Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitullinen ikävä tyttöystävää!!! :( Viel pitäs jaksaa tiistaihin asti oottaa. Kauhee tunne kaivata jotain en ole ikinä ketään muuta kaivannu ja ihmetelly miten jotkun on ihan romuna viikon erosta. Mut nyt tiedän miltä tuntuu. Jumalauta mähän en ole ihan tunteeton :D

inflames sanoi:
En saa pitää lomia silloin kun tarvin, joka vituttaa.
Perkele minä en ees tiedä millon mulla on kesäloma!!! Tuolla vitun paskassa työpaikassa ei oo keksittykkään sellaista ylellisyyttä kuin lomalista...
Ja miksi vitussa kukaan ei halua ostaa tuota mun kämppää?:curs:

Aiheutin itse salikomediaa kun keskiviikkona fysioterapeutti näytti salilla paria liikettä mitä pitäis ruveta junnaamaan että jalka palautuu kuntoon. Sitten se opetti sellasen lonkankoukistaja/etureiden venytyksen missä maataan selällään penkillä, toinen jalka vedetään käsillä rintakehään ja toisen annetaan roikkua vapaasti penkin reunan yli.

Rupesin ihmettelemään että mitä ihmiset hymyilee kun kävelevät ohi, mutta kun ft oli ihan pokkana (naispuolinen) niin arvelin kyseessä olevan jotain pientä.

No jotain pientähän syynä olikin, nimittäin shortsien lahkeesta roikkuva lerssi munaskuukkeleineen. Venytyksen aikana bokserit venyi ja lahkeet sitten paljasti kaiken. Tein vielä saliin enkä peiliin päin, tietty näköetäisyydellä oli kuntopyöräileviä ihmisiä ynnä muuta. Tajusin koko jutun vasta kun kokeilin sisäreidestä että mikä siellä pyörii... :eek: Kyllä siinä vähän rupes korvia kuumottamaan ja terapeuttiakin hymyilyttämään.

Huoh. Miksi mulle käy (aina) näin... mun tarkoin vaalittu sali-imago hajosi pirstaleina kumimatolle. Onneksi kyseessä oli vähän high-tech sali jossa asiakaskunta koostuu fitness-kissoista, ettei sentään vakiosali ollu.

Nyt kyllä jo vähän naurattaa koko homma. Mut sillon ei naurattanu. :lol2:

Bonehead sanoi:
Perkele minä en ees tiedä millon mulla on kesäloma!!! Tuolla vitun paskassa työpaikassa ei oo keksittykkään sellaista ylellisyyttä kuin lomalista...
Ja miksi vitussa kukaan ei halua ostaa tuota mun kämppää?:curs:

Mullon näillä näkymin töitä joulukuulle asti ilman pitempiä lomia. Kesäsuunnitelmat ym heitti häränpersettä tänään.

Ex-Tavis sanoi:
:lol2: !Eikö näin voi käydä vain elokuvissa :lol2: ???

No on mulla täpötäyteen uimahalliin mentäessä unohtunu uikkarit suihkun lokeroon... valvoja tuli vastaan kun olin jonku aikaa jo käppäilly syvän altaan reunaa ja totes "täällä ei saa uida noin". Olin hetken että mitä helvettiä, sitten valvoja osoitti alaspäin.....................

Vitun kaukosäätimet. Löysin eilen kolme viikkoa kadoksissa olleen stereoiden kaukkarin ja äsken sitten katosi telkun säädin. Heti kun keksitään aivoihin asennettavat mikrosirut, jotka korvaavat kaukosäätimet niin mä voin olla vaikka vapaaehtoinen koekaniini testaamassa sellaista. Tai ehkä pitäis lopettaa kaukkareiden kuljettaminen keittiöön/vessaan/kaappiin...

noh noh pitäkääs miehet lerssinne pilossa :D pariviikkoa sit ku olin menos tekee vissii ylätaljaa,ni mä sitten jostain syystä kokeilen sarjan välil omaa persaustani (housun päältä kyl ;) ) ja käsi oliki sit veres...säikähin et on menkat alkanu ku veri oli viel ihan semmosta tahmeeta,ni äkkiäpä kipitin vessaan tarkistaa tilanteen mutta eihä tuo alapää mitää ollu protestoinu, eli luultavasti istahdin jonkun muun menkkojen keskelle...jameeeee!

tää nyt tuskin sen kummempaa komediaa on mut salin jälkee usein kädet tuppaa tutisemaan huolel ni palkkaripullo on parhaimmillaa kolmekertaa tippunu käest matkalla pukkarista ulkoovelle...:) vapivapi

AGR sanoi:
Mitä ne on tehny?

Sitä infernaalista epämusiikkikakofoniaa, jota City soittaa kun mä yritän nukkua töissä. Rock-musiikki tarvitsee uuden, virallisen alalajin "paska", jonka lippulaiva tuo kiekuvien vinkuheinien poppoo on.

Ultimecia sanoi:
Sitä infernaalista epämusiikkikakofoniaa, jota City soittaa kun mä yritän nukkua töissä. Rock-musiikki tarvitsee uuden, virallisen alalajin "paska", jonka lippulaiva tuo kiekuvien vinkuheinien poppoo on.

Äläs nyt viiti, hei. Orjatarhan on ihan loistava biisi, eikä se uus "älä mene metsäääään"kään ole mikään paha.:D

Tähtityttö sanoi:
Äläs nyt viiti, hei. Orjatarhan on ihan loistava biisi, eikä se uus "älä mene metsäääään"kään ole mikään paha.:D

Sori, ei voi mitään. Mulla tulee aivoverenvuoto ja karies siitä bändistä. Ei vaan tykkää... :urjo:

timse sanoi:
:lol2: Ai että taas repesin... Kestää varmaan vuosi ennenkun saat imagos palautettuu. Toisaalta jos ite näkisin että jollekkin kävis noin, repeisin varmaan sillon ihan vitusti, mutta tuskin enää kauheesti muistelisin sitä jälkeenpäin...

kilppuli sanoi:
...jameeeee!
:urjo: Hyi! Olisipa kyllä kauhea yllätys.

timse sanoi:
No on mulla täpötäyteen uimahalliin mentäessä unohtunu uikkarit suihkun lokeroon... valvoja tuli vastaan kun olin jonku aikaa jo käppäilly syvän altaan reunaa ja totes "täällä ei saa uida noin". Olin hetken että mitä helvettiä, sitten valvoja osoitti alaspäin.....................
Muistan tämän jutun ja oon nauranu sille monta kertaa, uskomatonta, että samalle jampalle sattuu näitä.:D Tsemppiä!

Back
Ylös Bottom