Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ostin tänään uudet reenihousut ja kun tossa silmät ristissä leikkasin sitä pesuohjelappua perssaumasta pois, nii hajotin sitten samalla sen helveten sauman. Perkeleen perkele, mikä tunari :curs:

Juu ja oli pakko saaha se lappu pois, housut on valkoset ja se näky läpi niistä.
Ei auta kun alkaa paikkaamaan uusia housuja :wall:

Edittiä: Kirjotin just pitkän postin toiseen trediin ja hukkasin sen jonnekkin bittilöiden mustaan aukkoon.

Ja Eleonoora, kyllä se vähän lohduttaa etten ole ainoa :)

kirriainen sanoi:
Ostin tänään uudet reenihousut ja kun tossa silmät ristissä leikkasin sitä pesuohjelappua perssaumasta pois, nii hajotin sitten samalla sen helveten sauman. Perkeleen perkele, mikä tunari :curs:

Juu ja oli pakko saaha se lappu pois, housut on valkoset ja se näky läpi niistä.
Ei auta kun alkaa paikkaamaan uusia housuja :wall:

Jos yhtään lohduttaa, niin mä olen joskus tehnyt ihan saman mokan. :wall:

:offtopic: Nonniin eli tulipa tehty hassu huomio: Iloiset asia topicissa on n. 300 sivuja ja vituttaa niin ankarasti topåicissa 900 sivua. Kertoo paljon suomalaisten mielen laadusta :lol2: :lol2: .

therf sanoi:
:offtopic: Nonniin eli tulipa tehty hassu huomio: Iloiset asia topicissa on n. 300 sivuja ja vituttaa niin ankarasti topåicissa 900 sivua. Kertoo paljon suomalaisten mielen laadusta :lol2: :lol2: .

No jaa..Enpä usko tolla olevan mitään tekemistä suomalaisen mielenlaadun kanssa. Vittumaisista asioista vaan tekee enemmän mieli avautua kuin ilosista, enkä usko sen olevan mitenkään kulttuurisidonnaista :).

Plus että vitutus-thread on yli vuoden vanhempi..
Itteeni vituttaa jatkuva väsymys. Päähän koskee ja vituttaa. Päähän koskee kaikenlainen ponnistelu ja vituttaa kun ei pääse edellämainitusta syystä salille. Kerpele! 6 viikkoon en ole päässyt rautaa nostamaan. Mutta eiköhän tämä tästä.

Polvi, ei oo vieläkään oikein hyvä. Kokeilin eilen salilla vähän kyykkäillä pelkällä tangolla, ei pysty, parin toiston jälkeen jo pistää. prkl.

Miten pystyy painamiseen ja tulostamiseen erikoistunut yritys muuttamaan CAD-piirrustuksen mittakaavaa vaikka ohjeena oli että mittakaavaa ei saa muuttaa??????

ja kaikki paska valuu allekirjoittaneen niskaan.

Mua vituttaa autoilevat ihmiset, jotka tarvitsevat 1.5m tilaa parkkeerattujen autojen ja oman koslansa väliin kaksikaistaisella ahtaalla kadulla pystyäkseen liikkumaan eteenpäin.

Lisäksi minua vituttaa asuntoilmoitukset, jotka ovat kirjoitettu aivan kuin myytävä asunto puhuisi. "Hei, olen peruskorjattu ja savuton paritalon pääty Kaukajärveltä." Mitä vittua? :curs:

Originally Posted by Tupla-J
Sä varmaan tiedät mitä tehdä?

Itse asiassa en oo tehny mitään ja toivon koko ajan että vastapuolikin pysyy vain ns. flirttiasteella... kun pelottaa että särjen sen sydämen, vaikka haluaisin ihan muuta. Kaikkea ei voi saada, tiedän kyllä sen. Sehän tässä just vituttaakin.

Bullshittiä. Tasan et retkahtelis jos tuntisit mitään tottumusta kummempaa.

Ai eikö ihminen voi ihastua/rakastua useampaan ihmiseen? tai rakastaa useampaa ihmistä? höpöhöpö.

Mr.Referee sanoi:
Miten pystyy painamiseen ja tulostamiseen erikoistunut yritys muuttamaan CAD-piirrustuksen mittakaavaa vaikka ohjeena oli että mittakaavaa ei saa muuttaa??????

ja kaikki paska valuu allekirjoittaneen niskaan.
Ehhehe, tervetuloa alalle. ;)

Cässäriäkin vituttaa. Oon aina pitäny takaolkapäiden treenausta hifistelynä. Tulin ihailleeksi uusia patteja yläselässä ja muutenkin katselleeks selkää peilistä. Latsit ja yläselkä tuo X-muotoa mutta takaolkia (tai olkia muutenkaan) ei ole. Hienolta näyttää. :david:

Olen fiksu ja etevä. :wall:

Terveisin,
Kertokaa-nyt-kuinka-helvetissä-kasvatan-takaolat-itselleni

Kyllä nyt on taas voittajafiilis! Miten helvetissä naiset pystyvät vääntämään riidan ihan mistä tahansa aiheesta kun on menkkojen aika?! :curs:

Hohhoh. On se kyllä kumma, ettei ihminen opi vaan tekee sen saman typerän jutun vähän väliä, nimittäin jättää lompakon auton päälle ja lähtee ajamaan. Kännykkää lentelee myös ojiin kaarteissa. Tänään oli siis lompakon vuoro lentää siitä katolta keskelle risteystä!

Se löytyi kyllä myöhemmin kun olin jo himaan päässyt ja todennut laukkuun katsoessa että ai perrrk... mutta on se niin vaikea olla laittamatta sitä siihen katolle. Pitääkö tulostaa joku lappu etuikkunaan että muistaa siivota autonpäälinen lompakoista ja kännyköistä.

Eipä sillä, isällä on jäänyt kännykkä nyt 7 kertaa auton katolle, lentänyt minnelie. Voi olla enemmänkin kertoja mutta nuo 7 kertaa ollaan perheen voimin sitä sitten lähdetty etsimään. Ei tuo kännykänlento vielä niin katastrofaalista kuin kerran kun hän jätti katolle läjän papereita ja lähti ajamaan. Kertoi sitten ihmeissään että kun paperit olivat lentäneet pitkin poikin tienvartta, kaikkialle levinneet maahan Teksasissa ollessa... ihmiset olivat pysäyttäneet autonsa tien varteen ja ruvennut auttamaan isää keräämään kaikki paperit kasaan. On niitä ihania ihmisiä siellä.

Kuris sanoi:
Kyllä nyt on taas voittajafiilis! Miten helvetissä naiset pystyvät vääntämään riidan ihan mistä tahansa aiheesta kun on menkkojen aika?! :curs:

Pah. Ne siihen mitään menkkoja tarvii.

Naene sanoi:
Pitääkö tulostaa joku lappu etuikkunaan että muistaa siivota autonpäälinen lompakoista ja kännyköistä.

Tädillä jäi kerran vasta paistettu lihakukko ja vielä konepellille silmien eteen :hyper:

Voi vittu tänään ajattelin kuunnella pitkästä aikaa klf radiokanavaa, mutta tekijönoikeushomot oli iskenyt radionkanavan kimppuun. Kanavaa voi kuunnella vain toisen sivun linkin kautta. Kuuntelijoita voi olla yhtäaikaa vain 49 kpl ja se oli täynnä. :curs:

Back
Ylös Bottom