Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lensin tänään(tiistaina!) ulos kahdesta baarista ja toisen paikan poke antoi porttikiellon.

En ollut edes kovin humalassa ja muutenkin olen ihan mukava ja rauhallinen äijä....

eja sanoi:
olen ite aikanaan kisoissa lyöny käden perhosuinnin vedossa käteni julisteeseen ja saanu ison haavan siitä.. Eli kai sitä voi sittenkin uinnissaki vammauttaa itteensä tolla tavalla.. :rock:

Puhumattakaan niistä suunnattomista vaaroista jotka piilee veden alla. Hyvänen aika, ei niin turvallista kylpylää ole ettei sinne yksi tappajahai pääse

V'tun suomi, kun yritti eilen hävitä prkl tsekeille. Toivottavasti seuraavassa pelissä jäähyjä otetaan vähemmän ja pelataan hokii :)

Perkele ku tenttiaamuina aina vituttaa niin kympillä ja on ihan satavarma siitä, ettei tiedä mitään, vaikka on parhaan osan elämästään siihen lukenut.

Henkäys sanoi:
No, toki niitä jalkojakin on hyvä välillä hoitaa, mutta luulisi sen onnistuvan lyhyemmässäkin ajassa ja ehkä vaikka kotona eikä salilla.

Tästä tuli mieleen uimahallin suihkuhuoneen oveen ilmestynyt lappu, jossa luki, että ihokarvojen poisto ei kuulu saunaperinteisiin, hoidathan sen kotonasi..

Vielä kun laittaisivat muistutuksen laastareista, joita lilluu altaassa :curs:

eja sanoi:
Tosin olen ite aikanaan kisoissa lyöny käden perhosuinnin vedossa käteni julisteeseen ja saanu ison haavan siitä.. Eli kai sitä voi sittenkin uinnissaki vammauttaa itteensä tolla tavalla.. :rock:
W00t!

Siis mitä h...vettiä? Miten tuo on mahdollista?

Vieläkin vituttaa eilinen työreissu Helsinkiin:

Amulla 4.50 herätys ja 5.50 pendolinoon, vitutti herätä aikaisin. No automaatista lippua ostamaan niin eikö kaikki paikat ollu myyty loppuun. Löytyhän sieltä sitten ykkösestä paikka mutta vitutti maksaa olemattomasta lisämukavuudesta ylimääräistä. Nukuin aivan saatanan huonosto matkalla, kiitos sille akalle joka nousit Tampereella junaan, nyt tiedän sitten kaiken sun elämästä hiivatulehduksesta alkaen. Helsinkiin saavuttiin tietty myöhässä ja minä vedin munaravia metrolle ja metrolta Herttoniemeen palaveriin, ja tietty ensin väärään osoitteeseen, vvvvviiiiittttuuuuuuuuuu!!!!!! Koko päivä meni kivasti ilman aamupalaa ja ruokailua parin vissy pullon voimalla, voi veljet siinä ravintoa lihaksille! Kaamee nälkä ja vitutus. No ennen neljää pääsin lähteen mutta myöhästyin junasta noin 20 sekunnttia ja näin viimeisen vaunun katoavan asemalta, saa-ta-na!! Seuraava juna lähti vasta 18.30, jee jee. Ajattelin siinä sitten lähteä tutustumaan Pakkiksen kauppaan mutta en muistanut osoitetta ja kaverini joille soitin kysyäkseni sitä eivät joko vastanneet tai eivät muistaneet, vitun kiva. Pyörin siinä assalle sitten kyrpä otassa. Ois pitäny saatana iskee läppäri paskaks seinään ja huutaa PAAAAAAKKKKKOOOOOOTTTTTTOOOOOIIIISSSTTOOOOOOO!!!! Eiköhän siihen kuitenkin olis joku tullu :) .

Noh, kävin siinä Chicosissa syömässä ja vitutuskin alkoi laskemaan. Junaan päästyäni samaan osastoon ja viereisiin penkkeihin iskeytyi, tietenkin, lössi vallattomalla päällä olevia seminaarimatkalta palaavia eukkoja. Hirveetä avautumista jota oli pakko kuunnella, kiitos siis teillekkin. Kotiin pääsin noin 21.05 ja ajattelin mennä ostamaan ärrältä edes yhden sidukan saunaa varten, eikö nekin lopeta myynnin jo ysiltä, voe vittu!! Pullo limukkaa kiitos ja kotiin saunan kautta nukkumaan.

The end

Eräs naispuolinen harakka työkaveri. :curs: :curs: :wall: Vittu, kun se tulis joskus pimeällä kujalla vastaan.. :evil:
Mä en oikeasti ymmärrä, miten kukaan voi olla tuollainen. Kukaan ei enää jaksa tätä tyyppiä. Todella inhottava persoonaa eikä osaa olla hetkeäkään hiljaa. Lisäksi hän tahtoo aina ottaa hoitaakseen kaikkein vaikeimmat duunit, joita hän ei osaa edes tehdä. :david: Sit, jos yrittää neuvoa hienotunteisesti, niin alkaa valitus "no kun minä olen vain tällainen tyhmä. Enhän minä mitään osaa.":jahas: Montako kertaa on tehnyt mieli sanoa, että tyhmähän se on, mutta sit se alkais itkeä.. En tahtoisi olla niin ilkeä.. :rolleyes: Vituttaa tuollainen. Ja kun kaiken lisäksi me muut saamme sitten korjata hänen virheensä. :jahas:
Vittu. Kunpa jonain päivänä sais itse valita työkaverinsa.

Vittu helvetti perkele jumalauta saatana.

Vitun tentit, nähään sitte kesätentissä saatana. Luen piruuttani molemmista vitoset, sit teitäki vituttaa.

Iltavuoroa 14-22. työmatkaa 30km. Ei jaksa millää käydä aamupäivällä salilla. Jalat nyt treenaamatta 2vk:david: Syötyäkin tulee huonosti, ehkä lämmin ilma tekee. Enkä o nähny salkkareita :wall:

Eilen meinasi mennä vitutuksen puolelle, kun kävin allergiatesteissä. Eniten pelkäsin koira-allergiaa ja sehän se tietysti nosti sen kaikkein suurimman patin, selvästi allerginen :itku: . Ja haaveena kuitenkin joskus ottaa oma karvakuono, tyttöystävälle varsinkin erittäin tärkeää. Saas nähdä mitä tämä vielä tulevaisuudessa vaikuttaa, joudunko ite nukkumaan ulos ja koira sisälle..:jahas:

Täytynee ottaa selvää siedätyshoidoista ja yrittää ettiä sellainen rotu, josta tulisi mahdollisimman vähän oireita.

Muutamille kasveillekin olin näköjään allergisoitunut, mutta eipä nuo ainakaan vielä ole oireita tehneet. Tästä se alkaa mullakin, isosiskon jalanjälkiä kuljetaan. Sillä on niin pahana kaiken maailman ristiallergiat, että on viime aikoina useita kertoja ollut hengenlähtö lähellä.:eek:

jambo sanoi:
Vieläkin vituttaa eilinen työreissu Helsinkiin:

Amulla 4.50 herätys ja 5.50 pendolinoon, vitutti herätä aikaisin. No automaatista lippua ostamaan niin eikö kaikki paikat ollu myyty loppuun. Löytyhän sieltä sitten ykkösestä paikka mutta vitutti maksaa olemattomasta lisämukavuudesta ylimääräistä. Nukuin aivan saatanan huonosto matkalla, kiitos sille akalle joka nousit Tampereella junaan, nyt tiedän sitten kaiken sun elämästä hiivatulehduksesta alkaen. Helsinkiin saavuttiin tietty myöhässä ja minä vedin munaravia metrolle ja metrolta Herttoniemeen palaveriin, ja tietty ensin väärään osoitteeseen, vvvvviiiiittttuuuuuuuuuu!!!!!! Koko päivä meni kivasti ilman aamupalaa ja ruokailua parin vissy pullon voimalla, voi veljet siinä ravintoa lihaksille! Kaamee nälkä ja vitutus. No ennen neljää pääsin lähteen mutta myöhästyin junasta noin 20 sekunnttia ja näin viimeisen vaunun katoavan asemalta, saa-ta-na!! Seuraava juna lähti vasta 18.30, jee jee. Ajattelin siinä sitten lähteä tutustumaan Pakkiksen kauppaan mutta en muistanut osoitetta ja kaverini joille soitin kysyäkseni sitä eivät joko vastanneet tai eivät muistaneet, vitun kiva. Pyörin siinä assalle sitten kyrpä otassa. Ois pitäny saatana iskee läppäri paskaks seinään ja huutaa PAAAAAAKKKKKOOOOOOTTTTTTOOOOOIIIISSSTTOOOOOOO!!!! Eiköhän siihen kuitenkin olis joku tullu :) .

Noh, kävin siinä Chicosissa syömässä ja vitutuskin alkoi laskemaan. Junaan päästyäni samaan osastoon ja viereisiin penkkeihin iskeytyi, tietenkin, lössi vallattomalla päällä olevia seminaarimatkalta palaavia eukkoja. Hirveetä avautumista jota oli pakko kuunnella, kiitos siis teillekkin. Kotiin pääsin noin 21.05 ja ajattelin mennä ostamaan ärrältä edes yhden sidukan saunaa varten, eikö nekin lopeta myynnin jo ysiltä, voe vittu!! Pullo limukkaa kiitos ja kotiin saunan kautta nukkumaan.

The end

Jatkossa: "0100100, miten voin auttaa?" :)

Bodypena sanoi:
Iltavuoroa 14-22. työmatkaa 30km. Ei jaksa millää käydä aamupäivällä salilla. Jalat nyt treenaamatta 2vk:david: Syötyäkin tulee huonosti, ehkä lämmin ilma tekee. Enkä o nähny salkkareita :wall:
Pöh, mää teen nelivuorotyötä. Iltavuoroissa herätään aamulla 9 aikaan, että ehtii salille. Töihin pitää lähteä sitten 13.15. Yövuorot ja aamuvuorot on sitten jo helpompia salin kanssa:whip:

Sepi80 sanoi:
Eilen meinasi mennä vitutuksen puolelle, kun kävin allergiatesteissä. Eniten pelkäsin koira-allergiaa ja sehän se tietysti nosti sen kaikkein suurimman patin, selvästi allerginen :itku: . Ja haaveena kuitenkin joskus ottaa oma karvakuono, tyttöystävälle varsinkin erittäin tärkeää. Saas nähdä mitä tämä vielä tulevaisuudessa vaikuttaa, joudunko ite nukkumaan ulos ja koira sisälle..:jahas:

Täytynee ottaa selvää siedätyshoidoista ja yrittää ettiä sellainen rotu, josta tulisi mahdollisimman vähän oireita.

Muutamille kasveillekin olin näköjään allergisoitunut, mutta eipä nuo ainakaan vielä ole oireita tehneet. Tästä se alkaa mullakin, isosiskon jalanjälkiä kuljetaan. Sillä on niin pahana kaiken maailman ristiallergiat, että on viime aikoina useita kertoja ollut hengenlähtö lähellä.:eek:

Tuosta testistä, kävit varmaan ns. prick-testissä? Samaisessa testissä minullakin on aina ja kaikesta ollut tuo tulos, ja aina on ollut koiria ja muita menninkäisiä. Siis oireet ratkaisee ei testi. Ja rodulla ja tottumuksella, kuten myös koiran iällä on merkitystä. Minulle pahimman pillit tukkoon-efektin saa aikaan pennut ja rasvaturkkiset koirat. ja vieraat koirat ylipäätään ensimmäisen viikon ajan. Sitten elimistö ikäänkuin tottuu. Joten ei kannata kaikkia haaveita välttämättä tuon perusteella haudata:)

Oireiden mukaan. Ja onhan siellä ulkonakin ihan mukava nukkua:hyper:

Loistava threadi kyllä :D Vois kertoo pari huvittavaa tapausta mitä on nähty. Entisessä paikassa missä tuli treenailtuu niin kävi aina satunnaisesti sellanen n. 40v tukevahko äijä, yläkammarissa vissiin välystä jossain paikassa. Korvatulpat päässä aina, sitten se huuti keskustelut muitten kanssa, se jo nauratti. Joskus olin tekemässä hauista kaikessa rauhassa, ja tämä äijä tulee viereen venyttelemään ja heilumaan kun tuuliviiri, näytti lähinnä siltä ettei sillä ole raajat kiinni millään, heilui kun räsynukke, meni kieltämättä siltä kertaa keskittyminen :) sitten se selvis siitä venyttelystä ja siirty penkkien luokse ja rupes treenaa penkkii, 30kg tangossa, puuskutti pitkään se tanko käsillä ja sitten hirmu vauhdilla rinnalle ja ylös karjuen silleen että peilit helis toisella puolella salia, tämä joka toistolla :D joutu aina pukukoppiin lähtee repeilee.

Kerronpa vielä toisenkin jutun kun innostuin, tällä samaisella salilla käy yx pariskunta, eukko on vissiin joku urheilija -> hyvässä kunnossa, penkistäkin menee 80kg. Yx päivä se teki penkkiä ja ukko oli siinä varmistelemassa, eukko lopetti parin sarjan jälkeen, äijä vaihtui penkkiin ja alkoi äheltää (vissiin joku egon pönkitys ettei kaikki luule että eukko tekee isommilla painoilla :D) pari toistoa se sai ja sitten kuulu vaivalloinen äännähdys ja siellä se äijä lepäs tanko rinnalla eikä saa ylös, tässä vaiheessa lähes koko salin väki oli kääntynyt jo katsomaan, sitten äijä pudotteli puoli kerrallaan lintit lattialle. Eukkosa naama punasena siellä toisella puolella katteli muualle :D Äijä lopetti siltä päivältä reenit.

Että näin :rock:

VITTU VITTU VITTU:curs:

Olin tänään aamutuimaan salilla. Sain siinä sitten parille viikolle järjestettyä itelleni ojentaja ja olkapää -treenit seuraavalla tavalla:

Kattelin siinä kun siellä korjattiin alataljaa. Siinä katellessani 12,5kg käsipaino, teräksinen ja teräväreunainen, päätti tippua edessäni olevalta treenipenkiltä mun jalkapöydälle!!! Ja vielä pystyssä ja reuna edellä. Voin sanoo, että sattu. Sattu niinku tosipaljo. Meinas taju lähtee, puali tuntia makasin ihan puoli kuolleena penkillä, maailma pyöri ja kauhee tuskanhiki päällä. Kaverit siinä sit "Mikäs njietrolla, taas nostellu jotain itteensä isompia painoja?!".

Nooh, siitä sitten sairaalaan. Ensin vitulline jonotus ja odotus et pääsin röntgeniin. Sit 1,5h odotus et lääkäri kattoo kuvat. Ei murtumaa ainaka kuvien mukaan. Jalka vaan niin vitun kipee, nytkin jyhmii oikeen kunnolla. Kepit tuli. Oon mä täs jo joku pari kolme kuukautta ollu ilman keppejä, et pieni tauko oli noistaki paskoista.

Oikeeseen polveen tehtiin tossa vuodenvaihteessa ACL-rekonstruktio, eli tehtiin eturistiside uusiks. Nyt vasen jalka paskana ja tarvis kepeillä kävellä oikeeta jalkaa rasittaen, saas nähä mitä kinttu tykkää... Maaliskuussa jätin viimeks kepit pois messistä, nyt sain takasin. :curs:

Tullu kerättyä rohkeutta pari päivää mennä yhdelle tytölle juttelemaan ja nyt 10 min sitten menin... Pakithan sieltä tuli.

VITTU :'<

Slarto sanoi:
Tullu kerättyä rohkeutta pari päivää mennä yhdelle tytölle juttelemaan ja nyt 10 min sitten menin... Pakithan sieltä tuli.

VITTU :'<

Kyllähän tuo vituttaa, mutta eipä ainakaan tarvitse enää miettiä päätä puhki, että meniskö vai ei :) . Ja eipä ainakaan kaivele jälkeen päin, että ei sillo kysynyt yms. Rohkea suoritus :thumbs:

Clayman sanoi:
Kyllähän tuo vituttaa, mutta eipä ainakaan tarvitse enää miettiä päätä puhki, että meniskö vai ei :) . Ja eipä ainakaan kaivele jälkeen päin, että ei sillo kysynyt yms. Rohkea suoritus :thumbs:

No se on kyllä tosi, ei mene kesä miettiessä... Mutta ei jumalauta että kalvaa.

Back
Ylös Bottom