Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä oon kusessa. Mä en tuu pääsemään edes lyhyen matikan kirjotuksia läpi... Onks mitään paljon turhauttavampaa ku se, että tuijottaa tunnin laskun vastausta, joka on selkeesti selitetty, mutta ei silti ymmärrä!?
Oletko ollut tunnilla aktiivinen ja hereillä? Jos et ole niin siinä voi olla se syy. Jos nyt keväällä kirjoitat, niin vielähän ehdit korjata tilanteen. Kyselet viimeiset tunnit opettajalta tyhmiä ja koetat saada sen selittämään sulle vaikeat asiat niin, että ne ymmärrät. Sen jälkeen vielä, kun asian muistat, niin lasket kotona lisää laskuja aiheesta. Tsemppiä.

Mä oon kusessa. Mä en tuu pääsemään edes lyhyen matikan kirjotuksia läpi... Onks mitään paljon turhauttavampaa ku se, että tuijottaa tunnin laskun vastausta, joka on selkeesti selitetty, mutta ei silti ymmärrä!?

Mut eihän sun ole pakko kirjottaa matikkaa... edes lyhyttä ;)

Jos kuitenkin realin kirjoitat?

Nimimerkillä Jos matikka olisi pakollinen, en olisi ylioppilas...

Mut eihän sun ole pakko kirjottaa matikkaa... edes lyhyttä ;)

Jos kuitenkin realin kirjoitat?

Nimimerkillä Jos matikka olisi pakollinen, en olisi ylioppilas...

Pakko tähän vastata ennen omaa vuodatusta... kirjoitin keväällä ylioppilaaksi ja matikkaan en koskenut pitkällä tikullakaan. Kannattaa tosiaan se reaali valita ja ottaa matikka vaikka ylimääräseksi. (hylsy ei estä lakin saamista). Itse en kirjoittanut edes ylimääräsenä, koska I olisi häirinnyt minua liikaa. Se kuitenkin jäisi ikuisesti vaivaamaan.

Mutta minua vituttaa, kun omaa laiskuuttani en jaksanut lämmittää mökkiä toissapäivänä. Sitten oli yöllä kylmä ja perkele vilustuin:curs: Eilispäivä oli yhtä vittuilua. Nukuin päin persettä (5h tai vähemmän) ja sitten ei jaksanut syömisiäkään tarkkailla. Lenkilläkin PITI käydä.

Kun heräsin tänään, niin nokka oli tukossa ja vähän päätä juili. Vetäsin aspiriinin naamaan. Vittu, tänäänhän mennään salille:rock:

Prkl. Joku vei pyykkituvassa yhden mulle varatuista koneista. En sitten viitsinyt repiä sen pyykkejä sieltä pois, kun sain jotenkuten mahtumaan omat muihin koneisiin. Eikös se kuspää sitten vienyt mun kuivausrumpuvuoronkin.

Tarinan opetus: seuraavalla kerralla heitän moisten vaatteet ulos kuralammikkoon.

Jea, loistavia juttuja.
Kyllähän näitä kaikenlaisia salilla kävijöitä on näkynyt.
Kauluspaita+farkkusettiä.

Tälleen aloittelijana kyl näiden kaikenlaisten "komedioiden" jälkeen vähä pelottaaki, että vierestä katsojat nauravat pienemmille painoille yms.

Erittäin pelottavan näköistä hommaa tämä "decline näkymättömällä penkillä -meininki!"
Joku teki smithissä vinopenkkiä noin. Smithin edessä on sopivasti ilmastointilaite, jonka päälle voi nostaa jalat. Polleana sitten kun oli vinopenkissä isot raudat, vaikka suoritus olikin lähempänä declineä. Melko vaarallisen näköistä puuhaa kun penkki olisi voinut luistaa alta millon tahansa. Jos vinopenkissä ylipäätään kaarta pitää selkään ottaa, niin pitäisi edes perseen penkissä.

Olen ryypännyt viimeiset kolme viikonloppua. Kohta alkaa intti. Ryyppäämisestä johtuen en tiedä saanko viimeistä vuokraa ollenkaan maksettua. Masentaa.

Olen ryypännyt viimeiset kolme viikonloppua. Kohta alkaa intti. Ryyppäämisestä johtuen en tiedä saanko viimeistä vuokraa ollenkaan maksettua. Masentaa.

Pidä huoli et hoidat asiat kuntoon ennen inttiin lähtöä. Sieltä käsin tollasten hoiteleminen on kaksinverroin vittumaisempaa.

Tälleen aloittelijana kyl näiden kaikenlaisten "komedioiden" jälkeen vähä pelottaaki, että vierestä katsojat nauravat pienemmille painoille yms.
Suotta pelkäät, uskoisin :D Ja jos joku nauraa ni so what? Siinähän naureskelee iteksensä. Ei ne toisten raudat ny pitäisi niin paljoo kiinnostaa.

Naurajia ovat yleensä nämä 16 vuotiaat puolivuotta salilla käyneet penkki hirmut, jotka saattavat nostaa 10 kiloa suurempia painoja kuin jokin aloittelija. Näistä ei kannata välittää sillä puolenvuoden päästä saat nauraa takaisin kun menet kehityksessä ohi :thumbs: . Siis jos edes löytyy ketään joka nauraa toisen painoille

Lisäksi oikeasti isot ja voimakkaat kaverit eivät ikinä naura, vaan ovat juuri salien leppoisimpia ihmisiä. Tai näin ainakin salilla jossa minä käyn.

Enää pari päivää jouluun ja meitsi joutuu kirjoittelemaan työtä jostain liito-oravista :grr:

Sori, pakko kysyä mutta onko kyse esim. jostain ympäristöoikeuden semmasta?Et kai alaa ole muuten täydellisesti vaihtanut. :lol2:

Mikäpä se voisi enää vituttaa muu kuin nuha! Voi elämä, mä olen ollut tasaisesti räkätaudissa,kurkkukivussa ja korvatulehduksessa jo kohta kolmatta kuukautta! Ainut väli oli onneksi taannoinen Thaimaan-loma, mutta kaksi päivää paluun jälkeen iski kurkun taas kipeäksi ja nuhaa pukkaa! Ärr

Mun salilla käynti on yhtä komediaa...

Kävin silloin aktiivisena saliaikana sellaisella salilla, missä jokaisella henkäyksellä keuhkoihin valui hikeä, paskaa ja mankkua. Siellä miehet oli miehiä ja reeni reeniä. Rokki soi ja ukkelit örisi. Kunnollista reenauksen meininkiä. Tältä ajalta on nämä minun reenaustavat omaksuttu. Se on vaan niin hienoa nyt käydä tredikkäällä "diudiu"-salilla, missä pitää käyttää pyyhkeitä ja ehjiä housuja, kaikki tuoksuu chanelilta ja vettäkään ei saa juoda suoraan hanasta. Hauskaks asian tekee se, että meikäläinen on vielä tällainen tikkuniska ja reenaustavat on hieman painoja korkeammalla tasolla. Tuntuu, että porukka aina vähän kattelee ihmeissään, että mitähän helvettiä tuokin on tekevinään.

Tosiasiaa oli kyllä tuo, että ne isoimmilla painoille ja kaikista kokeneimmat salikarjut ovat niitä leppoisempia tyyppejä. Ne tuleekin yleensä mun kanssa juttelee ja sanoo, että on asenne kohdallaan.

Gradu. Gradu. Gradu. Aaargh. Itkettää ja oksettaa kun edes ajattelee sitä kammotusta.

Lisäksi saan kuunnella nyt jo toista päivää minuutin välein peruuttavan työkoneen piipitystä viereiseltä raksalta. Saatana. Plus noin sata muuta vituttavaa pikkuasiaa, joita ei jaksa luetella.

Vittu kun vituttaa, koko ajan jotain vikaa terveydessä ja ei tunnu paranevan sitten millään. Jos yksi vika paraneekin tulee 2 pahempaa tilalle. Lisäksi vituttaa se että joulu on kohta ja miljoona hommaa rästissä. Lisäksi vituttaa se että normaalisti kannattamani vasemmistopuolueet ovat niin idiootteja maahanmuuttokysymyksissä että täytynee harkita vaikka Halla-ahon äänestämistä ihan protestina. Lisäksi vituttaa se että keskustapoliitikot sellaisia umpijuntteja että hävettää kun he pääsevät tapaavat muiden maiden edustajia.
Hävettää jo se että he laukovat jotain mielipiteitään julkisesti.

Kokoomuksen sikaporvarit nyt vituttaa aina mutta pakko myöntää että osaa joku sauli nyt ainakin esiintyä asiallisesti ja olla vaikuttamatta umpiluupäältä kuten vanhanen ja karpela joita katsoessa alkaa itkettämään.

Lisäksi vituttaa töitten epävarmuus ja muutenkin tulaveisuuden epävarmuus.

Myös seuraavat asiat vituttavat aivan suunnattomasti:
-Rintojaan pienentävät naiset, jos luoja on tähän maailmaan suonut jotain niin upeaa kun isot munkit niin niitten pienentäminen muiden kuin vakavien terveydellisten syiden vuoksi on kun sammuttaisi auringon.
-Tupakka, vittu taas palaa vaikka monta viikkoa meni savuttomana, tässä vituttaa tupakkaa enemmän oma itsekuri.
-Kylmyys/talvi, vittu mä en kestä tätä harmautta enää hetkeäkään.
-Liian kova vessapaperi, vittu jos mä haluaisin käyttää sanomalehteä niin käyttäisin mutta jos ostan paskapaperia odotan sen olevan pehmeämpää kuin hesari.
-Hajuvesillä lotraaminen ja kaupoissa käynti, jouluostoksilla tulee tunne kun hengittelisi sinappikaasua, tupakoitsijan keuhkot eivät pysty vastaanottamaan sitä kemikaalimäärää jota osa naisista ja miehistä levittää ympärilleen. Silmät vuotaa ja pääkipu on taattu kun tuolla pörrää.

Voi Vitun vitun vittu soikoon,

Back
Ylös Bottom