Tänään oli Lightilla todellista komediaa. Jacen kanssa treenattiin ja se oli vähentämässä kyykkytangosta painoja reilummin. Joku kaiffari vissiin luuli että on lopettamassa ja tuli repiin levyjä tangosta pois ja änkes siihen ite. Katottiin siinä suu auki molemmat, johon Jace vaan totes että jaa, enpä mä sitten oiskaan enempää tehny. No sama sankari latas aina vaan lisää ja lisää rautaa ja teki jotain 1/4 kyykkyä ja vielä suht tiukat farkut jalassa.
Jos luet tätä ja tunnistat itsesi, niin ei näin! ;)
Melkonen mestari oli. Sen kummemmin mitää sanomatta ja kyseletämättä autto multa levyt tangosta vaikka meinasin vielä vähä kevyemmällä tehdä. Mutta ku ei ollu niin tarkkaa oma reeni tällä kertaa, niin aattelin et tehköön ny ku kerran noin on kiire.
Ja oli kyllä varsinainen King of Quarter Squats, todella vapisevin jaloin niiaili vähä.
En keriinny ku viimesen sarjan näkeen, vaikka piti oikein varta vasten vähä kattoo et mitä se meinaa tehdä ku nosti rackin pinnat niin korkeelle.
. Painot eivät olleet kovinkaan isot (80kg), edes minulle, mutta jostain syystä kävi vaan hassusti...
:wall:

...55 kg pysyi kyllä suorilla käsillä (55 kg, tällanen kynis kun olen