Kyllä se siitä, mut miehen teon teit, kun menit jutteleen. :thumbs:Slarto sanoi:No se on kyllä tosi, ei mene kesä miettiessä... Mutta ei jumalauta että kalvaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se siitä, mut miehen teon teit, kun menit jutteleen. :thumbs:Slarto sanoi:No se on kyllä tosi, ei mene kesä miettiessä... Mutta ei jumalauta että kalvaa.
Slarto sanoi:Eiköhän tää tästä... Pitäisi alkaa novellianalyyseja tekemään ja motivaatio on katossa.
No on kyllä. Mä ainakin osaan olla ihan jännittämättä ainakin melkein etukäteen kaikkia vastaavia tollasia tilanteita, mut sit ku pitäis jotain fiksua sanoo, nin ei tu mitään. Netin kautta mesessä oon saanu antaa itestäni parempaa vaikutelmaa kun livenä oon monelle pystyny antaan.Slarto sanoi:Jännä juttu kyllä ettei siinä tapahtumahetkellä juurikaan jännittänyt, paria tuntia aikasemmin meinasi laatta lentää. :D
Slarto sanoi:No se on kyllä tosi, ei mene kesä miettiessä... Mutta ei jumalauta että kalvaa.
Heh teininä..Mä meinasin about pari tuntia sitten mennä sanoon muutaman ystävällis mielisen sanan yhdelle naiselle salilla, mutta onneks tuli tuttu salille ja meni sen kans jutusteluks koko homma...prkl, kun tollaset vtuttaa kun ei saa edes sanotuksi moi..mikä helvetti siinä on niin vaikeeta :wall:Sepi80 sanoi:Ole kuule tyytyväinen, että teit sen itteesi mokaamatta (oletan). Nimimerkki: teininä ittensä vastaavassa tilanteessa nolannut![]()
Jätän kuvailematta tarkemmin ko. tilannetta..
Bandiitti sanoi:Tuosta testistä, kävit varmaan ns. prick-testissä? Samaisessa testissä minullakin on aina ja kaikesta ollut tuo tulos, ja aina on ollut koiria ja muita menninkäisiä. Siis oireet ratkaisee ei testi. Ja rodulla ja tottumuksella, kuten myös koiran iällä on merkitystä. Minulle pahimman pillit tukkoon-efektin saa aikaan pennut ja rasvaturkkiset koirat. ja vieraat koirat ylipäätään ensimmäisen viikon ajan. Sitten elimistö ikäänkuin tottuu. Joten ei kannata kaikkia haaveita välttämättä tuon perusteella haudata![]()
Oireiden mukaan. Ja onhan siellä ulkonakin ihan mukava nukkua![]()
Mika79 sanoi:Auto saatana :wall:
Joko akku on täysin finaalissa tai sitten virtalukon pohja krenkkaa.
Korjaamon äijä sanoi että akku voi olla oikosulussa koska välillä starttaa,välillä ei.
Laturi pelaa ok ja akussakin on jännitettä.
Onneksi huomenna saa uuden akun niin näkee että onko siitä apua.
taas olin. 
. Noita vanhoja jääriä en pahemmin jeesaile. Rookieita kylläkin, viimeistää siinä vaiheessa kun se istuu naama punaisena jossain laitteessa naama punaisena:piis:
Salilla tutustuu fiksuihin mimmeihin, jää murtuu kun vähän jeesaa jos ne ei saa esim. jotain penkkiä säädettyä. Salilla on muutenkin loistavat saumat hieroa tuttavuutta , koska kumpikin ovat selvinpäin:haart: