Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sain tänään suruviestin ,lukiokaverini on kuollut ...RIP Reko !!

" Tuo pieni kultainen lintu istuu ikkunasi takana.Sen kultaisiin siipiin on kirjoitettu suuri historia.
Monia syksyjä on lintu jaksanut sinua ilahduttaa.Ei laulamalla vaan olemassaolollaan.Nyt katsot lintua,näet sen ensi kertaa laulavan ,se laulaa : Nyt on aika lähteä ,hyvästi ystävä hyvästi.
-Juha Autio-

Lepää rauhassa ...Ei nyt pysty enempää....

Joo... Kyl ne työt ja kämppä ym varmaa sit järjestyy ku on aika...Nyt en haluu mitää niin paljo ku takas OIKEESEEN himaa...:/ Innostus lopahtanu joka prkl juttuu....Ei kiinnosta mikää.

No siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä, että tuossa iässä ei kiinnosta mikään. Ikävää kun et voi siellä salillakaan nyt käydä. Kannattaa varmaan mennä johonkin oppisopimuskoulutukseen, jos ei muuten lukeminen kiinnosta tai et viitsi enää hakea kouluun, se tutkinto kun kuitenkin on todella tärkeä nykypäivänä, vaikka kuinka olisi muuten ahkera jne. Ihan omalla kokemuksella voin tän sanoa :rolleyes: . Yritäppäs nyt ihan asiallisesti keskustella niitten vanhempies kanssa tuosta tilanteesta, eihän tuo nyt kenenkään, varsinkaan sun kannalta ole hyvä jos siellä vaan tylsistyneenä möllötät. Heti on muuten mukavampi tuota sun tekstiä lukea, kun pistit isot kirjaimetkin käyttöön :) Tsemppiä!

Siis ei se mun kohalla ainakaa oo normaalii ettei kiinnosta mikään... Yleensä oon aktiivisesti mukana kaikessa touhuun kaikenlaista ym. Mutta siis keskustelusta, usko mua oon koittanu kaikki keinot mut ei ni ei. Kai se sit on jotenki siistiä pitää jotai väkisin jossai tai jtn...? :/ Ja sit jouluna pitäs vissii mennä himaa ja uudesta vuodesta ei oo hajuukaa... Siistii mennä himas käymää ja tulla sit takas tänne tietäen et viel 3kk ennen ku pääsee pois.... Ottaa vaa nii päähä prkl:curs: Jos aikaa vois kelaa 5kk eteenpäin,arvaa tekisinkö sen...

:offtopic: mutta miten se kämppähomma menee? eikö sossu jotenki hommaa jonku kämpän ja maksa vähä vuokraa? ja saako vasta sitte muuttaa omaa kämpää ku on 18 ILMAN vanhempien lupaa?

Jos se ei ole mahdollista kyseisessä tapauksessa. Taisi myös mainita ettei ole kavereita siellä tjsp. josta voisi päätellä, että asuu toisella paikkakunnalla. Eikä niitä töitä ees niin helposti saa. Ja jos koulussa käy niin töissä käyminen ei välttämättä oo paras idea.

nyt kyllä vituttaa koska sain terveystiedon kokeesta 6-.

siis vittu saatana ne kysymykset oli ihan perseestä!

pahin oli kuitenkin, MITKÄ ASIAT AIHEUTTAVAT NUORELLE PETTYMYKSIÄ?
siis voi vittu, eihän tähän ole oikeaa vastausta. saatana.
olisi pitänyt kai kirjoittaa, heikot jalat.

Tää ketjuhan on siis mainiota oppimateriaalia! Mistä muka selviis paremmin mikä aiheuttaa nuorelle pettymyksiä. Kai kirjotit siihen ainaki "epäonnistuminen kokeessa"? ;)

therf, joo asun toisel paikkakunnalla nyt maaliskuuhun asti, sit muutan takas OMAAN himaan mutsin luo ja hommaan sieltä sit duunii ja alan kattelee kämppää... ja en oo enää koulus ku en päässy mihin halusin ni päätin sit lopettaa...

Rahkapurkki tippui tossa tunti sitten lattialle. Lopputulos: rahkaa näytöllä, näppiksellä, pöydällä, sohvalla, lattialla, varpailla, jaloilla sekä vatsalla. Vittu kun pitääkin olla tumpelo.

Miten joku voi ottaa jostain terveystiedon kokeesta pulttia? Sääntöhän on, että siitä pitää saada paska jos haluaa uskottavuutensa säilyttää.

Terveisin nimimerkki, kokeesta 5- ja menossa lääkikseen.

Kaverilta meinasin mopoa ostaa ja tänään oisin sit tarvinu mopoa lainaks. Niin ei voi lainata, no taispahan ainakin jäädä kaupat tekemättä ku herra on tommonen runkkari :curs:. Niin se ei siis ite käytä sitä mihinkään.

Vituttaa ihmiset jotka ei kaupassa osaa laittaa sitä "seuraava asiakas" -kylttiä siihen omien ostoksiensa väliin. :curs:
No, kiireestipä aina tungetaan se siihen SIINÄ VAIHEESSA KUN OMIA OSTOKSIAAN ALKAA SIIHEN PERÄÄN LAPPAAMAAN. Haloo? Missä on käytöstavat.

Milan-Inter 3-4 :wall: :itku:

Olen lahjaton auton ajaja. Takana neljäs ajotunti ja onnistuin vieläkin esimerkiksi sammuttamaan moottorin keskellä risteystä. En epäile ettenkö lopulta oppisi ajamaan, mutta työtä se varmasti vaatii.

mä en oo uskaltanu mennä viel koko autokouluun, ku pelkään etten ikinä pääsis läpi. ihan turhaa pelkoo mut pelottaa et vaan nolaan itteni. kaikki lähteny tyylii eka ajokerral sielt parkkikselt pyörimäst pois, mut mä oon vaan kerran kokeillu yhel kentäl hallita autoa ja oli kamalan pelottavaa.. en varmaan ikinä osais hallita ja muistaa kaikkee ja blaablaa..

Vituttaa olla krapulassa töissä, varsinkin kun eilen meni pitkästä aikaa lupaavasti alkanut suhde kiinnostavan tyrtsin kans PERSEELLEEN:curs:

Back
Ylös Bottom