Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vond sanoi:
Vituttaa että Seiska meni ja julkaisi Lordin kuvat, siis ilman maskia. :(

Lol, että puski taas agret päälle. Tässä 30minuuttia juuri puhisin punaisena, kun yksi esimies haukku virheestä, joka ei edes ollut virhe. Lopputulos ois kumminkin ollut sama, tein vaan eri tavalla. Enpä päässyt selittämään edes kun mulkku lähti paikalta. Ei saatana, että melkein pelottaa kuinka paljon tukahdutettua agrea/raivoa voi ihmisellä olla. En ole väkivaltainen edes kännissä, mutta jos en salilla pääsis itteäni kurittamaan niin varmaan flippaisin.

En voi sietää suurimpaa osaa ihmisiä. Ylimielisiä mulkkuja suurin osa, jotka omaa heikkouttaan purkaa paskaa elämäänsä/oloaan muihin.

Päätin sitten pienen tauon jälkeen eilen alottaa taas treenailun tosissaan. Ostin espoon esportcenterille kortin. Siitä en ollut tietoinen, että sitä oli joki aikaa sitten rempattu ihan uuteen kuntoon. Painelisin sitten ulkomuistista, yläkerran pukkariin, paita ja housut vaan pois, ajatukset jo treeneissä.

Siinä sitten join vähän vettä kalsarit jalassa, kun pukkariin tuli joku, en kattonu heti, et ketä tuli. Hahmo vaa käveli ohitse ja vilasin uudestaa, katoin aikalailla alaviistoon ja hetken mietin et onpa jannulla pieniperse... Sitte hän kääntyi ja mä kohotin katseeni ylöspäin...Se oli aika hyvännäkönenkissa! Mä olin tullu perkele mimmien pukkariin, ne oli vaihtanu entisen äijien pukkarin naistenpukuhuoneeks..

Hädissäni/paniikissa sopersin jotain et...ööö et nää paikat on vissii vähän muuttunu ja mimmi tokas, et kyllä:) No ei siin mitään muija repes ja mä painelin kohtuullisen nopeesti ulos kalsarit jalassa....Olin viel alkujärkytyksestä sekasin joka kymmenenminsaa tapahtuman jälkeen:wall: No tällasta tällä kertaa.

ps. Uus ukkojen pukkari on helvetin siisti!

Slarto sanoi:
Vituttaa yksi deivid salilla, jonka kans ollaan samaan aikaan reenailtu sellanen puoli vuotta. Sillä on paljon vuotta nuorempia kavereita, joista miltei jokainen on innostunut käymään salilla (joukossa myös mun pikkuveli). Tämä deivid sitten innoissaan jakelee viisauttaan ja tietenkin pikkuiset kuuntelee haltioituneena viisaamman ja riskimmän neuvoa. Joskus tämä suuri ja mahtava bodymunkki sanoo lakeijoilleen että "kokeilkaapa tehdä näillä painoilla millä minä teen".

Mm. rintatreeni aloitetaan peckdeckillä ja joskus tehdään alaviistopenkkiä. :wall: Toisinaan jopa normipenaa smithissä.

Se yököttävin asia on se, että poika xiittaa esim. penkissä monen kymmenen kilon edestä sarjapainoja jättämällä liikeradan törkeän vajaaksi. Viistopenkissä "otti ykkösen" 40 kilon kässäreillä. Vieläpä pyys mua ja kaveria auttamaan ne sille syliin. :david: Kun joku hänen pikku hovinarreistaan tekee ylätaljaa kapealla otteella, ei kuulemma saa selkä liikkua yhtään, mutta kun arvon herra itse tekee leveällä otteella, selkä liikkuu n. 90 asteen kulmassa koko ajan.

Yksi hieno suoritus oli 160kg:n hack-kyykky. Liikerata oli polvien hienoinen notkistus ja sitten ylös. Ihmettelen kyllä, ettei poika ole löytänyt vielä jalkaprässiä. :eek:

Paras oli, kun se alkoi tekemään lankkupenaa smithissä. :D Pyysi yhtä kätyreistään pitämään lankkua rinnalla, kun tämä ähelsi toistoja. Paras oli se, että suurin osa toistoista ei edes koskettanut lankkua.

JA EI VITTU SITÄ KYRPÄNAAMAA :curs: KUN USKALSI TULLA MULLE :curs: NEUVOMAAN KUINKA YLÄTALJAA:curs: TEHDÄÄN OIKEAOPPISESTI :curs:

Odotan innolla, että pääsen näkemään, mihin saakka tuo deividdeily jatkuu. Olkapäätä se on jo pitempään aikaa voivotellut ja ei vittu ihme niillä tekniikoilla jos alkaa nivelet temppuilla!

Ja jos joku sanoo, että mene neuvomaan sitä, niin unohtakaa koko juttu. Eräs salimme kokeneimmasta treenaajasta (ikää reilut 35vee, yli 180kg raakapenkki) neuvoi pojalle tämän tehdessä penkkiä oikeita liikeratoja ja poika jopa vähensi painoja. Oli deividillä vittumainen ilme, kun kavereitten edessä joutui nolatuksi. :D

Oon jumalauta pitäny huolen ettei veli treenaa sen paskakasan kanssa ikinä! Vituttanu katsoa vierestä olkaapää paskana kun toinen viisaana jakelee niin oikeaoppisia neuvojaan. Ja se saatanan eltaantunut paskaläjä pitää vieläpä itseään jonakin salin kinginä, heti ollaan nokka pystyssä neuvomassa jos joku tekee jotain "väärin". Onneksi on olkapää alkanut tervehtyä, ajattelin pitää pienet kimppatreenit sen kanssa ja palauttaa maanpinnalle kertarysäyksellä.

Anteeksi, kappalejako ja teksti on varmasti sekavaa, mutta väsyttää.

Helpotti ihan vitusti kertoa tämä. Aah.

Niin harmittaako tää tyyppi sua?

Täältä lähti myös postia seiskaan ja lehden tulon peruin myös.

Tämmöselle ei sais nauraa eikä ihminen sille mitään voinut, mutta......

Yks päivä siinä ihan rauhassa salilla poljeskelin kuntofillarilla ja lueskelin Body-lehteä. Siihen ihan viereen tuli joku vanhempi naisihminen vatsalihaksia tekemään ja kovin vaikeelta näytti. Aivan punasena nainen siinä väänsi ja sitten pääsi sellanen kunnon "prööööt"... ja voitte uskoa, että oli kyllä pokassa pitelemistä. Kun se nainen vielä sitten siihen perään heitti perinteisen suomalaisen lausahduksen.... "OHO!" niin kyllä siinä jo pieni naurahdus pääsi ja nainen itse kyllä hekotteli sen jälkeen minkä kerkes :D
Mutta tällasia sattuu ja tapahtuu..... vanhetessaan sitä ei enää kroppaansa oikein hallitse :)

SerialLoser sanoi:
Niin harmittaako tää tyyppi sua?

heh mietin tässä ihan samaa.. Tarkkaan on pitänyt kytätä kaverin tekemiset, mitäs jos kokeilisit keskittyä vaikka omaan treeniin. Hanki mp3-soitin niin ei tarvia kuunnella muitten juttuja.

Hih, tuli toinenkin mieleen....
Oisko niin, että naiset(kaan) ei pysty tekemään kahta asiaa samaan aikaan?
Kävi nimittäin kaverille aika hassusti kun oltiin salilla juoksemassa juoksumatolla. Se siinä mun vierellä lönkytteli omalla matollaan ja sit se alkas jotain juttua mulle selittämään ja arvatkaa mitä??? Se vaan lopetti juoksemisen ku niin innoissaan selitti ja unohti siinä sit samalla, että hei se mattohan liikkuu edelleen :hyper: :hyper: Ja hupsis, kaveri pyllähti kyydistä peffalleen siihen lattialle. Hetken se siinä istuskeli ja ihmetteli ja sitten alkas aivan hulluna hekottamaan ja eipä siinä omastakaan juoksemisesta enää mitään tullu vaan oli pakko itekin pysähtyä kun vatsaa väänsi ja silmistä valui vesi kun niin nauratti :D Tais kyllä vähän kaverin takamukseen sattua, auts!

Kaverin kaveri (emme nolaa häntä kertomalla tarkempia yksityiskohtia henkilöstä) oli tuossa aikapäivää sitten hieman puntilla. Jätkä tekee onnellisena pystypunnerruksia naama virneessä, kun yhtäkkiä sillä kirjaimellisesti napsahtaa päässä.

Eipä mitään, sisulla sarja loppuun. Kun jannu laskee painot maahan, lähtee taju. Joku tilaa ambulanssin ja ukko viedään ensiapuun. Jätkällä on pamahtanut pieni verisuoni päästä.

Samana iltana jannu pääsee kotiin ja soittelee kavereilleen iloisena seikkailustaan. Ei jälkiseuraamuksia.

Minä ihmettelen edelleen, että onkohan sillä aivoja ollenkaan.

Tomppa85 sanoi:
Ja minä ihmettelen että mitäs noloa tuossa on. :david:

No kun herra ei ymmärrä lopettaa nostelua kun suoni napsahtaa päässä ja silmissä alkaa vähän sumeta.

En tiedä, onko noloa mutta minusta aika hauskaa. Seuraavana päivänä se oli tietty taas jo salilla jatkamassa niitä olkaliikkeitään loppuun.

Saatanan flunssa meinaa puskea päälle! :curs: Vittu on koko päivän ollut nenä tukossa ja nyt on jo kaikki muutkin vitun flunssan oireet! Päätä särkee ja väsyttää, perkele vilustaakin.:wall: Ja huomenna pitää lähteä töihin. Taimia kantamaan:down:

Voi jumalauta. Menin paskalle ja tajusin että että mun oikean käen ranne on paskana jota en voi liikuttaa ja vasemmalla kädellä ei luonnisutunut

tänää meinas napsahtaa päässä ku ei oo polttanu moneen päivään röökiä ja salilla lukot paskana -> ne tippuilee kesken sarjan. meinas lentää ensin ikkunan läpi vaikka minkä näköstä tavaraa, mutta sitte päätin tyytyä penkin kaatamiseen. onneks ennen ku ehin keikauttaa sen nurin tajusin, että se vie vaa voimia seuraavasta rinnallevetosarjasta.

oltiin onneks kaverin kaa kahestaan, mutta varmasti oli hauskan näköstä

Mulla ei ole yhtään mitään tekemistä. En voi lähteä lenkille enkä salille, en voi siivota enkä tehdä yhtään mitään. Kuolen tylsyyteen!!

Miksi mulle ei voi tulla arvosanoja?? Kyttään niitä koko ajan, kahteen kyllä tiedänkin mitä on luvassa, mutta yksi kiinnostaa niin hirveästi! AARHG!!!!!!! Kaksi viikkoa tentistä eikä voi tulla sitä arvosanaa, palaa käämit!

Back
Ylös Bottom