Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

SEB1
Samanlaista täällä havaittavissa,baarissa joku söpö tyttö vilkuilee,mutta itte jäätyy eikä uskalla mennä juttelemaa ja sit seuraavana aamuna kaduttaa/vituttaa ku ei tehny asialle mitää:wall: ..Itseluottamus ei kovin korkeella.

Vittu..meinaan olla vähä mustasukkainen ku uusi muija on aika kova mennä piipottamaan kaveriensa kans..no pitää vain luottaa..siinä muutakaan voi.

Vituttaa olla niin saamaton paska. Baarissa tyttö kattelee mut en uskalla mennä jutskaa. Koskaan. Aina vitun sama juttu. Whinetin kamulle ni sano takas että jos hän tällä naamalla niin kyllä sinäkin tolla. Minkäs vittu teet kun itseluottamus on pakkasen puolella. Ei ikinä ketää juttukaveria. Vituttaa olla aina vitun yksin. Onneks punttitreeni meni tänään todella hyvin.
Oisit ottanut oppia sigustas ja menny vittuilemaan. Ne tykkää siitä. :)

taas pakkiksen jeesukset vaahtoo joistain vitun lukoista. toiset käyttää, toiset ei.

En minä nyt itseäni ihan Jeesuksena pitäisi, vaikka mukava mies olenkin. ;)

Vituttaa olla niin saamaton paska. Baarissa tyttö kattelee mut en uskalla mennä jutskaa. Koskaan. Aina vitun sama juttu. Whinetin kamulle ni sano takas että jos hän tällä naamalla niin kyllä sinäkin tolla. Minkäs vittu teet kun itseluottamus on pakkasen puolella. Ei ikinä ketää juttukaveria. Vituttaa olla aina vitun yksin. Onneks punttitreeni meni tänään todella hyvin.
Hei mies, sä oot yli kakskymppinen karju, ei voi enää tytöt pelottaa noin paljon. Baarissa ton juttelemaan menon pitäis vielä olla aika helppoa, kun jengi on vaihtanut vapaalle ja yleensä vielä snadisti päissään. Kunhan oot ite asialllisessa kunnossa, tuskin kukaan pistää pahakseen että tuut muutaman sanan vaihtamaan. Eikä yksittäisiä pakkeja pidä jäädä hautomaan, niitä on saanu kaikki.

Helsketti, ehramin pinnassa oli hometta. Neuvokkaana poikana kuovin homeisen mällykän pois purkista ja mussutin loput.

Haluaisin todella ottaa koiran lemmikikseni, mutta lähden tammikuussa intiin niin sekään ei onnistu :(

Jospa sitten ensi kesänä...

Flunssan takia sain nukuttua viime yönä jopa kolme tuntia, koko ajan nenä tukkeessa ja kurkku kuivana. Muutaman päivän päästä lähdetään tallinnan reissuun niin on se niin mukavaa mennä kipeänä sinne palloilemaan.

Puhelimen laturi jäi himaan kun lähdin toiselle paikkakunnalle muutamaksi päiväksi:wall:

Torstaina tuli pääsykokeiden tulokset: ei opiskelupaikkaa. -Maanantaina pärähti 24 vuotta mittariin. Eli aika vitun paska fiilis. Siihen vielä sunnuntainaillasta maanantai-aamuun asti jatkunut ja uudelleen maanantaina iltapäivällä syttynyt erotaan_ei_erota_seksiä_ei_seksiä-riita kesäheilan kanssa takasi elämäni paskimmat synttärit (toistaiseksi).

Kiitos kavereille, jotka jaksoivat tehdä päivästä hieman vähemmän ikävän.

Torstaina tuli pääsykokeiden tulokset: ei opiskelupaikkaa. -Maanantaina pärähti 24 vuotta mittariin. Eli aika vitun paska fiilis.
Ikävää. :( Ja tiedän kyllä tasan tarkkaan tuon tunteen. Itse en saanut mahdollisuutta lähteä opiskelemaan alaa joka tuntui liki kutsumusammatilta, mutta lähdin toteuttamaan haavetta muuta kautta. Ei nyt aivan samaa alaa, mutta läheltä liippaa. Harmittaa vain kun ammattikorkeaan olisin halunnut, nyt kuitenkin vuosi takana yliopistolla virumista ja tuntuu ettei tässä olla vielä opintojen alussakaan.

Hain kyllä amk:n uudelleen, mutta ei edelleenkään tärpännyt... Joka tapauksessa, optimistina mä uskon että sinnikkyys palkitaan joskus. Vaikka muut yrittävät ko. tilanteessa lohduttaa sanoin "olet vielä nuori, ehdit opiskella vaikka kuinka paljon vielä" se ei paljoa lohduta. Mut hei, kyllä ne asiat järjestyy! Hakemallesi alalle saattaa tulla vielä täydennyshakupaikkoja, niitä kärkkymään siis!

Tsemppiä, kaikkeen muuhunkin! :love:

En tiedä vituttaako, mutta mua aina mietityttää, kun verrataan millon mitäkin hintoja eri maiden kesken ja jätetään mainitsematta kyseisten maiden ostovoima per rahayksikkö. Mitä vitun hyötyä on hehkuttaa lehdessä miten Suomen asunnot eivät olekaan kalliita, kun niitä verrataan Euroopan vastaaviin, jos vertailukohteessa saman rahan ostovoima on X-kertaa parempi?

Hei mies, sä oot yli kakskymppinen karju, ei voi enää tytöt pelottaa noin paljon. Baarissa ton juttelemaan menon pitäis vielä olla aika helppoa, kun jengi on vaihtanut vapaalle ja yleensä vielä snadisti päissään. Kunhan oot ite asialllisessa kunnossa, tuskin kukaan pistää pahakseen että tuut muutaman sanan vaihtamaan. Eikä yksittäisiä pakkeja pidä jäädä hautomaan, niitä on saanu kaikki.

En mä nyt oikeastaan neuvoja kyselly, mut kiitos silti ;) . Ilmeisesti nykyinen alennustilani johtuu menneisyyden paskoista muijajutuista ja niihin liittyneistä pettymyksistä, siihen liittyy ehkä myös se että tuntemattomia naisia en oikein pysty kattomaan silmiin jne... Niin ne naiset vaan pystyy painamaan pienen ihmisen maan rakoon... Noh ehkä mä joskus vielä oon niin tyytyväinen itteeni että ei pelota :nolo: mut jotta tää :offtopic: loppuis taas ni vituttaa ku pitää mennä viikonloppun töihi.

Back
Ylös Bottom