Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Perkules oli eilen huvittavan näköistä kun kaksi hieman vanhempaa herrasmiestä treenaili (toinen hauista semmoisessa jossain masiinassa, toinen ojentajia taljassa) 2:n metrin etäisyydellä toisistaan, samanaikaisesti sarjaa hirveällä sykkeellä, eli siis 2 toistoa / sekunti. Ja kaikin puolin päin persettä muutenkin.

Repesin eli Hauskoja kuvia netistä!

Vituttaa "Repesin eli Hauskoja kuvia netistä!" -ketju, jossa on joka kuvan jälkeen kaksi sivua *reps* tai *hyi v*ttu* kommentteja. Päivää piristääkseen avaa pakkotoiston sivut ja katsoo, että kiva tullut uusi kuva, mutta ei. Ja jos ei ole *reps* -kommenttia, niin sitten joku valittaa kun Firefoxilla näkyy sammakoita. Siitäkään kun ei vissiin ole ollut kuin n+1 ohjetta, miten ne asetukset saa kuntoon.

Vituttaa toi yks muija. Eka se haluu nähä, sit ei haluu nähä, sit se taas haluu nähä ja sit se taas yllätys yllätys ei haluu nähä... saatana päättäs jo.

edit. Jos se vielä kerran haluu nähä ni käyn vaikka repimässä sen hiuksista tai jotain.:curs:

Aamu oli lupaava. .Mutta mitä illemmaks menee niin sitä paskemmaks tää päivä menee :( Vaikka onkin loma päivä niin muut ihmiset saat valituksellaan munkin päivän piloille! Menis vittuun ruikuttaa mä olen jumalauta vapaal niin kai sitä saa ottaa rennosti :curs: Taidan lähteä kyrpien ärsyttämiseksi illaksi terassille :kippis1: Minkä vitun takia ihmisen pitäs aina tehä muka jotain tärkeää? No pienes tumus ei pienet kitinät paina :)

Tulipa taas muistutusta siitä etten oo kunnossa:( . Ja sain vielä epäasiantuntevia neuvoja. Jos mää vittu oon sairaslomalla niin en varmaan saatana sentään mene salille kun juuri se on nimenomaan kielletty. Enkä jaksaisi selitellä tätä tilannetta kaikille, ihan tarpeeksi hankalaa saada ittensäkin tajuamaan ja tarpeeksi ahistavaa muutenkin. Taisin muuten myös palaa auringossa ja sain vielä allergisia oireitakin, hip ja hei - mutta sehän nyt vaan kuuluu kesään! Alko yhtäkkiä vaan nyt vituttaa niin ettei mitään rajaa. Ja määkin pudotin raejuustopurkin saatana sentään lattialle ja jouduin siivoamaan! Pari päivää tässä menikin jo ainakin vähän paremmin. Vituttaa sekin että vuodatan taas tässä threadissa, vittu mää oon niin tyhmä ja säälittävä.

Eilen treenin päätteeksi menin salilla suihkuun. Kun olin astumassa pesutiloihin, huomasin saunan olevan pimeänä. Vähän ihmettelin, koska kello oli jo kuitenkin melkein seitsemän illalla. Sytytin valot saunaan ja kävelin kohti suihkua. Yhtäkkiä saunasta alkoi kuulua kummaa rahinaa. No, joku on sitten istunut pimeässä saunassa, ajattelin. Menin siitä sitten itsekin aikani läträiltyäni saunan puolelle. Ovella sieraimiin tulvahti äitelä kukkaistuoksu. Tajusin siinä sitten että vastapäätä istuva kaveri se siinä oli raaputellut pimeässä saunassa jalkapohjistaan irtoavaa ihoa. Lienee turha mainita, että kyseinen veitikka on olemukseltaan "hieman" hintahtava. Meikäläinen on suht liberaali kaveri, joten ajattelin, että antaa hepun hoidella jalkansa loppuun rauhassa. Aikansa kuoputeltuaan se siitä sitten suihkuun painuikin. Kun sitten itse vartin verran saunottuani ja peseydyttyäni menin pukuhuoneen puolelle, niin siellä sama jannu istuskeli Burberry-olkalaukkunsa vieressä - yllätys, yllätys - rasvaamassa jalkojaan. No, toki niitä jalkojakin on hyvä välillä hoitaa, mutta luulisi sen onnistuvan lyhyemmässäkin ajassa ja ehkä vaikka kotona eikä salilla.

Salilla yks sälli kun tekee penkkiä. Jätkä on noin ~25v, tekee jokasen noston päin persettä, perse nousee miltei metrin ilmaan jokaisella nostolla. Sit se hilluu siinä jonkun 30min, ja esittää niin äijjää taukojen aikana ja sen jälkeen. Komediaa 70%/vitutusta 30%.

Siinähän nostelee päin helvettiä. stna.

ps. :)

venla sanoi:
Alko yhtäkkiä vaan nyt vituttaa niin ettei mitään rajaa. Ja määkin pudotin raejuustopurkin saatana sentään lattialle ja jouduin siivoamaan! Pari päivää tässä menikin jo ainakin vähän paremmin. Vituttaa sekin että vuodatan taas tässä threadissa, vittu mää oon niin tyhmä ja säälittävä.
Se on hyväksi ihmiselle, jos välillä kunnolla vituttaa. Eikä se tee kenestäkään tyhmää tai säälittävää, jos sitä hieman avautuu vitutuksen puuskassa.
ps.Mulla on yksi kaveri jota vituttaa ihan jokainen asia maailmassa. Se on tehnyt siitä suoranaista taidetta. Ja täytyy sanoa, että se on lähes kaunista katseltavaa, kun sitä paatosta seuraa.

Se raejuusto ei riittänyt vaan lennätin myös lusikallisen sokeria ympäri keittiötä ihan klassisella katapulttimenetelmällä. Vituttaa olla niin kömpelö ettei ole varma onko se enää normaalin rajoissa. Aina mustelmilla kun törmää jokaiseen reunaan ja kulmaan ja pieleen, astioita hajoilee viikottain kun ne vaan tippuu vaikka pitäis yhtä astiaa kerrallaan kädessä, aina sotkua kun kaikki lähtee lapasesta, karatessa lyön itteeni, salilla törmäilen käsipainoihin, autonoven löin kiinni niin että oma sormi oli välissä, pyörällä ryskis pysäköityä autoa päin, aina turvallaan kun ei kato jalkoihinsa tai vaikka kattoiskin jne. Ja sitten vielä elän ihmisen kanssa, joka ei ole eläissään kompastunut tai pudottanut mitään vaan voi rauhassa loikkia kuus astiaa kummassakin kädessä keittiöön.

venla sanoi:
Vituttaa sekin että vuodatan taas tässä threadissa, vittu mää oon niin tyhmä ja säälittävä.
En minä nyt tuolla idealla ollenkaan kirjoittanut aiemmin siitä, että olen huomannut sinun kirjoittavan usein tähän threadiin, etteikö niin muka saisi tehdä. Päinvastoin, parempi vaan että kirjoitat, varsinkin jos se yhtään auttaa oloa. Tarkoitin vain, että ikävää, kun sinulla on syytä niin usein kirjoittaa tänne. Eli olisi hienoa, jos elämä lähtisi hymyilemään sinullekin vaihteeksi.

Etkä ole yhtään tyhmän tai säälittävän oloinen kirjoitustesi perusteella, pikemminkin vaikutat fiksulta ja sopivasti persoonalliselta naiselta, jolla nyt vaan jostain syystä tuntuu tällä erää elämä potkivan päähän ihan urakalla.

Perseestä, että se allergiakin vielä iski kimppuusi. Käy apteekista ostamassa Heinix-tabletteja ja Flixonase-nenäsumutetta, nuo auttoivat ainakin itselleni. Tosin tuo nenäsumute alkoi vaikuttaa kunnolla vasta vajaan vuorokauden kuluttua ja Heinixit väsyttävät, joten ne kannattaa ottaa vasta nukkumaan mennessä, mutta kuitenkin mieluummin pelaa noiden lääkkeiden kanssa, kuin kärsii allergiaoireista.

Tsemppiä!

Kapu sanoi:
ps.Mulla on yksi kaveri jota vituttaa ihan jokainen asia maailmassa. Se on tehnyt siitä suoranaista taidetta. Ja täytyy sanoa, että se on lähes kaunista katseltavaa, kun sitä paatosta seuraa.

Tuli jotenkin mieleen Ismo Alanko: Vittu Kun Vituttaa

"...

Mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa

Tunge positiivinen ajattelu hanuriisi
kierrän kriisiryhmänne kaukaa
älä tyrkytä minulle terapiaa
kaada lisää paskaa mun niskaan
mua vituttaa niin ankarasti
vituttaa aamusta iltaan
vituttaa, on kaikki turhaa
vittu kun vituttaa

Se on niin kaunista katseltavaa
kun kunnolla vituttaa
ja kohtaa toisen samanmoisen
ja vittu kun vituttaa

..."

Hyvin terapeuttinen biisi :)

Ammattitaitoisin ja mukavin työkaveri lähtee toisiin hommiin kollegojeni vittumaisuuden vuoksi. Vitut apinat.

Pomon palkankorotusvihjaukset osoittautuivat paskapuheeksi. Vitun apina.
(No, tosin arvasin sen ja ylihuomenna onkin taas vuorossa soveltuvuustesti uuteen paikkaan.)

Keke Rosbergin näköinen viiksivallu yritti peruuttaa päälleni liikennevaloissa kusenhajuisella Toyotallaan. Vitun apina. Korjaan, vitun mobilisti - sori apinat.

Edit. Kirjoitin kollegan kahdella e:llä. Vitun apina.

Jylli81 sanoi:
Käy apteekista ostamassa Heinix-tabletteja ja Flixonase-nenäsumutetta, nuo auttoivat ainakin itselleni.

Kiitos empatiasta taas Jylli81, tuli parempi mieli... Niin kuin muuten tuosta vitun apinat -jutustakin. Toisinaan tämäkin ketju on aika hauskaa luettavaa. Jee. Flixonasea muuten hommasin jo jokin aika sitten, se tosiaan - liki hämmästykseni - tuntui auttavan.

Huoh. Tänään vielä tuon vitutusavautumisen jälkeen sain kuulla että hyvällä ystävällänikin menee nyt todella huonosti. Tuli tosi surku sitäkin, se on niitä ihmisiä joille en olisi suonut enää yhtään iskua enempää ja niitä joista välitän sen verran että tekee kipeää sen puolesta. Kyllä elämä on sitten ihanaa.

On muuten melko vittumaista seurattavaa nuo mm-kisat. Tuomaripeli on aika vitun syvältä, saatanan seeprat pilaa kaikki pelit!!:curs: Mitä jääkiekkoa tuo muka on??
Onneks on huomenna töitä, muuten saattais aueta pullo prkl!

Oli aika käsittämätön ratkaisu tuomarilt toho loppuu. Selvästi yritti hakee tsekeille vielä voittoa. onneks ei onnistunu niin meni seepranmulkult yöunet

tokkopaisto sanoi:
Uidessa sä et ois voinu vammauttaa ittees tolla tavalla. Sori, oli pakko :D .
Ja vielä on pakko :D Uidessa tulee tuskin vammautettua itteensä verille asti julisteen kanssa ku niitä ei paljon siellä altaan puolella ole.... Tosin olen ite aikanaan kisoissa lyöny käden perhosuinnin vedossa käteni julisteeseen ja saanu ison haavan siitä.. Eli kai sitä voi sittenkin uinnissaki vammauttaa itteensä tolla tavalla.. :rock:

Back
Ylös Bottom