Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

komedian aiheuttajana olin. "istuen habaa taljassa", mutta tavallaan kyykyssä kyynerpäät tuettuna polviin eli ei ollut mitään pallia alla. aloin tekemään sarjaa ja eka veto, loppuosa vedosta olikin ilmaa ja "KOPS" .... ai vittu saatana..
tanko ottaan ja hampaat yhteen. pieni pelästyminen menikö poikki, yks sarja habaa ja kotiin nuolemaan haavoja...

Aavistuksen verran pisti hymyilyttämään kun viime Launataina joku kaveri saapui treenailemaan, ja jostain syystä oli treenivarustukseksi valinnut painitrikoot. Trikoot eivät tietenkään oleet leikkaukseltaan ihan niitä uusimpia, jotka peittävät vähän enemmän kuin klassiset mallit.
Goodwill.jpg

Ymmärän kyllä että punttitreeniä tehdään painitrikoissa jos vaikka on painitreenit alla tai painitreenit on juuri alkamassa... mutta jos molskille on matkaa useampia kilometrejä niin...:D
Ettei vaan ollut kyykky- tai vetotrikoot kyseessä? Jos se halusi vaikka treenata varustenostoja. Itse en ole tosin tuohon sortunut kuin kerran yleisellä, ei-voimanostosalilla. On se kireissä trikoissa patsastelu vaan sen verran irstaan näköistä toimintaa. Kerran tuli lisäksi itse vedettyä eräällä voimanostosalilla penkkitreeni läpi pelkissä suht kireissä penkkitrikoissa(melkein kuin painitrikoot, mutta sentään vähän peittävämmät), koska olin lahjakkaasti unohtanut verkkarit kotiin ja oli kiire vetää treeni pois ennen töiden alkua, joten en ehtinyt lähteä niitä verkkareita enää hakemaankaan. Jollain kaupallisella salilla en tuota olisi edes harkinnut.

MTV3:n lähetys kultaisesta liigasta. Täydellinen esimerkki siitä, kuinka urheilulähetystä ei pidä tehdä.
Älä muuta sano. Ilmeisesti kuvaa lähetettiin nauhalta pienellä viiveellä, mutta äänet tuli reaaliajassa. Voi saatana.

Vittu että kypsyttää :curs: Unirytmit jälleen kerran mahtavan huonolla mallilla. Viime yö meni töissä ja nyt ei unesta tietoakaan, 3 tuntia olen koittanut pyöriskellä. Prkl mä valvon sit suosiolla iltaan ja lähen ryyppäämään :kippis1:

ei vituta mutta ottaa hieman päähän kun pitää mennä häihin.
ja näitä 14v likkoja on niin vaikea ymmärtää:wall: välillä hypätään syliin halimaan ja välillä ei viitti edes vastata kysymyksiini.( vaikka en ole mitään tehnyt):wall:
silloin tällöin koulussa on erittäin kivaa tyttöjen takia....:evil:

No voihan vittu. Viime yönä kun kaverit olivat tulossa baarista ja odottelemassa taksia, niin joku randomi ohikulkeva kulttuurinrikastaja katsoi asiakseen ohikulkunsa kunniaksi kenkäistä kaikkia kolmea taksia odotellutta (joista yksi nainen) päähän. Kaverit sen verran tinassa, ettei takaa-ajosta tullut mitään (ja yksi otti osuman jälkeen sen verran lukuakin), mutta voi perkele kun pistää vihaks. Hyökkäys oli täysin provosoimaton, ei nää kiinnittäny koko heppuun mitään huomiota ennenku se niin sanoakseni teki läsnäolonsa kohtalaisen vaikeaksi olla hoksaamatta.

Tervehenkistä sakkia, voi kilin kelkerit. Oisinpa ollu vielä siihen aikaan paikalla.

Suunniteltu tämän päivän ryyppyreissu meneekin vituiks ja vieläpä 4kk tipattoman ajan jälkeen. Noh huomenna sitten...

Jotkut vitun hipit oli vallannut Harjukadun Jyväskylässä rallien kunniaksi. "Rally is dead and pollution" - voi vittu. Tunkekaa hamppuhuivit perseeseen ja hypätkää sillalta koskeen.

Suunniteltu tämän päivän ryyppyreissu meneekin vituiks ja vieläpä 4kk tipattoman ajan jälkeen. Noh huomenna sitten...
Huomenaamuna sä kirjoitat "mikä tänään ilostuttaa" ketjuun että huippua kun ei olekaan krapulaa ja lompakossa on rahat tallella.

Pieni höyläonnettomuus. Viilsin Gilletellä päähäni yli 10cm mittaisen haavan. Se jopa sattui ja suihkussa haava putsattaessa kirveli. Nyt sitten ihmisten ilmoille pää sidottuna. Jätin rosvoparran, joten badboy -look on miltei täydellinen.

ja näitä 14v likkoja on niin vaikea ymmärtää:wall: välillä hypätään syliin halimaan ja välillä ei viitti edes vastata kysymyksiini.( vaikka en ole mitään tehnyt):wall:
silloin tällöin koulussa on erittäin kivaa tyttöjen takia....:evil:

Eikä se siitä helpota seuraavaan kuuteenkymmeneen vuoteen noiden xx-kromosomisten kanssa. Tervetuloa elämään :kippis1:

Paitsi, jos käy hyvä onni naisvalintamarkkinoilla, kuten allekirjoittaneella. :)

Naiset vituttaa!

Tapasin erään samanhenkisen tyypin ja itse olin siinä uskossa että siitä ois voinut jotain seuratakkin. Sovittiin että oisin ollut viikonlopun taas sielä :love:

No henkilö ei ole nyt vastannut 10-päivään tekstareihin, soittoihin tai sähköposteihin. Ja mikä parasta törmäsin kyseiseen ihanuuteen sattumalta kaupassa mutta se ei ollut enään tuntevinaankaan :eek:

Tässä ollaan kumminkin oltu melkein päivittäin tekemisissä kuukauden ajan ja sitten lopetetaan yhteydenpito kuin seinään. Oikeesti olin jopa hieman huolissani...

Yksi pieni "sori, ei kiinnosta" tekstari ois helpottanut mun elämää huomattavasti.

Gascoigne, ymmärrän. Unohda koko tapaus, that´s it. Hemmetin yksinkertaista mutta toimivaa. Luonteen lujuutta peliin, älä pidä itseäsi itsestään selvyytenä... Jos jatkat tekstailua / soittelua tunteiden palossa, niin revit itsesi kappaleiksi ajan myötä. Tao itseesi asenne, että minähän löydän muitakin, mutta älä tee sitä vihan tunteella. Vihalla poltat sillat takanasi, etkä hyödy siitä mitään. :thumbs:

Viimeksi muokattu:
Naiset vituttaa!

Tapasin erään samanhenkisen tyypin ja itse olin siinä uskossa että siitä ois voinut jotain seuratakkin. Sovittiin että oisin ollut viikonlopun taas sielä :love:

No henkilö ei ole nyt vastannut 10-päivään tekstareihin, soittoihin tai sähköposteihin. Ja mikä parasta törmäsin kyseiseen ihanuuteen sattumalta kaupassa mutta se ei ollut enään tuntevinaankaan :eek:

Tässä ollaan kumminkin oltu melkein päivittäin tekemisissä kuukauden ajan ja sitten lopetetaan yhteydenpito kuin seinään. Oikeesti olin jopa hieman huolissani...

Yksi pieni "sori, ei kiinnosta" tekstari ois helpottanut mun elämää huomattavasti.

Tiedän tunteen paremmin kuin hyvin. Joskus ollu sama juttu, ei tiedä miten päin pitäis pyöriä... Tällänen :david: kun meikäkin on nii sitä pystyy sujuvasti jopa rakastumaan siinä parissa viikossa, tietysti aina "vääriin" naisiin :( Mut oot vaan sillee että "aijaa, sitä ei vissii sit kiinnostanutkaan :hyper: ".

Kylläpä vituttaa...lähdin kahvinostoreissulle lähikiskalle, ja joku muikunruoto narkkari oli pari minuuttia sitten ryöstänyt paikan. Perkele kun olis vähän aikaisemmin ollu paikalla niin olis voinu "toteuttaa itseään":curs:
perkele.

Back
Ylös Bottom