Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aiheutin luultavasti salikomediaa tekemällä Wing Tsunistakin tuttua chainpunchia pystynyrkein 10kg kässäreillä. Ilmeet kieli siitä "MITÄ tuo tekee"-kysymyksestä kanssaolijoiden kuupan sisällä.

On muuten itselle ainakin paras tapa saada tuntuma etuolkapäihin.

Joka humpuukin aktivistit jotka ottaa joka vitun asian provona ja yrittävät epätoivoisesti sysätä pahan olonsa minulle.>__>;
Nyt kyllä onnistui

Tupla-J sanoi:
Juupajuu. Eilen oli kiva päivä, tänään ei tulle olemaan. Nyt ei ainakaan oo.

mun päivä oli eilen harvinaisen paska mut tänään tulee EHKä ihan kiva, onkohan hyvien ja pahojen päivienkin määrä maailmassa vakio? ihmiset kokee niitä vuorotellen tai jotain....

Leelucky sanoi:
mun päivä oli eilen harvinaisen paska mut tänään tulee EHKä ihan kiva, onkohan hyvien ja pahojen päivienkin määrä maailmassa vakio? ihmiset kokee niitä vuorotellen tai jotain....
Epätodennäköistä, muttei mahdotonta. Kyl tää päivä tästä vielä nousee ja mielialat kans. En mä jaksa juuri koskaan kovin pitkään möksätä putkeen.
Venla sanoi:
Mikäs mua vituttais? Ehkä se että olen alkanut taas vihata itseäni. Ja oikeastaan kaikkia muitakin ihmisiä, joten ei sillä niin väliä. Samantekevää. Olen myös joutunut olemaan pitkästä aikaa seurassa mutta samalla koko ajan kamalan yksin. Meinaa välillä vähän ahistaa. Päätäkin särkee.
Voimia, mättöbeibi. Toivotaan tästä sulle parempaa päivää. Jos mä annan sulle mun tän hyväksi kehkeytyvän päivän? Tehään vaihtarit kun mua ahistaa? :)

Tupla-J sanoi:
Voimia, mättöbeibi. Toivotaan tästä sulle parempaa päivää. Jos mä annan sulle mun tän hyväksi kehkeytyvän päivän? Tehään vaihtarit kun mua ahistaa? :)

:)

Ei vaihdeta, kokeillaan josko molemmille vois tulla hyvä päivä. Tai edes parempi.

Tuli naisesta ihan uus puoli esiin kun tokas eilen että jättää armeijaanmenon takia. rupesin tässä just miettiin että tollasen ei ees kannata antaa vituttaa. Tyhmä ämmä :D

ratakierros sanoi:
Tuli naisesta ihan uus puoli esiin kun tokas eilen että jättää armeijaanmenon takia. rupesin tässä just miettiin että tollasen ei ees kannata antaa vituttaa. Tyhmä ämmä :D

Siis mitä? :eek: . Voi jee.

ratakierros sanoi:

Oikea asenne. Ei noita kannata, eikä saa surra.

Itseäni vituttaa tällä hetkellä se, että olen ajautumassa ilmeisesti ennenaikaiseen keski-iän kriisiin. Lurpahdan ja lötsähdän. Mikään ei enää auta. musta tulee kurttuinen porsas!

Tulkaa potkimaan mua tasatunnein perseelle?

Aurinkolasit päässä salilla. Miksi, kertokaa miksi? Omalla salilla parikin jamppaa heilunut samaan aikaan pleksit päässä coolia leikkien.

Negatiivinen sanoi:
Aurinkolasit päässä salilla. Miksi, kertokaa miksi? Omalla salilla parikin jamppaa heilunut samaan aikaan pleksit päässä coolia leikkien.

Luultavasti ikävästi lamppuja suoraan penkin yläpuolella :hyper:

Salilla, jossa minä treenaan, on loisteputkivalaisimet silleen, että kun tekee penkkiä, tuntuu kuin olisi hammaslääkärissä :D

P.S. En silti käytä aurinkolaseja salilla ;)

Pitäähän sitä penkkipipo ja -lasit olla. Isotkin pojat käyttää:
wpogr4.jpg

Reno^^ sanoi:
Kaipa se on itsekin tulokkaana avauduttava ensimmäisenä tähän ketjuun!

Välipäivänä päätin huonon sään vallitessa mennä polkemaan kuntopyörää salille. Perseeni tykkää leveästä istuimesta mutta tällä kertaa vapaana oli vain näitä inhottavia kapeasatulaisia. Noh, mitäpä pienistä ja tunnin verran siinä sitten poljin. Noustessani laitteesta lähdin sitten kävelemään vesipisteelle ja huomasin että oli melkoinen stondis käynnissä enkä edes tuntenut sitä! :eek: Saamarin satulassa istuminen oli puuduttanut nivusen seudun samaan tyyliin kuin nukkuisi yön kätensä päällä, ja nyt veri ilmeisesti pakkasi takaisin ilman että mitään pystyin tekemään. Juoksin rivakasti vessaan ja vietinkin siellä pienehkön tovin kunnes yksisilmäinen oli rauhoittunut... :D
itelle käy samalla tavalla. on muuten aika hassu tunne.

Ukki sanoi:
Luultavasti ikävästi lamppuja suoraan penkin yläpuolella :hyper:

Salilla, jossa minä treenaan, on loisteputkivalaisimet silleen, että kun tekee penkkiä, tuntuu kuin olisi hammaslääkärissä :D

P.S. En silti käytä aurinkolaseja salilla ;)

Aika hyvä arvaus muuten, kys. salilla on loisteputki nimenomaan penkin yläpuolella tangon suuntaisesti siten, että penkkiä tehdessä tanko kulkee lampun editse tyyliin "häikäisee-ei häikäise-häikäisee" silmän seuratessa tankoa. Kyllähän se kieltämättä hitusen häiritsee sarjaa vääntäessä. En silti tunne ainakaan itse tarvitsevani aurinkolaseja salilla.:D

JP Fux sanoi:
itelle käy samalla tavalla. on muuten aika hassu tunne.

Justiinhan oli jossain tutkimus, että noi kapeasatulaiset aiheuttaa potenssihäiriöitä... Oisko ollut Tieteen kuvalehti tms. Tutkimuksessa oli käytetty kilpapyöräilijöitä (muistaakseni), jotka istuskelevat satulassa toki pidempiä aikoja.

HarryG sanoi:
Justiinhan oli jossain tutkimus, että noi kapeasatulaiset aiheuttaa potenssihäiriöitä... Oisko ollut Tieteen kuvalehti tms. Tutkimuksessa oli käytetty kilpapyöräilijöitä (muistaakseni), jotka istuskelevat satulassa toki pidempiä aikoja.
joo mie en ennää ees tee airoopisia pyörällä, kun luin tuon saman tutkimuksen :)

:nolo: Öh, hups. Joskus tekee hassuja pikku kömmähdyksiä.

Ei sillä että vituttais, mutta olipahan vähän tarpeetonta.

Back
Ylös Bottom