Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

NGV sanoi:
Ittelle kävi aikamoinen komedia tänään salilla. Otin vasempaan käteen 27,5kg:n kässärin ja sitten otin vahingossa oikeaan käteen 30kg kässärin. Tajusin vasta siinä vaiheessa että käsissä on eri kässärit kun aloin nostamaan.
Niin ja kun vähän psyykkasin itseäni ja sanoin Yeah budy, niin vieressä istuva mies sanoi, ai mitä puhuit sää mulle? Vähän nolona sitten sanoin noh en mie, mie vaan psyykaan itteeni tähän vikaan sarjaan.:nolo:

:hyper: :hyper: sori, ei voinu olla laittamatta

Jonkinlainen hermojen lepuutusloma tulis nyt kyllä tarpeeseen. Vapaa-aikaa ollut ihan riittämiin, muttei jaksa aina samoja maisemia ja kuvioita. Reissu nepaliin hetken mielijohteesta ehkä piristäis hetkeksi:jahas:

Uhosi ennen cooperia, että juoksee sen ja vaati samalla kaikilta väh. 3000 metriä
KarPr, TiedK ja Hypén kyseessä? Meillä juoksi kahdesti kolmen tonnin jäniksenä peräkkäin, välissä poltti sikarin :)

Leelucky sanoi:
Jonkinlainen hermojen lepuutusloma tulis nyt kyllä tarpeeseen. Vapaa-aikaa ollut ihan riittämiin, muttei jaksa aina samoja maisemia ja kuvioita. Reissu nepaliin hetken mielijohteesta ehkä piristäis hetkeksi:jahas:
Olen suunitellu samaa. Kyllästyttää aina samat kuviot. kaveripiiri on vaan niin nössöjä että niistä ei ole matka seuraks.

jtt1983 sanoi:
Olen suunitellu samaa. Kyllästyttää aina samat kuviot. kaveripiiri on vaan niin nössöjä että niistä ei ole matka seuraks.

Mä kävin viime vuonna ekaa kertaa hieman kauempana kaverin kanssa. Nyt sitten tuntuukin siltä, että selviäis maassa kuin maassa vaikka yksinään. Kaikennäköisiä omatoimimatkoja tuli jossain vaiheessa suunniteltua mutta nyt ootellaan sitten kutsuuko koulu tänä syksynä.

NGV sanoi:
Ittelle kävi aikamoinen komedia tänään salilla. Otin vasempaan käteen 27,5kg:n kässärin ja sitten otin vahingossa oikeaan käteen 30kg kässärin. Tajusin vasta siinä vaiheessa että käsissä on eri kässärit kun aloin nostamaan.
Niin ja kun vähän psyykkasin itseäni ja sanoin Yeah budy, niin vieressä istuva mies sanoi, ai mitä puhuit sää mulle? Vähän nolona sitten sanoin noh en mie, mie vaan psyykaan itteeni tähän vikaan sarjaan.:nolo:

haha :) täält kans löytyy toinen ittensä psyykkaaja!
varsinki ku tietää et vikas sarjas paikat huutaa leipää, ni jos on peili lähel,katon itteeni vitun tuimasti ja "sanon hiljaa itelleni"(eli ajattelen ;) ) revitääks rääpäle rautaa"

Kaipa se on itsekin tulokkaana avauduttava ensimmäisenä tähän ketjuun!

Välipäivänä päätin huonon sään vallitessa mennä polkemaan kuntopyörää salille. Perseeni tykkää leveästä istuimesta mutta tällä kertaa vapaana oli vain näitä inhottavia kapeasatulaisia. Noh, mitäpä pienistä ja tunnin verran siinä sitten poljin. Noustessani laitteesta lähdin sitten kävelemään vesipisteelle ja huomasin että oli melkoinen stondis käynnissä enkä edes tuntenut sitä! :eek: Saamarin satulassa istuminen oli puuduttanut nivusen seudun samaan tyyliin kuin nukkuisi yön kätensä päällä, ja nyt veri ilmeisesti pakkasi takaisin ilman että mitään pystyin tekemään. Juoksin rivakasti vessaan ja vietinkin siellä pienehkön tovin kunnes yksisilmäinen oli rauhoittunut... :D

Reno^^ sanoi:
Kaipa se on itsekin tulokkaana avauduttava ensimmäisenä tähän ketjuun!

Välipäivänä päätin huonon sään vallitessa mennä polkemaan kuntopyörää salille. Perseeni tykkää leveästä istuimesta mutta tällä kertaa vapaana oli vain näitä inhottavia kapeasatulaisia. Noh, mitäpä pienistä ja tunnin verran siinä sitten poljin. Noustessani laitteesta lähdin sitten kävelemään vesipisteelle ja huomasin että oli melkoinen stondis käynnissä enkä edes tuntenut sitä! :eek: Saamarin satulassa istuminen oli puuduttanut nivusen seudun samaan tyyliin kuin nukkuisi yön kätensä päällä, ja nyt veri ilmeisesti pakkasi takaisin ilman että mitään pystyin tekemään. Juoksin rivakasti vessaan ja vietinkin siellä pienehkön tovin kunnes yksisilmäinen oli rauhoittunut... :D

Hajosin :hyper:

Tänään oli erittäin pienimuotoista sählinkiä, ei oikein aivot toiminut aamulla. Laitoin painoja kulmasoutua varten tankoon, huimat 45kg oli tarkoitus laittaa. 15kg+15kg+tanko.

Hetkonen? Siinähän on 50? ja eikun purkamaan ja vaihtamaan oikeat painot. Ja hirmu säätö lukkojen kanssa.

Tapahtui taas klassikko itellä. Rupesin kyykkäämään niin että toisella puolella tankoa paino + lukko, toisella vain lukko. Nostaessa painoa ylös huomasi tangon olevan hieman epäkesko. Sitä se väsymys teettää.

tikkuniska sanoi:
Et kai tosissaan psyykkaa itseäsi hokemalla yeah budyä? :hyper: :lol2:

Toivottavasti ei ainakaan aina tarkoituksella. :) Ite psyykkaan nostoihin ihan vaan omassa päässä, väkivaltaa ajattelemalla saa huomattavasti paremmat agret/adrenaliinit kehiin kuin yeah buddya hokemalla, kannattaa kokeilla. ;)

Ja tota väkivaltaa ei sitten tarvitse muualla ajatella tai toteuttaa, käytetään sitä vaan siihen raudan nostamiseen tai säkin hakkaamiseen. :)

Oli ihan v**un mukavaa kun salilla oli joku 40 astetta lämmintä. Inspiroiduppa siinä sitten tekemään yhtään V**un mitään.

Koko päivä mennyt perseelleen ja nyt isäkin vääntää tikusta asiaa (lue: riitaa). Ei jumalauta voi aikuinen mies haastaa riitaa tuollalailla. :curs: Onneks kohta pääsee nukkumaan...

Copacabana sanoi:
Hassulta tuntuu ja näyttää, kun salilla tuttu/tutut leikkii tuntematonta:hyper:

joo älä! tuntuu et jotkut ihmiset tyyliin häpee et käy salil..
tai tälläset ihmiset jotka käy salil jotta pysyisivät kunnossa,eikä oikeesti kummemmin tykkää siitä..
tyyliin "syön salia ennen vain maissia että saan siitä kaiken hyödyn irti"
...ennen siis kävin tollasella kunnon kuntoklubilla jos oli vähän tommone meininki, salii vaihtamal (en kyl sen takia vaihtanu) toi "ongelma" ratkes, ihmiset tykkää reenaa ja on ylpeitä siitä, me like :rock:

Tässä taannoin tein salilla ojentajia helpolla (ei kuitenkaan turhan kevyellä,imo) painoilla. Siirryin sivuun niin hetken kuluttua itseäni noin 30 vuotta vanhempi anti-atleettinen nainen lisäsi painoa puolenkymmentä kiloa ja rupesi vetämään. Kuinka niin noloa?

Meinasin kirjoittaa, että naisista johtuvaa vitutusta, mutta niinhän se on, että kyllä se miehen syy on, jos naisen kanssa on ongelmia. Ei vain ole tehnyt hommaansa riittävän hyvin. Olen siis :david:

Tupla-J sanoi:
Nyt opettelemaan nöyryyttä.

Nöyryyttähän nyt kannattaa aina opetella. Jos ei opi niin joku opettaa.

Mikäs mua vituttais? Ehkä se että olen alkanut taas vihata itseäni. Ja oikeastaan kaikkia muitakin ihmisiä, joten ei sillä niin väliä. Samantekevää. Olen myös joutunut olemaan pitkästä aikaa seurassa mutta samalla koko ajan kamalan yksin. Meinaa välillä vähän ahistaa. Päätäkin särkee.

Back
Ylös Bottom