Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

PekkaSS sanoi:
Minä myös :)

Olisko ollu joku aloittelijoiden treenivideotopic, jossa sanottiinkin, että sitä ilmaa pitää pihistää, eikä päästää kaikkia paineita pois. No tuollalailla tehdessä yleensä kuuluu suhinaa, eikä niinkään murinaa, ehkä.

eddy sanoi:
Minä myös :)

Olisko ollu joku aloittelijoiden treenivideotopic, jossa sanottiinkin, että sitä ilmaa pitää pihistää, eikä päästää kaikkia paineita pois. No tuollalailla tehdessä yleensä kuuluu suhinaa, eikä niinkään murinaa, ehkä.

Mä ainakin päästän vähitellen sitä ilmaa ulos, eli varmaan jotain epämääräistä puhinaa/sihinää kuuluu.

Kaminari sanoi:
Avasin äsken tiskiainepurkin hampailla ja puristin samalla. Avausmekanismin ollessa sama kuin juomapullossa :/
Olethan nähnyt elokuvan Bad Luck Love?:D

Tuo vastustettu (=hampaiden/huulien välistä) ulospuhallus noston aikana on varsin toimiva tekniikka hengittää raskaiden sarjojen aikana "tehostamaan" syvien tukilihasten aktivointia, pysyy hyvin "keskivartalolukko" paketissa pitemmänkin sarjan ajan.

risumies sanoi:
Tuo vastustettu (=hampaiden/huulien välistä) ulospuhallus noston aikana on varsin toimiva tekniikka hengittää raskaiden sarjojen aikana "tehostamaan" syvien tukilihasten aktivointia, pysyy hyvin "keskivartalolukko" paketissa pitemmänkin sarjan ajan.

Meikäläinen sihisee kovissa sarjoissa niinkuin pieni kuristajakäärme. Jotenkin tuo tapahtuu ihan tiedostamatta. Voihan se olla sivusta seuraaville hauskaa, ainakin minun sarjapainollani. Mutta tosiaan kyllä tuntuu siltä, että se auttaa suoritusta.

Eräs henkilöistähän hörppi Fairya, syytä en enää muista. Olisiko ollut hullu.:)

esa67 sanoi:
16 vee kaveri kokeilee maksimi kyykkya. 60kg, ok > 90kg ok taman jalkeen lastaa kaksi 25kg kiekkoa samalle puolelle tankoa, toisella puolella ei mitaan.

Et sitten viitsinyt pysäyttää kaverin suoritusta tässä vaiheessa?

kaNi- sanoi:
puhalla suu kiinni ni tulee paremmat paineet eikä häiritse muita

:rock: Onhan se muiden huomioonottaminen ihan jees, mutta varmasti ei tarvitse keneltäkään kysellä miten ja mihin suuntaan saa hengitellä. Jos häiritsee niin on hyvä ja hankkii korvatulpat tai mp3 soittimen. Minua ainakin huomattavasti enemmän häiritsee se vitun jumputus mikä siellä salilla soi kajareista kuin joku sihisijä.

Venla elää harvinaisen tasapainoista elämää, tänne viesti 09:54 ja sitten iloisia asioita- threadiin 09:58 :)

Vituttaa hieman, koska lompakkoani ei vain ole vieläkään löytynyt. Siinä meni pankkikortti, aseenkantoluvat, ajokortti, kelakortti, 50 € rahaa ynnämuuta.

Mixu sanoi:
Venla elää harvinaisen tasapainoista elämää, tänne viesti 09:54 ja sitten iloisia asioita- threadiin 09:58 :)

Hah :) (Jännittävää tarkkailua! Hui!)
Harmi että tasapainon hetket ovat yleensä vain lyhyitä välähdyksiä.
Ja nyt muuten vituttaa se että Tärkeitä Papereita on kateissa. Auh.

J-M sanoi:
Vituttaa hieman, koska lompakkoani ei vain ole vieläkään löytynyt. Siinä meni pankkikortti, aseenkantoluvat, ajokortti, kelakortti, 50 € rahaa ynnämuuta.

Tä!? Ei ollu kyllä 50€ rahaa siinä. Säälittävät 20 € ja pankkikortinki olit kuolettanut.

:jahas:

Kaminari sanoi:
Tä!? Ei ollu kyllä 50€ rahaa siinä. Säälittävät 20 € ja pankkikortinki olit kuolettanut.

:jahas:

Vai 20€ siinä olikin...no eihän sitä nyt kaikkea voi muistaa. Pankkikortti piti kuollettaa vaikka ei siitä kyllä iloa olisi ollut kellekkään, koska sitä moneytä siellä ei juuri ollut.

;) :D

Back
Ylös Bottom