Tää tulis varmaan pistää tonne vitutus theriin mut tänne menee nyt
Oltiinpa kerran salilla ja vuorossa oli epäkkäät, kyynärvarret ja muuta sähellystä mielen mukaan. Pieni kiukku oli päässyt mukaan (kaverin lisäksi) sillä haukka ei jostain syystä jännittynyt. Ei siinä mitään treeni oli tehty ja tarkotus oli antaa haukoille pientä jumppaa. Salille oli jo tässä vaiheessa ilmestynyt yks herrasmies1 jota en koskaan aikasemmin ollut nähnyt. No tangolla siinä pumppasin 15 sarjan ja viereen hypähti joku mies pää alaspäin roikkumaan puolapuihin, mikä ei ollenkaan ollut hyvä sillä tämä herrasmies2 oli pitkälti päälle 60. 14.. ja 15 toisto, puh, ja noin puolen metrin päähän hauista hieman venyttämään. No jumalauta sitte tää herrasmies1 syöksyy paikalle nappaa tangon ja nostaa sen korkeemmalle ja 15kg:n kiekot päähän ja kolmen toiston sarjoja tekemään tällä huikeella painomäärällä. Ei siis kysynyt mitään että joko lopetit tai voinko tehdä välissä.
Noo sain mieltäni hieman takaisin ja juttelin kaverini kanssa kun tämä herrasmies2 eksyi jalkaprässiin (maatapitkin oleva höskä). Ei lämmittelyjä--> koneeseen viittä kiloa vaille maksimit (145kg) ja eikun tekemään toistoja joissa jalat aina suoriksi ja joissa päästettiin painopakka vapaasti alas ja sieltä ponkastiin kaikilla voimilla (mitkä eivät meinanneet riittää) painopakka ylös. Oma matkani jatkui selänojennuspenkkiin. Lämmittelyjä ja hakemaan kympin kiekkoja joita löytyinkin 2 kpl ihan läheltä. Kolmannen kiekon bongasin hieman kauempaa jota läksin hakemaan ja auta armias kun olin saanut kiekon käteeni oli tämä vitun papparainen, siis herrasmies2, eksynyt siihen saatanan selänojennus penkkiin jonka viereen olin jättänyt kenkäni ja rannesiteet. Siinä vaiheessa meinas tulla itku mutta maltoin mieleni. Menin istumaan papan viereen ja viskasin kiekon hänen eteensä (onneksi en papparaista). No pappa huomas mut ja meni ilmeisesti sekasin kun alkoi tekemään kulmasoutua painoilla jotka olin hakenut. Onneksi hän ymmärsi viestin ja poistui lopulta.
Treenin kruunasi vielä tämä avohoitopotilas joka tuli jälleen kaivelemaan kyrpäänsä ja kyttäämään kissojen perseitä.
On se kumma kun ihmisten tavat katoaa tuolla salilla (varsinkin ensikertalaisten); painoja jätellään sinne tänne ja eikä tosiaan kysytä että onko laite vapaa tai lopetiks tai voiko tehä välissä yms. On se kumma!!!!
Ah ku helpotti