Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihana aloittaa vapaapäivä kääntämällä päätä sängyssä niin, että rutina käy. Nyt ei sitten käänny mihinkään suuntaan. Mahtava perjantai. Kolmastoista. Hmph.

Pe, 13.10.
Pomot on ymmärtänyt tänään mun metkuja.
Duunit tuntuu sujuvan ihan jees.
Illalla on mielekästä ohjelmaa.
Fiilis on ihan jees.

Vittu! Koska se pommi putoaa niskaan?

Hävitin viikonloppuna puhelimeni+hajotin cd-soittimeni+maanantaina putosi postiluukusta ensimmäinen kirjallinen varoitus, häiritsevästä elämästä kerrostalossa, sit ku kulkee ni sit kans kulkee:curs: No ei voikku kattoo peiliin, nyt menee korkki hetkeksi aikaa kiinni. Hävettää ja vituttaa niin saatanasti:(

Ei nyt vituta mutta lähinnä huvittaa: olin löytänyt vakuutuslaskun ja katoin, että sehän on yli viikon myöhässä, ei muuta ku äkkiä maksamaan. Nooh, kattelin sitten Solosta, että mitäs ihmettä kun on sama lasku maksettu kaksi kertaa ja tililtä puuttuu parisataa euroa. Soitin sitten tähän firmaan ja kun hetken aikaa selviteltiin niin olin maksanut vuoden takaisen jo maksetun laskun:D Hetken aikaa ehti jo hajoilla, että mikä ihme tää sotku on.

Ajelin Utin kohdalla Kouvolan suuntaan letkassa ja pidin hieman väliä toiseksi viimeiseen. Letka eteni kokonaisuudessaan samaa vauhtia, mutta omalla kohdallani automaattinenvitunliikenteenvalvonta tolppa sanoi että *räps*! Oli koko jengi autossa :o ja ihmeteltiin että mitäs vittua? Miten tuo on edes mahdollista että vaikka muillakin olisi ollut saman verran ylitystä niin viimeiselle nasahtaa. Perkele. kirjettä odoteltaessa....

Harmittaa nilkkakipu.. Tein alkuviikosta päivällä jalkatreenin ja samana iltana juoksulenkin. Nyt on sitten toinen nilkka kipeä.. Sattuu kävellessä, astuessa ym., mutta myös muutenkin jomottaa vaikkei nilkkaan kohdistuisi painoa yhtään. Tuntuu, että kipu vaan pahenee :(. Olen yrittänyt vähän venytellä sitä, mutta kipu tuntuu niin inhottavalta, ettei tosiaankaan tee mieli koskea tai liikuttaa jalkaa. Mitään radikaalia vammaa tuskin on tullut, kun kuitenkin pystyn kävelemään.. Meneekö tällainen ohi yleensä itsestään?

Harmittaa nilkkakipu.. Tein alkuviikosta päivällä jalkatreenin ja samana iltana juoksulenkin. Nyt on sitten toinen nilkka kipeä.. Sattuu kävellessä, astuessa ym., mutta myös muutenkin jomottaa vaikkei nilkkaan kohdistuisi painoa yhtään. Tuntuu, että kipu vaan pahenee :(. Olen yrittänyt vähän venytellä sitä, mutta kipu tuntuu niin inhottavalta, ettei tosiaankaan tee mieli koskea tai liikuttaa jalkaa. Mitään radikaalia vammaa tuskin on tullut, kun kuitenkin pystyn kävelemään.. Meneekö tällainen ohi yleensä itsestään?

Varmaan vaan ylirasittunut sun jalkas. Koita lepuuttaa sitä parisen päivää, niin varmaan on jo parempi. IMHO.

joku mulkku oli lanannut soratien työpaikalle, siinä on yksi pimeä ja tiukka kurvi, otin sen tietysti ulkoreunasta ja PAM.
pientä nyppylää oli pysäsin ja katsoin, reilu pään kokoinen kivi oli tullut esiin lanauksesta ja rengas paskaksi. perkele!!!!!

*Huoh*... Kohta duuniin, vasta yöllä himaan...

Perjantain 13:s iski ja nyt on pää kipeä, joka paikkaa kolottaa ku 90v vanhuksella, ei saanut unta, kurkku kipeä ja räkää valuu joka reiästä :itku:
Ja just ku ois koko syysloman saanut treenata kunnolla.

Viime viikko ei ollut se parhain vähään aikaan.

Olen kärsinyt päänsärystä jos teen jotain yhtäkkiä raskasta, puristan vaikka hampaat yhteen ja laitan silmät kiinni niin meinaan valahtaa tajuttomaksi kivusta mikä iskee takaraivon seudulle ja valtaa lopuksi koko pään. Sahalaitaa näkyy silmissä jos ne uskaltaa avata. Ei tässä muuten mitään mutta salilla ei voi pitää kuin 50% tehoa sarjoissa, muuten tuntuu että pää halkeaa. Jos se kunnon kipu "pamahtaa" päälle, ei voi enää tehdä tuntiin mitään, buranaa naamaan rajusti ja yrittää olla oksentamatta. Mulla on jotain aavistuksia mistä särky johtuu, mutten voi olla varma muuta kuin että kipu on migreenityyppistä helvettiä alkaessaan.
Töihin otin aika tajusti lääkettä alkuviikosta, kaikki kolmio ja neliö lääkkeet samaan kouraan ja töihin. Siellä tulee sanomista siitä kun mies on tokkurassa, niin olenkin, yö duuni eikä kovat kipulääkkeet sovi tähän rytmiin väsyttävän vaikutuksensa takia. Mutta valitettavasti mun vaihtoehdot on joko oksentaa kotona tai ottaa läääkettä ja mennä töihin vaikka sitten väsyneenä. Yksi työtoveri suurressa armossaan ilmoittaa asiasta kaikille esimiehille ja soittaa saksaan asti johtokuntaan että pääsee sanomaan jostain kerrankin. Olen luullut että mulla ja sillä olis sellaset välit ettei tarttis lapsellisuuksiin mennä puolin eikä toisin. Nytkään ei mennä kuin siltä puolelta kun tehdään valtava kriisi ja TIKUSTA asia. Mä tiedän tasan tarkkaan milloin olen siinä kunnossa että en lähde töihin ja otin(kin) sairaslomaa että sain nukuttua kunnolla ja pää ei ole enää ollut kipeä.
Puolessa välissä viikkoa komisario muistaa minua liikenteessä 40:llä päiväsakolla ja seisottaa autoani 1,5h tien sivussa.
Loppua kohden viikkoa vilustuminen ja kaikki lääkkeet kaapista loppu. Makasin peiton alla villapaidassa, kaikki vaatteet päällä mutta olo niinkuin tuoreessa pakkashangessa istuisi. Yhtään palaa ruokaa ei kurkusta alas, kun ei vaan saa ajateltuakaan kun hampaat kalisee yhteen niin ettei kuule muiden puhetta. Sairaslomaa ei enää ole eikä uutta jaksa lähteä hakemaan. Otetaan vaikka palkasta pois.
:kippis1:
Tänään aamulla eka safka 3päivään. Nukkunut 2,5 vrk putkeen. Nyt pääsee jo sängystä pois, vitsit, tää on hienoa.

Polvi...prkl:wall:

Neljä viikkoa sitten loukkasin pelissä...seuraavana päivänä lääkäriin. Ei kuulemma mitään nivelsiteissä eikä kierukassa, pelkkä ruhjevamma:jahas: . Määräs lepoa jota en kuitenkaan malttanut pitää. No nyt ei auta muu kuin 3 viikon tauko kaikesta juoksentelusta:wall: .......

Mä oon ainaki ennen osannu olla vittumainen, ja nyt kun mua vastaan on näin hyökätty niin täytyy keksiä keinot tehdä parin muun ihmisen elämä mahdollisimman vittumaiseksi ku mä olen edes lähistöllä. Katotaan ketä sitten nauraa.

Sattuu pää ihan vitusti henkisesti ja fyysisesti :wall: :itku:

Back
Ylös Bottom