Sama ongelma. Aiva uskomatonta paskoo!Ultimecia sanoi:Sori, ei voi mitään. Mulla tulee aivoverenvuoto ja karies siitä bändistä. Ei vaan tykkää... :urjo:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama ongelma. Aiva uskomatonta paskoo!Ultimecia sanoi:Sori, ei voi mitään. Mulla tulee aivoverenvuoto ja karies siitä bändistä. Ei vaan tykkää... :urjo:
mxm sanoi:Vitun kaukosäätimet. Löysin eilen kolme viikkoa kadoksissa olleen stereoiden kaukkarin ja äsken sitten katosi telkun säädin.
lewe sanoi:Mua vituttaa taas kerran naapurin lapsiperhe, pieni lapsi parkuu keskellä yötä (se parku ei vielä haittaa) mutta perheen vanhemmat huutaa vuorotellen lapselle "HILJAA!!!" ja "TURPA KIINNI!!!" Ihan kuin se lapsiparka sillä hiljenisi. :( Huutaa peloissaan vielä vaan kahta kauheammin. :(
Naene sanoi:Itseäni ehkä vituttaa nyt vähän oma typeryys. Kun ei eilen viitsinyt mennä baarista kotiin bussilla, vaan taksilla. Matka ei ole tällä hetkellä mitenkään kauhean lyhyt, maksoin mielettömän määrän kotimatkasta taksilla yöbussimatkan kuuteen euroon tms nähden. Pitäisi lopettaa taksilla suhailu kun matkat ovat näin pitkiä. Pöljä kun pöljä.
-olo.AM sanoi:Tänään iskin levytankoon painot ja lukot perään...vain huomatakseni, että olin unohtanut kiekot toiselta puolelta.![]()

AM sanoi:Tänään iskin levytankoon painot ja lukot perään...vain huomatakseni, että olin unohtanut kiekot toiselta puolelta.![]()

jtt1983 sanoi:Vitullinen ikävä tyttöystävää!!! :( Viel pitäs jaksaa tiistaihin asti oottaa. Kauhee tunne kaivata jotain en ole ikinä ketään muuta kaivannu ja ihmetelly miten jotkun on ihan romuna viikon erosta. Mut nyt tiedän miltä tuntuu. Jumalauta mähän en ole ihan tunteeton :D

Juu se on hyvä keino unohtaa kaipaus kun on tarpeeks tiukka päivärytmi.RRKalle sanoi:Sama homma, odotus tosin pidempi vielä:itku:
Ei se koko aika mielessä ole, mutta useasti kumminkin, onneksi kiireinen päivärytmi vie ajatukset muualle. Tosin nyt istun lauantai-illalla koneen ääressä kirjoittamassa aiheesta, kertoo sekin jostain jotain![]()
RRKalle sanoi:Sama homma, odotus tosin pidempi vielä:itku:
Ei se koko aika mielessä ole, mutta useasti kumminkin, onneksi kiireinen päivärytmi vie ajatukset muualle. Tosin nyt istun lauantai-illalla koneen ääressä kirjoittamassa aiheesta, kertoo sekin jostain jotain![]()
Widowmaker sanoi:VITTU KUN VITUTTAA!!!!!!!!
En oo mikään it-äijä ja tää mun kone sekoilee huolella!!
Koko ajan se menee itestään jonnekin Errosafe sivuille ja pyytää asentamaan jotain vitun paska ohjelmaa, ettei tulis perkeleen viruksia!!! Millä saatanalla tollasesta pääsee eroon?!?!!? Kyllä mä vittu sinne jonkun ohjelman asennan sit kun siltä tuntuu mut noi perkeeleen idiootit ei näytä tajuavan et se ohjelma ei tule olemaan heiädän ohjelma!!! Mitä helvettiä tollaselle voi tehdä ku ei siel niitten sivuilla ole edes osoitetta et voisin siellä käydä!!!
Genesis sanoi:Tuo on yks spyware ohjelma :/ Kato löytyykö sitä koneelta asennettuna, ja jos löytyy niin yritä poistaa. Jos ei poistu niin aja näitä anti-spyware ohjelmia jos se vaikka lähtisi veks.. :jahas: