Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

hikoilen koko ajan niin saatanasti vaikka en edes tee mitään

Sama homma, menee kolme vaatekertaa päivässä pahimmillaan kun paita on niin märkä että ei ime enempää. Aivan helvetin rasittavaa, tulispa talvi. En tiedä mitä on tapahtunut, ekaa kesää tämmönen vaiva..

Kylläpä vituttaa...lähdin kahvinostoreissulle lähikiskalle, ja joku muikunruoto narkkari oli pari minuuttia sitten ryöstänyt paikan. Perkele kun olis vähän aikaisemmin ollu paikalla niin olis voinu "toteuttaa itseään":curs:
perkele.

Eli sua jäi vituttaa ku et päässy leipoo jotain hiipparia?

Joo sama homma täällä kans. Etenkin helteillä vitutti ku oli käyny suihkussa ja vaihtanu puhtaat vaatteet päälle niin paita oli jo märkä ennen ku kerkes ovesta ulos kaupungille asioille.:D Töissä vielä suurempi vaiva kun siellä joutuu välillä tosissaan jopa liikkumaan. Yritä siinä sitten allekirjoitella jotain asiapapereita kun hikeä lentää dokumenttien päälle kun mies on yltäpäältä vissyssä. Jatkuvan hikoilun takia voi syksy ja viileämmät kelit mun puolesta jo tullakkin. Täytynee kai ens kesäks vetää hieman kevyempään kuntoon josko se auttais hieman.:D

Parisuhde meni poikki. Nyt masentaa aivan käsittömän paljon. Ei paljon punttaaminen tai mikään muukaan kiinnosta.. Olen aivan rikki.. :itku:

Mulla ollu sama juttu. Jos nyt vaikka alkais helpottaa. Vituttaa kun tykkään kyllä kesäkeleistä, mutta hävettää liikkua missään kun hiki suorastaan suikuaa.

Lisäksi loman jälkeiset treenit (nyt 3 kpl) on ollut yhtä tuskaa. Treenin loppupuolellaa oon sarjojen välissä pohdiskellu että kuolisko vai oksentaisko. Ei kai se tästä.

Parisuhde meni poikki. Nyt masentaa aivan käsittömän paljon. Ei paljon punttaaminen tai mikään muukaan kiinnosta.. Olen aivan rikki.. :itku:

Paska homma :down:
Kyl se siitä kuitenki viel nousuun lähtee, koita saada punttaamisest voimia vaik ei jaksais kiinnostaakaan!

Itsellä sama oli viikko sit. Nyt jo vähän parempi fiilis. Vaatii vaan vähän asennetta. Kannattaa keksiä yrittää keksiä jotain tekemistä, vaikka ei kiinnostaiskaan.

komppaan... paitsi, että punttihommat on kovemmin mielessä kuin pitkään aikaan.

Lähinnä vituttaa ankarasti.

kestämistä sulle ja tuskaa mulle... :whip:

Oletteko muuten muut Oululaiset huomanneet urheilutalon salilla lähiaikoina mustaihoista miestä, joka kuljeskelee salia ympäri, mitään tekemättä. Kaveri on kylä tosi lihaksikas ja tiukassa kunnossa, mutta aina kun minä olen salilla, niin tämä kaveri käveleskelee vain siellä "ns naisten puolella" eli siellä missä on enemmän kunopyöriä.

OHO sekavaa:hyper:

Oletteko muuten muut Oululaiset huomanneet urheilutalon salilla lähiaikoina mustaihoista miestä, joka kuljeskelee salia ympäri, mitään tekemättä. Kaveri on kylä tosi lihaksikas ja tiukassa kunnossa, mutta aina kun minä olen salilla, niin tämä kaveri käveleskelee vain siellä "ns naisten puolella" eli siellä missä on enemmän kunopyöriä.

On se kulkenu siellä jo pitemmän aikaa. Tosi kova kunto mut ei taida pahemmin jalkoja treenata.

Tosta tuli mieleen eräs huvittava tapaus meillä päin.
Yks hieman sammakkoa ulkonäöltään muistuttava tummaihoinen mies, joka on kyllä kohtuu isossa kunnossa, hartiat on leveät ja hauiksessa löytyy kokoa. Kaverin en oo oikeastaan ikinä nähny treenaavan muuta kuin hauiskääntöä käyrällä tangolla, muuten se vaan hengailee aivan toimeettomana salilla ja jauhaa paskaa. Sen lisäksi se vielä roinaa.. ainakin oon päätelly siitä mitä se on kavereilleen salilla puhunut. ..Huomenna täytyy laittaa taas piikkiä perseeseen.

Back
Ylös Bottom