Ke illasta lähtien helvetillinen flunssa..ei ole ylikuntoa, ei, en usko, ei saa, ei..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä varmaan tiedät mitä tehdä? :curs:kuukunen sanoi:Kesätöissä taas, tapasin siellä saman pojan johon viime kesänä ihastuin totaalisesti, talven aikana pääsin siitä yli ja nyt retkahdin taas. Se on myös kiinnostunut minusta (joo, ei helpota yhtään).
Bullshittiä. Tasan et retkahtelis jos tuntisit mitään tottumusta kummempaa.Oma mies, jota rakastan yli kaiken (?), ihmettelee ku oon ollu poissaoleva... joo, työt väsyttää--vielä menee läpi.
Fecske sanoi:Vituttaa kun ei ole kotia.
Vargas sanoi:Lämmittelin kyykkyä eilen kohtuu pienillä painoilla. Vieressä kyykkysäi sellanen pieni pitkälettinen kundi joka oli aika hoikka myös. Tein itse kyykkyjä todella hitaasti halusin saada tuntumaa reisiin ennen kunnon rautoja. Kun pidin pientä taukoa hemmo tuli sanomaan, että " et vissii oo kauheesti kyykänny, aika pienet painot sulla ja teet liian hitaasti kyykyt, mul on itellä vähän isommat painot tossa" Mä olin et ok... kiva homma ja selitin et teen tarkotuksella aika hitaasti.. kaveri tokas siihen:"niin helppohan mun on sanoa ku mä oon alppihiihtäjä, itel on reidet täynnä ruutia kato" ( hymähti ja lähti pois).
Ojennusten jälkeen venyttelin sarjojen välissä reisiä hieman ja tää sama kaveri juoksi salin toisesta päästä kertomaan, että äl ihmeessä viel venyttele, venyttele vast reenin jälkeen. Kerroinkin, että tarkotus on venytellä nyt ja reenin jälkeen. Sanoin myös että veri virtaa paremmin reississä ja on hyväksi kasvulle. Kaveri tokas siihen, et "niin joo...onhan se niinkin..(sit pitkä tauko) Ite vaa ku on huippu-urheilija ni sitä vaa aattelee tollasia" Voi vittu mikä jannu...Kelasin, et jos se tulee viel kerran neuvomaan jotain ni kysyn et missä se piilokamera on... Kaveeri oli muutenkin varmaan 170cm 50kg... Ainahan tällasia mahtuu joukkoon..
Big Evil sanoi:Heh, joo kato noi "huippu-urheilijat" on aina vähän tollaisia, älä välitä.
Kahden vuoden päästä kun sulla on 50 kg enemmän tangossa niin se tulee kysymään sulta vinkkejä tai pitää hormonisikana :D