Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Onska ja kaikki muut ketkä vittuuntuu ensikertalaisten tavoista salilla voisi hieman ymmärtää niitä ensikertalaisia. Ei kukaan tajua ekalla kerralla salilla ollessaan ns. salietikettiä ja oo siellä niinkuin vanha tekijä. Varmasti jokainen on tehnyt salilla jotain mikä on ollut kokeneempien salimörssäreiden mielestä ärsyttävää tai törkeää. Kyllä porukka sen ajan oloon oppii mutta pieni ymmärrys aloittelijoita kohtaan on tuskin kenellekkään pahasta.

Widowmaker sanoi:
VITTU KUN VITUTTAA!!!!!!!!
En oo mikään it-äijä ja tää mun kone sekoilee huolella!!
Koko ajan se menee itestään jonnekin Errosafe sivuille ja pyytää asentamaan jotain vitun paska ohjelmaa, ettei tulis perkeleen viruksia!!! Millä saatanalla tollasesta pääsee eroon?!?!!? Kyllä mä vittu sinne jonkun ohjelman asennan sit kun siltä tuntuu mut noi perkeeleen idiootit ei näytä tajuavan et se ohjelma ei tule olemaan heiädän ohjelma!!! Mitä helvettiä tollaselle voi tehdä ku ei siel niitten sivuilla ole edes osoitetta et voisin siellä käydä!!!
itellä sama homma.. koko päivän pomppinu ruutuun jotai spyware juttuja ja ku niitä painelee nii pääsee sivulle josta pitäis ostaa joku anti spyware paska :curs: hermot menee

Mua vituttaa koska heräs just iha karmeas krapulas:kuola: ja nenä turvonneena, baari ulkopuolella kaveri vaan veti nyrkillä päin näköä, ilman mitään syytä! Lisäksi sillä oli onta kaveria siinä..Väkivalta on kyllä järjetöntä!!:curs:

Wanderer sanoi:
Onska ja kaikki muut ketkä vittuuntuu ensikertalaisten tavoista salilla....
Mitäs minä muka olen tehnyt?

Omasta mielestäni olen aina käyttäytynyt hyvin salilla, olen odottanut rauhassa, että toiset tekee liikkeet loppuun ennen kuin menen itse tekemään. Kierrän tarpeeksi kaukaa jos joku tekee jotain, jotta ei tulisi toiselle sitä tunnetta että kohta osuu....Niin, mitä minä olen tehnyt?

:joulu1:

Yks duunikaveri yritti kusettaa että sen kaveri intissä hyppäs vauhditonta pituutta 4m :D Saatana

Sama kaveri väitti että yks skappari veti 4km coopperissa...

Onska sanoi:
Tää tulis varmaan pistää tonne vitutus theriin mut tänne menee nyt

Oltiinpa kerran salilla ja vuorossa oli epäkkäät, kyynärvarret ja muuta sähellystä mielen mukaan. Pieni kiukku oli päässyt mukaan (kaverin lisäksi) sillä haukka ei jostain syystä jännittynyt. Ei siinä mitään treeni oli tehty ja tarkotus oli antaa haukoille pientä jumppaa. Salille oli jo tässä vaiheessa ilmestynyt yks herrasmies1 jota en koskaan aikasemmin ollut nähnyt. No tangolla siinä pumppasin 15 sarjan ja viereen hypähti joku mies pää alaspäin roikkumaan puolapuihin, mikä ei ollenkaan ollut hyvä sillä tämä herrasmies2 oli pitkälti päälle 60. 14.. ja 15 toisto, puh, ja noin puolen metrin päähän hauista hieman venyttämään. No jumalauta sitte tää herrasmies1 syöksyy paikalle nappaa tangon ja nostaa sen korkeemmalle ja 15kg:n kiekot päähän ja kolmen toiston sarjoja tekemään tällä huikeella painomäärällä. Ei siis kysynyt mitään että joko lopetit tai voinko tehdä välissä.

Noo sain mieltäni hieman takaisin ja juttelin kaverini kanssa kun tämä herrasmies2 eksyi jalkaprässiin (maatapitkin oleva höskä). Ei lämmittelyjä--> koneeseen viittä kiloa vaille maksimit (145kg) ja eikun tekemään toistoja joissa jalat aina suoriksi ja joissa päästettiin painopakka vapaasti alas ja sieltä ponkastiin kaikilla voimilla (mitkä eivät meinanneet riittää) painopakka ylös. Oma matkani jatkui selänojennuspenkkiin. Lämmittelyjä ja hakemaan kympin kiekkoja joita löytyinkin 2 kpl ihan läheltä. Kolmannen kiekon bongasin hieman kauempaa jota läksin hakemaan ja auta armias kun olin saanut kiekon käteeni oli tämä vitun papparainen, siis herrasmies2, eksynyt siihen saatanan selänojennus penkkiin jonka viereen olin jättänyt kenkäni ja rannesiteet. Siinä vaiheessa meinas tulla itku mutta maltoin mieleni. Menin istumaan papan viereen ja viskasin kiekon hänen eteensä (onneksi en papparaista). No pappa huomas mut ja meni ilmeisesti sekasin kun alkoi tekemään kulmasoutua painoilla jotka olin hakenut. Onneksi hän ymmärsi viestin ja poistui lopulta.
Treenin kruunasi vielä tämä avohoitopotilas joka tuli jälleen kaivelemaan kyrpäänsä ja kyttäämään kissojen perseitä.

On se kumma kun ihmisten tavat katoaa tuolla salilla (varsinkin ensikertalaisten); painoja jätellään sinne tänne ja eikä tosiaan kysytä että onko laite vapaa tai lopetiks tai voiko tehä välissä yms. On se kumma!!!!

Ah ku helpotti :rolleyes:

LOLOLOOLOOLLOL!!! Just samantyylinen papparainen tuli joskus muutama vuosi sitten spedeilemään meiänkin salille. Olin vääntämässä siinä jalkaprässiä, kun päätin mennä juomaan vettä. Noh, tuun takas niin tämä setä kiskoo paraikaa niitä levyjä pois siitä prässistä. Sanoin sille ett odottaa vielä hetken kun en ole vielä lopettanut. Pappa sitten kuittasi kehoituksen hölmistyneellä äänellä ja lähti lampsimaan - tietenkin laittamatta niitä irroittamiaan levyjä takaisin. Tein siinä sitten pari sarjaa ja menin ettimään sitä papparaista sanoakseni, että prässi olisi nyt vapaa. Sieltähän se löytyi kulman takaa, hauvviskääntöä väänsi siinä suoralla tangolla 30kg kuormalla. Liike alkoi runkkukyykyn ala-asennosta, mistä hän ponnisti ylös samalla selänliikkeellä heijaten painot ylös. Muistutti enemmän rinnallevetoa, mutta käsien asennosta päätellen oli kyseessä hauiskääntö. Ukko meni sitten, laittoi prässiin 150kg edestä levyjä, ja aloitti vääntämisen. Teki pahaa katsoa sitä tekniikkaa, liikerata oli noin 15cm, jonka yläasennossa potkaistiin jalat suoraksi niin, että polvet tärisivät.
Eipä ole sen jälkeen kyseistä papparaista näkynyt, varmaan driftailee pyörätuolillaan polvet paskana :rolleyes:

Söin just boksillisen (300g) jaffakeksejä. Aika paska idis.

Tulin eukon luota kotiin, ja on paska olo. Jotenki tällanen "ei se lIhaan arvio taida kovin paljon ehtiä heittää"-fiilis. Höö ja vittu. No paskaaks mä tälle voin.

typhoon sanoi:
itellä sama homma.. koko päivän pomppinu ruutuun jotai spyware juttuja ja ku niitä painelee nii pääsee sivulle josta pitäis ostaa joku anti spyware paska :curs: hermot menee
Mulle tuli myös tuo sama paska koneelle. Ja ei lähteny pois millään spyware ohjelmalla jota yritin. Nytpä sitten koko kone ei suostu edes käynnistymään enää, joutuu varmaan sitten vetämään tyhjäksi. :curs:

Perjantaina ois pitänyt saada tilannekuva salilta. Joku keskimääräistä kauniimpi tyttö teki rinnallevetoa (kovilla raudoilla muuten), kaikki salilla olleet miehet katsoivat tuota suut auki kuolaten. Heitin vielä kaverille "katos mitä kaikki tuijottaa" ...":kuola:..häh? mitä?". Näytti kyllä hauskalta. Muiden treenit loppuivat rinnallevetosarjojen ajaksi. :)

Big Evil sanoi:
Heh, joo kato noi "huippu-urheilijat" on aina vähän tollaisia, älä välitä.
Kahden vuoden päästä kun sulla on 50 kg enemmän tangossa niin se tulee kysymään sulta vinkkejä tai pitää hormonisikana :D

Justiinsa viime viikolla sain kuulla pohjoisen tutuilta että alppinistit on usein ihan täysiä mulkkuja. Näköjään piti paikkansa ton "ruutireitisen" kynishiihtäjänkin tapauksessa.

nevahood sanoi:
Perjantaina ois pitänyt saada tilannekuva salilta. Joku keskimääräistä kauniimpi tyttö teki rinnallevetoa (kovilla raudoilla muuten), kaikki salilla olleet miehet katsoivat tuota suut auki kuolaten. Heitin vielä kaverille "katos mitä kaikki tuijottaa" ...":kuola:..häh? mitä?". Näytti kyllä hauskalta. Muiden treenit loppuivat rinnallevetosarjojen ajaksi. :)

Tais olla Monnari kyseessä:D Siellä kun aina koko porukka kääntyy katsomaan kun paikalla kävelee joku salibeibe. Varsinkin siinä vaiheessa kun yleisurheilijatytöt tekee satasella kyykkyä niin kaikkia rupeaa kummasti kiinnostamaan kyykkytelineet:D

Joo, tosiaan vituikshan toiki juttu meni. Nojoo, osa mun elämääni.

Nyt opettelemaan nöyryyttä. Mä nimittäin taidan sittenkin olla oikeasti aika vitun paska jätkä.

number_one sanoi:
Sama kaveri väitti että yks skappari veti 4km coopperissa...

Meillä veti :thumbs: Uhosi ennen cooperia, että juoksee sen ja vaati samalla kaikilta väh. 3000 metriä (ei toteutunut), juoksi ite meidän kanssamme ja vastasi puheisiinsa. n. 4000 metriä tuo perkele pinkoi, puheidensa mittainen mies :worship:

Tähtityttö sanoi:
Älä nyt viitti. Et sä ole kuitenkaan. Et ainakaan näiden juttujen perusteella, mitä täältä on lukenut.
Kiitti, beibi. Kaikki ei tosin oo samaa mieltä. :D

Loppujen lopuksi on aika tavalla helpotuskin, kun ei tarvi enää hunttailla kaikkea ton jutun ekstrana ollutta päänvaivaa. Jepujep, ei tää "täysillä vaan vaikka päin seinää"-asenne aina oo kaikkein fiksuin, mutta enpä mä kyllä ihan kauheesti kadukaan. Pitänee taas aktivoida pakkosinkkustatus. :rolleyes:

Kohta napsahtaa jossakin... Oon vetänyt neljä yövuoroa putkeen ja nyt haluisi nukkua. Vaikka kunnioitankin ja ymmärän noita työmiehiä, jotka tekevät piharemonttia tossa ikkunan alla, niin perkele että vituttaa kun siinä saatana leikataan jotain pihakiviä bensakäyttöisellä laikalla. Anteeksi nyt tämä kiroilu mutta voi jumalauta että kiehuu tällä hetkellä kohtuu kovasti.

Ittelle kävi aikamoinen komedia tänään salilla. Otin vasempaan käteen 27,5kg:n kässärin ja sitten otin vahingossa oikeaan käteen 30kg kässärin. Tajusin vasta siinä vaiheessa että käsissä on eri kässärit kun aloin nostamaan.
Niin ja kun vähän psyykkasin itseäni ja sanoin Yeah budy, niin vieressä istuva mies sanoi, ai mitä puhuit sää mulle? Vähän nolona sitten sanoin noh en mie, mie vaan psyykaan itteeni tähän vikaan sarjaan.:nolo:

NGV sanoi:
Ittelle kävi aikamoinen komedia tänään salilla. Otin vasempaan käteen 27,5kg:n kässärin ja sitten otin vahingossa oikeaan käteen 30kg kässärin. Tajusin vasta siinä vaiheessa että käsissä on eri kässärit kun aloin nostamaan.
Niin ja kun vähän psyykkasin itseäni ja sanoin Yeah budy, niin vieressä istuva mies sanoi, ai mitä puhuit sää mulle? Vähän nolona sitten sanoin noh en mie, mie vaan psyykaan itteeni tähän vikaan sarjaan.:nolo:
Et kai tosissaan psyykkaa itseäsi hokemalla yeah budyä? :hyper: :lol2:

Back
Ylös Bottom