Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ZannaZ sanoi:
Vituttaa että osaan olla joskus niin saatanan idiootti :wall:. Pyydän anteeksi kaikilta, joille olen ollut ikävä, tai muuten vaan rasittava... Aiheuttanut mielipaha tai jotain.....
Tajusit sentään pyytää. Ne seuraavat poset sitte ilman niitä sinisiä päälleshopattuja bikinejä! :whip:

Mä en tiiä vituttaako tää sinänsä, mutta kroppa ei toimi treenin suhteen yhtään samoin ku pari viikkoa sitten; jotenkin ei tunnu siltä että paikat palautuis yhtään, ja sit joutuu treenaa paikat paskana. Tän päivän jälkeen tuntu faktisesti siltä kun joku ois hakannu treenien ajan mua vasaralla pektoraaleihin. Ja se sattuu aika saatanasti.

Puskurissa roikkujat jotka ei älyä mennä ohi. Nytkin ajoin 60km/alueella 80 kmh, niin silti pitää hiillostaa takapuskuriin! Kolmen kilometrin matkalla kerääntyi puskuriin kolme autoa jonoon vaikka ajoin tosiaan 80kmh.:jahas:

RRKalle sanoi:
Perkele sä kaminari olet saamaton jätkä, ota itteäs niskasta kiinni ja lopeta toi whinetys, jätkähän on 27 saatana sentään! Ei rahapula ikinä ole miestä syömästä ja elämästä estänyt, me eletään mahdollisuuksien maailmassa.

Ihan tottahan tuo on. Ja iteppähän olen tämän tilannut. Siksipä myös kestän sen itse. Ja ei tämä mikään maailmanloppu ole. Olen ollut pahemmassakin tilanteissa ja selvinnyt niistä ilman ulkopuolista apua. Soskuun menin kerran ja paloi käämit siinä tiskillä saman tien, jälkeenpäin vitutti että yleensä edes harkitsin koko asiaa.

vinyylisarja sanoi:
Puskurissa roikkujat jotka ei älyä mennä ohi. Nytkin ajoin 60km/alueella 80 kmh, niin silti pitää hiillostaa takapuskuriin! Kolmen kilometrin matkalla kerääntyi puskuriin kolme autoa jonoon vaikka ajoin tosiaan 80kmh.:jahas:
Ite aina hiljennän vähintään siihen sallittuun nopeuteen tai vähän alle niin siitä tykkää noi puskurisroikkujat :D

En oikein tiedä, mikä ei vituttaisi. Nyt ollaan taas niin syvällä että se näkyy jo kauas. Johan tässä ehtikin luulla että elämä oli pienistä notkahduksista huolimatta menossa parempaan päin. Eikä yksin se, että itsellä on olo kuin kulkisi koko ajan jossain upottavassa ja tahmeassa. Maailma vain on muutenkin taas ilmentänyt huolellisesti täydellisen ja tarkoituksettoman järjettömyytensä. (Lähipiirissä viikon sisällä: lapsen pahoinpitely, perusteeton huostaanotto, itsemurha-aikeita, lapsen hyväksikäyttöepäily, ehdollinen vankeusrangaistus.) Pahinta on että en oikeastaan edes jaksa välittää enää. "Olen pettynyt ja tyytymätön kaikkeen."

En ymmärrä, en oikeasti vain ymmärrä. Tässä maailmassa on koko ajan jokin asia niin helvetin pahasti pielessä ja minä olen jossain täällä reunalla ja katon itteeni ja katon tätä maailmaa enkä saa tähän elämään enää mitään tolkkua.

Kuin vetten paino ois tullut yli / ja yksinäisyyden kylmä syli.

Genesis sanoi:
Ite aina hiljennän vähintään siihen sallittuun nopeuteen tai vähän alle niin siitä tykkää noi puskurisroikkujat :D

Voin kuvitella miten vittumaiselta tuo tuntuu noista roikkujista...

...siksi harrastan sitä itsekin :D

Genesis sanoi:
Itse teen myös tota samaa :D

Genesis sanoi:

Joo, ja jos "hiljentää" sitä nopeutta vähän rajummin, niin saa oman auton lunariin, jos on esim. pelkona ettei seuraavasta katsastuksesta tuu leimaa.

Nimim. "Juuri rempattu jarrut että varmasti pysähtyy"

:D

Huomenta, väsyttää ja vituttaa. En saanut illalla unta kun joskus vissiin puolen yön paikkeilla ja heräsin vajaa tunti sitten käymään kusella ja unesta ei enää tietoakaan. Olis kiva nukkua, mutta kun ei pysty.

skillster sanoi:
jahas, toi yks tyttö sitten ilmoitti ettei lähekkään mun kanssa ulos, vaikka oltiin sovittu jo. Ei kuulemma jaksa.

No johan heitti hyvän syyn olla lähtemättä :hyper: . Ei voinut sitten suoraan sanoa, ettei kiinnosta :jahas:

Kylläpäs salin pukuhuoneessa aina sattuu ja tapahtuu.

Tänään vaihtaessani reeni kamoja päälle, tulee suihkusta keski-ikänen mies pyyhe ympärillään, kävelee kaapille avaa sen, ottaa aurinkolasit ja pistää ne päähän. :D Tämän jälkeen tyynen rauhallisesti ottaa pyyhkeen lanteiltaan ja alkaa kuivailemaan...
[Bottomline: hämärässä pukuhuoneessa seisoo äijä munasillaan kuivailemassa itseään aurinkolasit silmillä]
Meinasi taas päästä hysteerinen naurun törähdys, kun tämän näin. :hyper:

HarryG sanoi:
Ja vielä tarkistin kirjoitusasun netistä, ettei vaan kukaan pääse palautteleen...:hyper:

Silti onnistuin kämmäämään.

kirjoitin sulle ite ensin ohjeeksi, että "Bunch of fuckin dlaves"...ois ollu aika huvittavaa, opastaa silleen, että annas kun setä opettaa, se on efelantti eikä ronsu...

Edit: Niin, onk tää lainaus 48 Tuntia -kakkosesta?

Back
Ylös Bottom