Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yhtä#Hauista sanoi:
Vituttaa tuo mun jalkojen/alaselän mikälie oireyhtymä. Si-nivelet juilii, säteilee jalkoihin, tractus iliotibialis on saatanan jumissa ja kivikova, mikä aiheuttaa kipua myös polveen ja portaita mennessä sattuu niin helvetisti. Sitten takareiskat menee juntturaan kun istuskelen tuntikausia ja ne vaan provosoi tota alaselän kipua. Ois vissiin korkea aika käydä jonkin sortin hermoratahieronnassa. Prkl :curs:

Mulla oli myös lihakset aivan jumissa, lähes kaikistä lihoista löytyä hermopisteistä kipua nim. pohkeista->kyynärvarsiin jumissa.
Pikkusen hermoratahierontaa tehtiin niin voi perkele miten kivuliasta:D.
Pakko päästä kunnolla hierontaan parin viikon sisään.

Ei yllätys, että lihat ei toimi kunnolla.

edit: Voiko hermo kiinnittyä lihakseen tai luuhun? että sen takia kipeytyisi saatanasti paikat?
Lisäksi täytyykö hermojen myös venyä, samaa tahtia kuin lihat kasvaa?
Tymä kysyy.

Päivän vitutussaldo:
- Kesälomailevat teinixlaumat ostareilla. Menkää töihin tai vaikka rannalle saatana.
- Tili menee laskuihin.
- Kännykkään pölöttävä, näennäisesti sokea autoilija kääntyi eteen kolmion takaa.
- 2 muuta idioottia messerschmittin ratissa. Tarviiko mersun ajamiseen ollenkaan käydä autokoulua? Ei oikein vaikuta siltä..
- Ja vituttaa ihan muuten vaan. Ei niin paljon ku yleensä mut kuitenkin.

:offtopic: hei growlithe ja criticalmass tehän voisitte selvittää sen juttunne täs threadis..
saatas tänne vähän kauniiden ja rohkeiden tuntua.. on äidit ja tyttäret samas sopas.. :lol2:

Pelles sanoi:
:offtopic: hei growlithe ja criticalmass tehän voisitte selvittää sen juttunne täs threadis..
saatas tänne vähän kauniiden ja rohkeiden tuntua.. on äidit ja tyttäret samas sopas.. :lol2:
Niin, koska kuullaan äidin versio tapahtuneesta?

Pelles sanoi:

h0h0, growlithe ownasi aika pahasti criticalmass:in. Odotan vastinetta:D.

Ei vittu. Pitäs vaan olla hiljaa. Antakaa jo olla.
Eikä tuo nyt mitenkään ownannut, kun tiesin että se kyttää mun kaikki viestit, ihan joka vitun foorumilla jonne rekisteröidyn.

mut hei. jos ei kuitenkaan vedettäisi tätä asiaa tänne. kiitos. ei kuitenkaan kovin mukavaa, että noin aletaan valehteleen netissä yleisesti.

Ei tässä ole enää mitään asiaa, kun luulin, että se oli jo puhuttu selväksi.

Voiko vaihtaa jotenkin nimimerkkiä? Tää on muutenkin ihan typerä.

Meinasin kirjottaa tänne, että vitutti lukea Hesarista Ylioppilaslehden uuden päätoimittajan mietteitä koskien suurta ikäluokkaa, heidän eläkkeitään, "pätkätyösukupolvea" ja sitä, että pätkätyösukupolvi maksaa suuren ikäluokan eläkkeet... Niin, osittain toki maksavat. Pitäisiköhän neidin ehkä tutustua aiheeseen hieman tarkemmin, ennenkuin jakaa tuollaisia populistisia kannanottoja.

Asiaan: Vitutus hävisi kun luki growlithen ja criticalmassin välisen... hmm... ajatustenvaihdon? ;)

Pakkojuhla nimeltä juhannus tulee kohta:( Olen ollut niin monta juhannusta töissä että kerrankin olisi ollut mukava viettää kunnon juhannus mutta eipä taida onnistua. Kaikki läheiset sukulaiset jne ovat lähdössä jonnekin tai nysväävät kotona. Sitten mökillä on remontti käynnissä joten sinnekkään ei oikein kehtais mennä keskelle tuhoaluetta(keittiö puretaan tänävloppuna).
Ja emäntä on sitä mieltä että hänelle riittää että ollaan kotona mutta itse haluaisin jonnekin. Olisi pitänyt jo tammikuussa varata joku mökki juhannukseksi ja jollakin porukalla lähteä sinne mutta kun aina suunnitelmat kuivuu kasaan....

Äiti muuttaa pois kotoa 1.7., elikkä vanhemmilla avioero edessä. Saatanan saatana.

Sikanauta sanoi:
Aikamoista salikomediaa tossa zztopin sigussa olevassa linkissä. Meinasin kyllä pudota penkiltä parikin kertaa tota katsellessa

Ai saatana oli pahan näkönen, kun se painonnostaja putos ennen työntöö. Hyi/Hui saatana :eek:

criticalmass sanoi:
Eikä tuo nyt mitenkään ownannut, kun tiesin että se kyttää mun kaikki viestit, ihan joka vitun foorumilla jonne rekisteröidyn.

jaa-a. niinkö luulet? älä luule, muuten luulet vähän liikoja itsestäsi. :jahas:

ja jos ei nyt kuitenkaan tulis mitään kauniita ja rohkeita tänne.. :D en mä ole niin kaunis. :p

Välillä on huvittanut katsoa, miten jostain kumman syystä sunnuntai aamuisin kuntosali täyttyy aivan uskomattomista hemmoista...

Yksi tyyppi tulee salille treenaan aina nahkahousuissa ja nahkatakissa!! Sit sillä on vielä ihmeelliset helyt kaulassa, jotka kilisee ja kolisee...eikä siin muuten mitään, mut ku hemmo on viel jotain 2 metrii pitkä, niin kyl siin rupee jo katsoon :D

Toinen on kans eräs hemmo, joka tulee aina kireissä kalsareissa salille ja näin naispuolisena voin sanoa, että hieman häiritsee omaa treeniä, jos toisella pullottaa vehkeet näköetäisyydellä!!! :lol2:

Kolmas mies tai melkein voisi sanoa naiseksi taas kulkee naisten kireät verkkarit päällä, jossa pepussa lukee tyyliin "kiss my but" ja pitkä tukka on laitettu donitsilla ylös viehkeästi. Paitanakin on jotain tyyliin H&M nuorten naisten osasto...:D

Voin sanoa, että sunnuntai on mulle kaikista "hauskin" päivä seurata, miten nämä koomiset henkilöt treenailevat keskuudessamme aina samaan aikaan ja samana päivänä :)

Tähän on tultu. Parisuhdekriisit käsitellään netissä.

Ensimmäinen tyttöystäväni, jos olet linjoilla, olit huono sängyssä ja ei, ne kiharat ei sopineet sulle. Sullon perkele liian harvat hiukset kihariin.

T. Tiedät kyllä kuka.

Asiaa:
En saa pitää lomia silloin kun tarvin, joka vituttaa.

Back
Ylös Bottom