Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Avernian sanoi:
Firefox käytössä? Adblocker-lisäosa käyttöön, sillä voi estää mistä vain osoitteesta tulevat kuvat. Oikeaa nappia kuvan kohdalla ja block images for idioottimesta.com

Oo, mainosten listiminen Adblockilla on erittäin tyydyttävää puuhaa ja tämähän oli totaalinen antifrustraatio kun sai blokkailla snugglepie.comit ja glittermaker.comit hittoon koneeltani. Nyt ruutu ei enää näytä siltä kuin Tiimari olisi räjähtänyt sen päälle :kippis1:

Kiitos mikrotuesta :worship: ja pahoittelen näitä positiivisia tunteita vitutus-threadissa..

Tänään tuli taas todistettua penkkitekniikkaa kauneimmillaan. Tangossa maksimiraudat, tanko pois telineistä ja suora tiputus rinnalle. Onnistuneen pompun seurauksena tanko nousee 10 senttiä rinnasta, mutta sitten kun pitäisikin alkaa nostaa omin voimin, niin suoritus muuttui mahdottomaksi. Epäonnistumista seuraanneet itkuraivarit täydensivät loistavasti tämän kokonaisuuden.

Viime yönä menin pimeässä avaamaan ikkunaa.Kuinka ollakaan metallinen salpa jolla ikkuna avataan putosi kamalasti kolisten ikkunalaudalla olevan kukkaruukun päälle->ruukullinen hiekkaista multaa kaatui avoimen läppärin näppäimistölle->eikun imuroimaan niitä multia sieltä->tietenkin yksi näppäimistä lähti irti ja katosi imurin sisuksiin, ja niiden muiden jotka jäivät paikoilleen,alta kuuluu hirvittävää kirskuntaa.Onneksi mikään niistä ei ole kunnolla jumissa.Toistaiseksi.Mielenkiintoinen tehtävä alkaa etsiä sitä pikkuista näppäintä imurin pölypussista jota ei ole vaihdettu viimeiseen sataan vuoteen.Saatana!!:curs:

Vatsavaivat.. Alko jo vuoden alussa pienellä närästyksellä silloin tällöin, ja nyt ärtyy ihan mistä tahansa, kuplii ja vääntää. Kävin heliko-testissä ja se oli positiivinen, nyt häädöstä muutama viikko ja eikun sama vaiva jatkuu.. Seuraavana on varmaan vuorossa vatsalaukun tähystys, joka ei tunnelmia ainakaan nostata.. Vaan ehkäpä sitä kautta löytyisi ratkaisu noihin ongelmiin. Onko täällä ketään jolle olisi tähystys tehty, ja joka voisi antaa kenties kannustusta ja käytännön vinkkejä.. vai onko tarjolla vain kauhuskenaarioita?

Kun en saa unta. NIiin paljon pyörii asioita mielessä. Mua inhottaa ympärillä negatiiviset ihmiset. Itse yrittää jokaisesta asiasta aina löytää positiivisen jutun, ja ajatella että kyllä tästä vielä. NIiin kun ympärillä kuhisee niitä , joita vituttaa sekä ärsyttää jokainen pikku asia maailmassa, niin voi PRKELE. Ajattelin kasata elämääni vaan positiivisia ihmisiä. Kuolkaa negatiiviset niihin kokoaikaisiin valituksiinne ja negatiivisiin ajatuksiinne.

Originally Posted By Annie Stark
Mua inhottaa ympärillä negatiiviset ihmiset. Itse yrittää jokaisesta asiasta aina löytää positiivisen jutun, ja ajatella että kyllä tästä vielä. NIiin kun ympärillä kuhisee niitä , joita vituttaa sekä ärsyttää jokainen pikku asia maailmassa, niin voi PRKELE.
Älä anna toisten masentaa. Helpointa on kuitata valittajien avautumiset toisesta korvasta sisään, toisesta ulos -tyylillä. Sekös niitä ärsyttää. Tietysti oikean hädän hetkellä tulisi auttaa. Kuka tietää, ehkäpä keksit vappuna jotain mieltä ylentävää aktiviteettia. ;)

Oon nähny noin 700 kertaa liikaa sanan "säteillä" eri taivutuksissaan viime päivinä. Kohta hajoaa pää saatana. :lol2:

hinkuvinku sanoi:
Vatsavaivat.. Alko jo vuoden alussa pienellä närästyksellä silloin tällöin, ja nyt ärtyy ihan mistä tahansa, kuplii ja vääntää. Kävin heliko-testissä ja se oli positiivinen, nyt häädöstä muutama viikko ja eikun sama vaiva jatkuu..

En haluaisi mitenkään masentaa, mutta vatsavammaisena voin kertoa jotain.
Mun vatsavaivat alkoi jo varmaan 5 vuotta sitten. Välillä ihan ok, mutta välillä kaikki kuplii :curs:

Helikobakteerin aiheuttamat oireet on kuulemma sellaisia, että vaikka bakteeri makaa jo manan mailla, niin oireet saattavat kuitenkin jäädä :itku:

Se että perinteinen klo 9 mättövälipala ei uppoa alas PRKL.... taidan skipata sen mutta se tietää sitte illalle kalorivajeen täyttöä murrr että inhoan joskus tätä paskaa ruokahalua :curs:

Olen myöhässä lukusuunnitelmasta.
Pitäisi suorittaa kevätsiivous.
Pitäisi opetella monellakin eri "alalla" paremmaksi ihmiseksi.
Pitäisi hakea töitä.
Pitäisi käydä shoppailemassa tarpeellista tavaraa.
Pitäisi varmaan alkaa nostaa kaloreita taas. Painotavoite saavutettu, mutta olen yhä läskin näköinen (=läskin sijasta on lähtenyt lihasta, jippikaijee...)
En tiedä mitä tekisi, kun 3krt HST + neljät lajitreenit viikossa ei näköjään muokkaa musta yhtään minkään näköstä.

Tiedän että tekemisen jälkeen olisi itsellä hyvä olo, jos kaiken saan tehtyä niin aivan pirun hyvä. Mutta minäpä se vaan istun netissä. Selaimen kun aukaisee niin pakkis koukuttaa vähintää puoleksi tunniksi :rolleyes:, ja sitten on vielä muut vakiosaitit siihen päälle. Ergo mitään ei tule tehdyksi. :prkl:

Kaikki muut joko ihkuilee poika/tyttöystäviensä kanssa tai hehkuttaa kuinka ihanaa aikaa kevät/kesä on olla villi sinkku. Itse sinkkuna epäilen että on varsin kuiva kausi edessä. Itsetunto varsin matalalla. :david:
Vaihtoehtoina siis reinkki, suikki, jojo. : D

Sain loparit töistä, johan 4 päivää ehtisin töitä tekee. Varamiespalvelu on vaan niin vitustaa :wall: :wall: :wall: :wall: :curs: :curs: :curs: :curs: :wall: :wall: :wall: :wall: :david: :david: :david: :david::curs: :curs: :curs: :curs:

Vittu mikä fiilis. Taidan lähtee ulos, fiilis on sellanen, että jos jää sisään niin menee kämppä remonttiin. Paska olo oikeen hyökyy päälle, useammassakin olomuodossa.

Vittu saatana.

Fysiikka: kännitoilailua kuin teininä ja nyt sitten kannetaan seurauksia. Salille ei asiaa vähään aikaan, kävelykin näyttäis olevan pannassa. Prkl. :curs:

Ihmissuhteet: Miehet pks-ulkopuolelta, älkää enää ikinä lähestykö mua, vaikka muuta väittäisin. :curs: No joo, on kivojakin ihmisiä, mutta silti.

Työt: :curs:

Elämänhallinta sucks.

Reason sanoi:
Oon nähny noin 700 kertaa liikaa sanan "säteillä" eri taivutuksissaan viime päivinä. Kohta hajoaa pää saatana. :lol2:

Reason, sunkin pitäs alkaa bodaileen ihan kunnolla. Voisit sitten kisata ja säteillä. Sitten voisin sanoa sulle, että sun lavasäteily oli upeaa ja että säteilit lavalla kuin aurinko. :rock:

Vittu motskarin osiin lähemmäs 200e ja salikortistakin loppui aika... Onneksi sai luottoa tohon kortinmaksamiseen.

Back
Ylös Bottom