Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itseä kohtaan on helpointa tehdä vääryyttä. Ja joskus siitä suorastaan nauttii:evil: Kyseessä lienee rankaiseminen. Itseään rankaisee jostakin, ja siksi tekee vääryyttä.
En usko flagellaatioon, mä oon sitä kokeillut tarpeeksi.
Lopeta ja hemmottele itseäsi. Ota päivä vapaata ja vie oma rakas Tuplis vaikka hierontaan, syötä sille jotain hyvää, katso telkusta Onnenpäiviä ja laita ajoissa tutimaan.

Ja lupaa olla itsellesi kiltimpi jatkossa. Ei kaikki maailman ongelmat sinun vikasi ole.
Jännää mutta totta: Kolmisen tuntia takaperin päätin ottaa vapaapäivän töistä ja hemmotella itseäni hivenen, relata ja käydä kävelyllä. Parhaassa tapauksessa jopa viimein käydä ostamassa niitä jalkineita. Saa nähdä mitä päivä tuo.

Yks juttu kyllä: mä en tiedä osaanko luvata olla itselleni kiltimpi jatkossakaan. Mä olen vaatelias kaveri. Mut katotaan.

Kiitos tuesta. :)

No jopas vituttaa. Enkusta rapsahtaa totariin 5 tai 6. Eihän tuo vielä mitään, mutta kun futarit vie multa kaikki naiset ni ei tässä voi muutakaan kuin olla vittuuntunut :curs:

Vituttaa kun pitäis valmistua keväällä, ja oon alkanu ottaa vapaasti valittavia opintoja liian myöhään, niitä kursseja ei mitenkään ole tarpeeksi tarjolla että ehtisin saada ne kaikki suoritettua ensi kevääseen mennessä. Mitä vitun järkeä joissain vapaasti valittavissa opinnoissa edes on, kun ei tästä paskasta kuitenkaan valmistu erikoissairaanhoitajaksi, vaan ihan sairaanhoitajaksi AMK. Eli valinnaisuuden pointti on? Ymmärtäisin, jos valittaisiin joku erikoissairaanhoidon ala, kirurgia, sisätaudit, lapset, vanhukset, leikkuri jne, mutta kun nämä vapaasti valittavat on pelkkää paskaa! Jotain pilkunnussimiskursseja, joilla ei ole mitään tekemistä sairaanhoitajan ammatin kanssa. Vittu kun olen liekeissä että saan opiskella vaikkapa laadullista tutkimusta! (Eikä siitä enää ensi keväänä ole edes mitään hyötyä opinnäytetyönkään kannalta... Se on nimittäin silloin jo palautettu ja unohdettu.) Voi PERKELE! Kun tuolta valmistun ja mulle isketään se arviointikaavake nokan alle... Niin...TAPAN. :evil:

Voi vittu. Mä oon juonut tämän illan aikana 20 alkoholiannosta enkä oo yhtään edes humalassa. Niiden drinkkien on ollut pakko olla jotain helvetin mehua. Nooh, ainakin näki paljon sellaisia kavereita, ketä ei oo nähnyt kunnolla moneen kuukauteen eli ei siis ihan hukkareissu.

Voi vittu. Mä oon juonut tämän illan aikana 20 alkoholiannosta enkä oo yhtään edes humalassa. Niiden drinkkien on ollut pakko olla jotain helvetin mehua. Nooh, ainakin näki paljon sellaisia kavereita, ketä ei oo nähnyt kunnolla moneen kuukauteen eli ei siis ihan hukkareissu.

Olitko approssa ekaa kertaa vai kuinkas toi sulle tuli vieläkin yllätyksenä.....
ja monissa paikoissahan toi appro-paukku on vaan puolikas ravintola-annos.

Oletuksena siis että approsta oli kysymys.

Olitko approssa ekaa kertaa vai kuinkas toi sulle tuli vieläkin yllätyksenä.....
ja monissa paikoissahan toi appro-paukku on vaan puolikas ravintola-annos.

Oletuksena siis että approsta oli kysymys.

Kyllä mä tohtorin tutkintoa siellä suoritin eikä tuo nyt mikään yllätys ollut. Viime vuonna otettiin pohjia ennen approon lähtöä kun ei siellä koskaan känniin edes tule. Shottiinkin ne näytti laittavan 2c likööriä ja 2c limua. Onneksi bisse ja siideri oli sentään ihan normitavaraa.

koitin eilen krapulassa piristää itseäni uudella soittarilla. Tilasin Jambalta ja koko hoito meni löröksi: puhelimeni ei voinut vastaanottaa soittaria ja tajusin kauhukseni että joutuisin sitoutumaan johonkin hiton "4 soittaria joka kuukausi, n.6e hautaan saakka" Argh!

Peruutin viestin ja sen johdosta Jamppa lähetti about 10kpl peruutus ja ym. meruutus viestejä... odotan innolla sitä kun näen kyseisen huvin laskutuksen

Ps. Entisen vitutuksen aihe, paska tukka, on nykyään parempaan suuntaan: kävin parturissa

Kyllä alkaa olla perjantaifiilikset. Kuvittelin, että tuo sun avatarissa oleva tyyppi selittää tuota juttua närkästyneellä ja vittuuntuneella äänellä, ja siitäkös irtosi hörönaurut.

Ja joo, Jambasta kannattaa pysyä kaukana.

Vittu sain just filosofian ja matikan kokeista 6, suatana, ottaa kunnian päälle niin joutuu käymään 70 tuntii ylimäärästä jotta pääsee uusimaan kokeen kun ne saatanan kusipäät ei anna uusia läpi mennyttä koetta :curs:

Vittu sain just filosofian ja matikan kokeista 6, suatana, ottaa kunnian päälle niin joutuu käymään 70 tuntii ylimäärästä jotta pääsee uusimaan kokeen kun ne saatanan kusipäät ei anna uusia läpi mennyttä koetta :curs:

Lukion filosofian ja matikan piirissä surkuhupaisan lyhyen oppimäärän taakseni jättäneenä sanoisin, että noi on hyvät numerot, palkitse itsesi. :worship:

Vitun vernerit, myöhästyin junasta, kun olin kymmenen metrin päässä junasta rautatien asemalla, ni ei voi odottaa 10 sekuntia, ei vaan täytyy lähteä.

No menin sitten seuraavalla junalla, ja kun jäin pois ajattelin käydä kaupassa ja näinollen kävelymatkaksi tulisi 1,5km,
aurinko paistaa, mutta pilvet on mustat
aluksi rupeaa tulee pientä tihkua, piian sataa niin kovaa että hyvä että eteen näkee, ja takkia ei tietenkään ollut päällä, siinä sit käveltiin kaatosateessa kymmenen minuuttia :wall:

"Hei älä viitti paiskoo noit kuormalavoja maahan. Muo sattuu korviin"
...Vittu ollaan konepajalla töissä. Täällä on muutenkin melusaa. Jos ei osaa käyttää kuulosuojaimia, niin ei oo mun onglema.

"Voisitsä auttaa mua näitten kanssa?"
"Ok"
"Voisitsä tehä vähän nopeemmin. Mä en viitti koko päivää seistä tässä, mulla on muutakin tekemistä"

VITTUUUUU!!!! KIRVEELLÄ NISKAAN PERKELE!!! :curs:

Kerpeleen naiset... :rolleyes:

:curs: puol tuntia sitten olisin voinut vetää ton kissani hirteen...No onneksi olen eläinystävällinen:)

Eli, kissa meni ja kusasi meikäläisen avonaiseen malto purkkiin, sillä aikaa kun olin suihkussa...no, se oli sen kosto siitä kun en putsannut sen laatikkoa HETI kun tulin himaan:rolleyes:

:curs: puol tuntia sitten olisin voinut vetää ton kissani hirteen...No onneksi olen eläinystävällinen:)

Eli, kissa meni ja kusasi meikäläisen avonaiseen malto purkkiin, sillä aikaa kun olin suihkussa...no, se oli sen kosto siitä kun en putsannut sen laatikkoa HETI kun tulin himaan:rolleyes:
Mieti kun olis ollu vaikka hera80 5kg säkki tai jotain hifi-isolaattia :eek:
hyvinhän tuossa periaatteessa kävi :D

Vähänkö sulla on hyvin käyttäytyvä kissa :D Hiemanko pompottaa sua.. No joo, mut jotkut kissat nyt on sellaisia...

Onneksi meillä on vaan koira, joka on aina niin kiltti, mutta haisee ihan helevetin pahalle. Niin se minua tässä nyt vituttaa, koko kämppä on yksi suuren suuri kaasukammio :urjo: Mille lie allerginen, eläinlääkärillä käynneistä ei ole ollut mitään hyötyä :rolleyes:

äiti se vaan jaksaa valittaa että lisäravinteet ei kuulu lapsille:D :david:

"pitää varmaan kaverilta ostaa proteiiniä" sanoin.

äiti sanoi "toivottavasti kuulin väärin" tai jotenkin noin, en muista tarkasti, vaikka tämä tapahtui 5min sitten:D

olen jopa käyttänyt sen valttikortin että saan proteiiniä halvemmin lisäravinteista kuin ruuasta, mutta ei sekään tehoa:eek:

äiti sanoi "toivottavasti kuulin väärin" tai jotenkin noin, en muista tarkasti, vaikka tämä tapahtui 5min sitten:D

olen jopa käyttänyt sen valttikortin että saan proteiiniä halvemmin lisäravinteista kuin ruuasta, mutta ei sekään tehoa:eek:

Omasta mielestäni ei kyllä vielä tässä iässä tarvi syödä proteiinia lisäravinteena. Kyllä se perus safka pitäisi riittää....

Itse harrastin yleisurheilua noin 10v (ikä 8-19) niin en KOSKAAN käyttänyt mitää lisäravinteita, vaikka treenejä oli niin että 1 vapaapäivä/ 8 päivää.

Mutta nykyään junnut juo jo alkoholia 12-kesäsinä.... :david:

Älä nyt käsitä asiaa vittuiluna tai saarnaamisena, mutta mun on pakko kompata edellistä puhujaa.

Olet vielä kasvuiässä, ja mun mielestä sun kannattaa antaa kroppasi ensin kasvaa luonnollisiin mittoihinsa, ennen kuin alat kasvattamaan sitä lisäravinteilla. Palautuminenkin on tuossa iässä sen verran tehokasta, että se kyllä hoituu ihan terveellä ruokavaliolla.

Back
Ylös Bottom