kun tämä korkeammassa asemassa oleva uros menettää naaraat ja arvoasemansa, menettää se myös harjaksensa. Ne vain tippuvat pois.

Mua harmittaa kun opinnot venyy puolella vuodella, kiitos oman tyhmyyden ja laiskuuden ensimmäisenä opiskeluvuonna. :wall: Toisaalta nyt syksyllä niitä puuttuvia on tullu ihan hyvin suoritettua ja keväällä on enää vaivaiset 26 opintoviikkoa. Vituttaa oikein huolella että mä en ole nykyään enää ikinä terve, mulla on ikuinen flunssa ja aina veto pois. Johtunee koulun&töiden aiheuttamasta stressistä...

Vittu. Toinen auto ei suostunu lähtemään käyntiin. No sitten toisella autolla liikkeelle ja kaupan ahtaaseen parkkihalliin, jossa joku kusipää mersukuski tukki koko tien ja sitten ite kapeasta välistä koitin pujotella, niin ajoin kanttariin. Onneks ei vanteeseen ainaskaan näkyviä jälkiä tullu. Jos olis tullu olisin varmaan menny vääntämään sitä ukkoa nenään..
Eikä sieltä perkeleen kaupasta löytyny tietenkään niitä joululahjoja mitä meinasin ostaa.:wall: En vittu osta yhtään joululahjaa. Ostakaa itte vittu omat lahjanne! Vittu mä vihaan joulua.. Toivottavasti joulu kohta lopetetaan!!:curs:

edit: pikkasen helpotti..

varmasti tulossa kipeeks! Kurkku kipee, vettä tulee nieltyä litratolkulla. Sama oli viime jouluna..

Sillonkin treenasin hulluna näinä loma päivinä, kun aikaa on ja kalorit kauniisti plussalla, mutta nyt kyllä arveluttaa (en tod. ajatellut viettää lomaa lentsussa)

pitkäaikainen ja mukamas niin uskollinen muija jätti vähän aikaa sitte. oli vähän aikaa jo jutellut exänsä kanssa ja sopi tapaamisen että voi puhua asioita selväksi jotka jäänyt puhumatta kauan sitten(tiesin kaikesta tästä ja hyväksyin sen). noh, seuraavana päivänä muija ilmottaa ettei halua olla mun kanssa enää, koska ei haluu satuttaa mua koska sillä on tunteita sitä jätkää kohtaan vaiks rakastaaki mua sanojensa mukaan ja henk. koht. vihaan sitä paskapäätä(jätkää siis)... :curs: Pakko todeta, että ekaa kertaa vituttaa muijan takia... :wall:

...koska ei haluu satuttaa mua koska sillä on tunteita sitä jätkää kohtaan vaiks rakastaaki mua... :wall:
Eli se rakastaa sua ja sillä on tunteita exää kohtaan?:jahas: Parempi vaan olla kattelematta tollasia.

Maailma on naisia täynnä, ei muuta kuin pilke silmäkulmaan ja uusia tuulia odottelemaan:thumbs:

edit. väsyttäny koko viikon, varmaan johtuu vuodenajasta. No, onneks kohta alkaa lomat.

Vaikka joulufiiliksissä olenkin, listaan muutamia vituttavuuksia.

1. Sairaudet. Miten vitussa voi jätkä loka-marraskuuakselilla sairastaa ERIKSEEN nuhan, yskän ja kurkkukivun niin, että ne syklittyy viikko sairaana-viikko terveenä-meiningillä? Ja eilisestä lähtien hullussa paskataudissa. Mikään ei pysy sisällä, kuumetta ja vatsa helvetin kipee.

2. Soluasuminen Olen melko sosiaalinen ja äärimmäisen suvaitsevainen ihminen, mutta heti kun saan uuden kämpän, pidän viikon mittaiset bileet ihan sen takia, että EI tartte enää asua kuuden hengen solussa. Mikä vittu siinä on että omia astioita ei voi pestä, olla hiljaa kymmenen, tai edes kahdentoista jälkeen, tehdä niitä omia siivousaskareita joista ollaan sovittu jne? Ei helvetti!

3. Suomalainen opintojärjestelmä Varsinkin niiltä osin, mitä nykyiseen vaihto-opiskeluun tulee. Pitäisi suorittaa ihan mahdoton määrä ovareita kaikki vieraalla kielellä (englanti ei sitte riitä) ja samalla taistella byrokratian kanssa, että sais jotenkin kaiken suorittamansa sisällytettyä suomalaiseen tutkintoon! Samalla kun muut vaihto-opiskelijat dokaa ja nussii. Sama yleiseurooppalainen ohjelma, eri vaatimukset. :thumbs:

Et sellasta. Plus että viime yönä nukuin ehkä 2 tuntia tämän hienon ripulin takia ja oikeesti kelasin että nyt lähtee henki kun kuumetta oli 41 + astetta.

Mun salilla käynti on yhtä komediaa...

Kävin silloin aktiivisena saliaikana sellaisella salilla, missä jokaisella henkäyksellä keuhkoihin valui hikeä, paskaa ja mankkua. Siellä miehet oli miehiä ja reeni reeniä. Rokki soi ja ukkelit örisi. Kunnollista reenauksen meininkiä. Tältä ajalta on nämä minun reenaustavat omaksuttu. Se on vaan niin hienoa nyt käydä tredikkäällä "diudiu"-salilla, missä pitää käyttää pyyhkeitä ja ehjiä housuja, kaikki tuoksuu chanelilta ja vettäkään ei saa juoda suoraan hanasta. Hauskaks asian tekee se, että meikäläinen on vielä tällainen tikkuniska ja reenaustavat on hieman painoja korkeammalla tasolla. Tuntuu, että porukka aina vähän kattelee ihmeissään, että mitähän helvettiä tuokin on tekevinään.

Tosiasiaa oli kyllä tuo, että ne isoimmilla painoille ja kaikista kokeneimmat salikarjut ovat niitä leppoisempia tyyppejä. Ne tuleekin yleensä mun kanssa juttelee ja sanoo, että on asenne kohdallaan.

Menee jo todella offtopiciksi, mut pashat siitä. Mä en edes uskalla käydä missään "trendisaleilla", kun pelkään että likaan laitteet omalla hielläni tai hengitän liian lujaa ja tästä johtuen aiheuttaen mm. hameväen puolella närkästystä tai paheksuntaa :D Tykkään juurikin sellasista rähjäisistä kellarisaleista, niissä on jotenkin fiilistä. Ainakin matinkylän jäähallin katsomon alapuolella sijaitseva ja espoonlahden elitin sali on mun makuun.

Salikomediasta sen verran, että toissapäivänä tuonne elitin salille tuli vanha herra joka teki pari toistoa siinä laitteessa mikä ottaa etureisiin. Tämän jälkeen oli vuorossa jalkaprässi. Painot laitettiin tarkasti tankoon hajautetusti siten, että ne olivat varmasti tasapainossa toistensa kanssa, ettei kone kaatuisi. Painoa oli varmaan joku 80kg. Siinä sitten pari minuuttia lepäilyä ja pari toistoa. Tämän jälkeen vanha herra siirtyi ylätaljaan. Tämän herran ei tarvinnut istua, sillä hänellä oli oma tyylinsä. 60kg tappiin, tangosta kiinni ja askel taakse, hirveä heijaus ja painot takaisin rytisten pinoon :D Kaveri siis veti kapulan ylhäältä täysin alas, vaikeasti selitettävällä, täysin järjettömällä tavalla. :eek: ja sit lähdin pois.

Ps. Aina kun menen salille, takaraivossani jyskyttää pelko siitä, että toilailuni päätyvät tähän trediin. Joskus pelko on niin voimakas, että on pakko mennä kotiin itkemään.

Huomenna 6vrk:ksi töihin. Salille ei pääse, perhettä ei näe. Hyvät joulut ja pitkät paskat koko Radio Novan porukalle!

Olen huolestunut kun itseään asiantuntijoiksi nimittäneet poliisit luennoivat "piratismista ja kelluvista ip osoitteista" ymmärtämättä, edes dhcp leasiin kirjattavasta Relay Agent informaatiosta (optio82), saati dsl/cable puolen terminoinnista mitään. Edes siitä että kahdella eri 82:sen sub-optiolla yleisesti kuvataan logiin dhcp:n jakaman ip:n looginen kytkentäpiste terminoinnissa (ATM vc, ethenetti portti, virtuaali reittimen nimi ja vc, FR DLCI, Cable Data vc yms.) ja esim tätä tietoa seuraamalla pystytään jäljittämään dhcp:ltä ip:nsä saanut käyttäjä fyysiseen kytkentäpisteeseen saakka.

Olisikohan internetin perusteet ja yleisimmät laajakaistatekniikat saatavana ihan vaikka rautalankamallina näille, etteivät menis munaamaan julkisesti itteensä - häpesin niiden virkamiesten puolesta, voihan ne olla kuinka superi ammatilaisia alallaan ja voihan ne ampua 9mm vaikka kuinka hyvin ja osata kasata ja purkaa silmät sidottuna, tai olla ihan loistavia ja tarkkoja tutkijoita - pidättää n. talousrikollista vuodessa. Mut ei menis avaamaan suutaan asioista minkä perusteet on yhtä hukassa kuin jokisen eväät levällään.

anteeksi ja näkemiin..
luojan kiitos, synnyin tyhmäksi saliraakiksi.

Vittu ku on nuha ja kurkkukipee :curs: :wall:

Viime jouluna muistaakseni sama homma

Parin viimeisen joulun tapaan on nuha ja tukkonen olo :curs:, kuumetta en viitsi edes mitata, koska en halua myöntää itselleni olevani kunnolla kipeä :david:. Treenisuunnitelmat menee ihan vituralleen jos näin jatkuu, eikä jouluruoka maistu miltään...

Vittu ku on nuha ja kurkkukipee :curs: :wall:

Viime jouluna muistaakseni sama homma
Kyllä se siitä, sitä kestää about pari päivää kuumeen poistuttua, sikälimikäli sulla on sama flunssa ku mullaki vähä aikaa sit. Ja oma suosikkini oli lämmin tee hunajan kera tai sit kaakao heti aamulla otettuna. Pysyy kurkku ainakin näennäisesti paremmassa kondiksessa ku ei satu jatkuvasti :thumbs:

Vituttaa kun kaikki 3-4 vuoden poistunut koneelta niin kuin muutkin tiedostot. Vituttaa ja väsyttää niin ankarasti...

Niin 3-4 vuoden kuvat.

Hauskaa joulua vaan.. Helkkari kun elämässä olisi kaikki muu hyvin, mutta suhde aiheuttaa päänvaivaa koko ajan.. Ei jaksa iloita enää mistään muustakaan, kun tietää että kohta saa taas itkeä miehen takia joka ei ymmärrä/ halua ymmärtää/ on muuten vaan ilkeä. Mä kun luulin et se ois ollu tämä suhde missä oon loppuelämäni, mut kun tarkemmin alkaa ajattelemaan, niin ei se ainakaan tämmösenä onnistu, enkä mä pitkään enää jaksa.. Just kun luulee et kaikki on hyvin, niin johan sataa uutta paskaa niskaan. Ja tämä isäntä vaan syyttää mua ja haukkuu hulluks, anteeks ihan vitusti jos musta tuntuu pahalta sen teot, ja se kun haluaisin puhua/ selvittää/ riidellä asiat selviks! Mies ei suostu eroamaan, muttei myöskään suostu puhumaan asioista jotka aiheuttaa riitaa. Sitten tilittää paskaa elämäänsä kaikille kavereilleen, muttei suostu mulle sanomaan missä mennään.. Kiva kun kaikki muut tietää mitä poikaystävä ajattelee, mutta mulla ei ole hajuakaan..

Vittu kun kuulostaa hyvältä.

Sinttu: Siis hetkonen, "mies ei suostu eroamaan"?:rolleyes:

Eihän eroamiseen tarvita toisen osapuolen suostumusta!Sen kun vain lähdet ja jätät miehen, joka ei suostu edes selvittämään asioita. Jos olet jo jonkun aikaa ollut tuossa tilanteessa, en ainakaan itse tiedä ainuttakaan hyvää syytä miksi pitäisi tuhlata aikaansa tuollaiseen. :( Tsemppiä ja toivottavasti saat joka tapauksessa jonkunlaisen lopun tuohon tilanteeseen!

Sinttu: Siis hetkonen, "mies ei suostu eroamaan"?:rolleyes:

Eihän eroamiseen tarvita toisen osapuolen suostumusta!Sen kun vain lähdet ja jätät miehen, joka ei suostu edes selvittämään asioita. Jos olet jo jonkun aikaa ollut tuossa tilanteessa, en ainakaan itse tiedä ainuttakaan hyvää syytä miksi pitäisi tuhlata aikaansa tuollaiseen. :( Tsemppiä ja toivottavasti saat joka tapauksessa jonkunlaisen lopun tuohon tilanteeseen!

Kiitos neuvoista, mutta haluan saada asiat selviksi ennen kun lähden pinkomaan pää kolmantena jalkana.. En viitsi lopettaa pitkää suhdetta tuosta vaan katoamalla, pelkurimaisuuttahan se olisi. Mutta ei tästä sen enempää, kunhan vain tarvitsi saada purkaa fiiliksiään.

Back
Ylös Bottom