Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei kellään olis vinkkejä miten saa korvan auki kun se on ilmeisesti täynnä räkää enkä juuri kuule sillä?!?:curs:

Itelläni on lääkärin mukaan liian ahtaat nenäkäytävät ja tästä syystä oikea sierain jatkuvasti tukkeessa. Tästä taas johtuu, että oikeassa korvassa on aika-ajoin tunne, kuin sinne olisi tungettu pingispallo. Itselläni nasonex (resepti sumute) auttoi hyvin. Nykyään käytän melko säännöllisesti humidose sumutetta (resepti vapaa), joka on myös ihan ok. Mutta jos korva on todellakin täynnä vaikkua, niin ainoastaan lääkäri sen sieltä ulos saa. Omat korvani ovat putsattu pari kertaa ja voin sanoa, että helpottaa niin maan perrrrrrrrkeleesti. No jokatapauksessa toivotan sinulle parempaa vointia ja kohta on taas pitkä talvi aikaa reenata.:thumbs:

Itelläni on lääkärin mukaan liian ahtaat nenäkäytävät ja tästä syystä oikea sierain jatkuvasti tukkeessa. Tästä taas johtuu, että oikeassa korvassa on aika-ajoin tunne, kuin sinne olisi tungettu pingispallo. Itselläni nasonex (resepti sumute) auttoi hyvin. Nykyään käytän melko säännöllisesti humidose sumutetta (resepti vapaa), joka on myös ihan ok. Mutta jos korva on todellakin täynnä vaikkua, niin ainoastaan lääkäri sen sieltä ulos saa. Omat korvani ovat putsattu pari kertaa ja voin sanoa, että helpottaa niin maan perrrrrrrrkeleesti.

Joo, ei se vaikkua ole, on mulla vaikut pari kertaa otettu sellasella vesitsysteemillä veks.
Käytän kanssa noita sumutteita, nimenomaan flunssan aikaan, sillä kakarana mulla oli paha välikorvantulehdus, ja koko korva oli monta viikkoa niin etten kuullut sillä mitään (täynnä räkää ja siitä se lähti).
Nyt kuulen jotainmutta ahdistaa. Jo siis tietenkin se ettei kunnolla kuule, mutta mä en halua korvatulehdusta, en en en.

terv. lääkärikammoinen

Tänään vitutti (ja vituttaa vieläkin) töissä aivan huolena. Vanhempi työtoveri oli tuonut juhlapäivän kunniaksi munkkeja tarjolle. Seurailin sitten sivusilmällä vieressäni istunutta noin 30-vuotiasta toveria, joka ensimmäisen munkin ahmittuaan ahtoi vielä toisenkin munkin kupuunsa...ja vielä saatana kolmannenkin :eek: Ei tuossa sinällään mitään, joskus tullut itsekin ostettua säkillinen noita herkkupommeja ja väännettyä maha täyteen. Mutta voi vittu tuollaisia tapoja, munkkeja tuotiin kuitenkin 1/lärvä :curs:

Joo, ei se vaikkua ole, on mulla vaikut pari kertaa otettu sellasella vesitsysteemillä veks.
Käytän kanssa noita sumutteita, nimenomaan flunssan aikaan, sillä kakarana mulla oli paha välikorvantulehdus, ja koko korva oli monta viikkoa niin etten kuullut sillä mitään (täynnä räkää ja siitä se lähti).
Nyt kuulen jotainmutta ahdistaa. Jo siis tietenkin se ettei kunnolla kuule, mutta mä en halua korvatulehdusta, en en en.

terv. lääkärikammoinen

Joo kuulostaa aika tutulta. Mulla oli kans kersana nimen omaan siinä oikeessa korvassa jotaa häikkää ja sinne laitettii jotkuu putket vähäks aikaa. Siitä se sit lähti ja sen jälkee on oikees korvas ollu huonompi kuulo. Ite luulin kans pari vuotta takaperin, että nyt iski korvatulehdus ku tukkosuuden lisäks siihen alko särkemään. Mutta ei, se särky johtu vaan kovista pakkasista. Toi ahistus on kyllä itelleni ikävän tuttu tunne.:(

Avasin oven tv-lupatarkastajalle :wall:. Heti näytettyään tarkastuskorttinsa sanoin, että mulla EI OLE telkkaria (siis oikeesti toki on) ja sisään ei ole asiaa. Sitten kun olin sulkemassa ovea, kaveri sanoo, että jos havaitsen TV:n jotenkin muuten, niin lasku tulee. Jotenkin muuten? Miten? Näkiköhän se sieltä välioven pienenpienestä rakosesta töllön??? Tai kuuliko se, kun suljin telkun ennenkuin menin avaamaan ovea, ääni oli onneksi aika hiljaisella. Voi kääk, tässähän tulee ihan vainoharhaiseksi. Ja nyt on joka aamu tuli perseen alla päivän postia odotellessa...:curs: Miksi mun piti olla niin tyhmä, että menin avaamaan oven, vaikken ketään kylään edes odottanut...:wall:

Tuli käytyä tänään isän kanssa suunnistamassa ja ukko 0wnas mut totaalisesti. Siellä se pirulainen juoksenteli kuin peura, oma liikehdintä muistutti lähinnä ylipainoista norsua.

Ja rankka laji myös, yhen kerran vetäsin päälleni ja monta kertaa oli lähellä. Oikea nilkka otti vähän damagea ja käsivarsissa on verinaarmuja. Reilun tunnin "lenkillä" keskisyke oli 160 ja maksimit 201 ja sen seurauksena nyt olen suoraan sanottuna rikki.

Hauskaa se tosin kuitenkin oli mutta en varmana ota taas pariin vuoteen uusintaa. Onneks sentään salilla nostelen reippaasti sitä enemmän.

Sopii toivoa ettei se tarkastaja lue pakkista...

Pieni kivi vierähti heti takaisin, kun mieleni valtaa kauhuskenaario, jossa tarkastaja lukee pakkikselta mun tunnustautuvan telkkarin omistajaksi :eek:. No tuskinpa sentään ;), mutta kaikkihan on tietysti aina mahdollista...:rolleyes:

Avasin oven tv-lupatarkastajalle :wall:. Heti näytettyään tarkastuskorttinsa sanoin, että mulla EI OLE telkkaria (siis oikeesti toki on) ja sisään ei ole asiaa. Sitten kun olin sulkemassa ovea, kaveri sanoo, että jos havaitsen TV:n jotenkin muuten, niin lasku tulee. Jotenkin muuten? Miten? Näkiköhän se sieltä välioven pienenpienestä rakosesta töllön??? Tai kuuliko se, kun suljin telkun ennenkuin menin avaamaan ovea, ääni oli onneksi aika hiljaisella. Voi kääk, tässähän tulee ihan vainoharhaiseksi. Ja nyt on joka aamu tuli perseen alla päivän postia odotellessa...:curs: Miksi mun piti olla niin tyhmä, että menin avaamaan oven, vaikken ketään kylään edes odottanut...:wall:

niillä on laitteet jolla huomaavat telkun :) jokun fuckin laite ainakin täälläpäin :D
joku niin sanottu kuuntelu laite/mittari . en vittu tiiä mutta sen perusteella tuli mulle lasku viime vuona :D

en päästänyt sisään . niin sanoi että ottaa asian selville sit toisella tavalla :D vitttu
mut tää tarina on tosi

Vitut niillä mitään laitteita ole. Tuota samaa legendaa on kuultu jo vuosikymmen. Ja jos niillä on joku maaginen laite, miksei se tarkastaja sanonut jo ovella maagisen laitteen paljastaneen telkkarin?

Edit: Ja miks mä ja miljoona muuta ei oo ikinä jääny kiinni?

Vitut niillä mitään laitteita ole. Tuota samaa legendaa on kuultu jo vuosikymmen. Ja jos niillä on joku maaginen laite, miksei se tarkastaja sanonut jo ovella maagisen laitteen paljastaneen telkkarin?

mite vitussa ne sit sakottaa???
ilman et on käyneet sisällä ?
ja luki jostain ääni/singnaali paskaa :D en todellakaan tiedä mutta lasku tuli!
ja tuskin ne niitä laskuja tekaiseekaan?

mite vitussa ne sit sakottaa???
ja luki jostain ääni/singnaali paskaa :D en todellakaan tiedä mutta lasku tuli!
ja tuskin ne niitä laskuja tekaiseekaan?

Sakon voi aina laittaa ja 90% porukasta maksaa mukisematta. Eli ehkä siitäkin voisi vaikka valittaa jos ei selkeitä perusteita ole?

Miks ne ylipäänsä sitten pyrkii sisälle, jos ne saa sen signaalin vaikka oven takaa?
Ja esim. kerrostalossa naapurihuoneistossa saattaa olla telkkari tosi lähellä omaa antennipistoketta, niin se mittarihan voisi näyttää naapurikämpän tv-signaalin tulevan sinun kämpästä.

:anssi:
Aku Ankka rakensi sellasen joskus 90-luvun alussa.

Miks ne ylipäänsä sitten pyrkii sisälle, jos ne saa sen signaalin vaikka oven takaa?
Ja esim. kerrostalossa naapurihuoneistossa saattaa olla telkkari tosi lähellä omaa antennipistoketta, niin se mittarihan voisi näyttää naapurikämpän tv-signaalin tulevan sinun kämpästä.

en minä tiedä todellakaan !!!
mutta tuskin ne tekaiseekaan sakkoja ja kirjottattavat paskaa sihen sakko lappuun :D

Back
Ylös Bottom