Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Rahatilanne. Mitä vittua muuten tarkoittaa verkkopankin tilitiedoissa näkyvä katemaksuvaraus tms. kohta, eli saldo on jotain xxxe ja sitten sen alla -xxx katemaksuvaraus tai jokin tälläinen. Mitä vittua. Ja mistä vitusta oikein saatana saan rahaa, kun ei ole töitä ja opintotuella ei kauas lennellä.

Vittu ku ei oo rahaa. Kaks viikkoon oon syöny pelkkää kaurapuuroo... Vittu taidan ol ainoo, joka diettaa HH pitosel sapuskal... Proteiinist ei oo tietookaa... VITTU... :itku:

blackrat sanoi:
Rahatilanne. Mitä vittua muuten tarkoittaa verkkopankin tilitiedoissa näkyvä katemaksuvaraus tms. kohta, eli saldo on jotain xxxe ja sitten sen alla -xxx katemaksuvaraus tai jokin tälläinen. Mitä vittua. Ja mistä vitusta oikein saatana saan rahaa, kun ei ole töitä ja opintotuella ei kauas lennellä.

Itellä ainakin tulee Electronilla ostettaessa noita. Eli kassa varmistaa ja varaa tilitäsi rahat sillä hetkellä ku ostat jotain Electronilla. En sit tiiä mitä tietoja ne sit lopulta lähettelee et ne rahat häviiä lopullisesti sun tililtä. Ruuhka-aikoina ja öisin -kait, tota viivettä tulee.

MerZi sanoi:
Ei pysty käyttämään oikeaa kättä. Olkapäätä koskee ihan saatanasti, etenkin jos pitää jotain nostaa. Tai no, oikeastaan ihan mitä vaan tehdessä koskee. Aamulla herätessä tää vaan oli tällanen, syytä en tiedä.

Minä aina nukun tunnon eka kädestä ja sen jälkeen kääntelen sitä omalla painollani luonnottomiin asentoihin. Vasen kyynärpää on pirun kipeä.

Argh. Salilla olis ollut tarjolla pääsiäissuklaamunia mutta unohdin ottaa niitä palkkarin kanssa! vituttaa :(

sitten on nämä muut perusongelmat: ei rahaa, ei töitä tiedossa kesäksi ainakaan vielä ja kaikki tentit koulussa kasautumassa samalle ajankohdalle, ei rahaa, niska paskana - pitää varmaan lääkäriin mennä, ja muutenkin masentaa. niin ja sanoinko jo ettei ole rahaa?

Flunssa ja räkäpapereita kaikkialla:jahas: ...Tänään ois pitäny olla kunnon jalkatreenit, mut ei väkisin :wall: ..

Vaateostoksilla tapahtunutta:
Menin Itikseen ja kävelin suoraan H&M:ään. Olin ettimässä lankkivaatteita ja heti sisäänkäynnin vierestä löytykin sopiva huppari. Ostin sen.
Tämän jälkeen menin Stadiumiin ettimään college housuja, kun niitä ei H&M:ssä ollu. Sopivat housut löytyi heti ja oisin saanu sieltä sen hupparinkin.

Reissulle tuli hintaa 19,90e + 19,90e = 39,80e

MUTTA himassa huomasin, että jos oisin ostanut hupparinkin Stadiumista, tavarat ois ollu pakettihintaan 29,90e! :curs: EIII!! Maksoin 9,90e ylimäärästä :wall: .

Mamma maksoi koko huvin, mutta ärsyttääpähän silti :jahas: .

Uskomaton särky ja jomotus takaraivolla siinä oikealla puolella..Tää on perseestä, ei helpota vaikka mitä tekis! Kestäny jo monta päivää, äsken otin ensimmäisen sirdaludini, saa nähdä auttaako mitään vai käykö vaan nukuttamaan:(

vaihdoin kesärenkaat alle ja perkele ne on äänekkäämmät ku talvikumet. on se kumma että aina kun ostaa auton, niin niiden mukana tulevat toiset renkaat on aina jotain sekunda kamaa. mukava ajela ku kuulostaa niin kuin ois kaikki pyöränlaakerit paskana :curs:

venla sanoi:
Käjet o kipiät.
Mutta mikäs tuossa vituttaa? Mun mielestä tohon on pyrittävä vähintään kerran viikossa, että kädet on kipeät.

Mixu sanoi:
Mutta mikäs tuossa vituttaa? Mun mielestä tohon on pyrittävä vähintään kerran viikossa, että kädet on kipeät.

Ei tässä lajissa ja tässä vaiheessa :). Joku tulehdus ei oikein nappaa just nyt.

Korvatulehdus on kestäny jo yli kuukauden. Aina välillä tää on terveempi ja välillä menee täysin lukkoon. Tällä hetkellä korva ujeltaa niin että ei kuule ajatuksiaan saatana.

Ei intissä voi näköjään taudeista parantua. Vittu kun vituttaa. Eikä asiaa yhtään paranna se, että mä oon tässä samalla taas tajunnut, mihin mä oon TAAS päätyny. Mulla ei oo ollenkaan enään oikeita ystäviä. Kaikki on joko ryyppyseuraa, tai entisiä kavereita jotka vähät jaksaa välittää tälläsestä yksinäisestä kaverista, kun ovat löytäneet itelleen kunnon tyttöystävät.

Yhestä asiasta mä pidän intissä, siellä mä oon sentään jotain. Mulla on kavereita. Mä pääsin haluaamaani hommaan ja pärjään siinä. Mutta tää saatanan korvatulehdus pilaa koko homman. Kyllä vituttaa kun ei toisella korvalla oo pahemmin kuullu mitään kuukauteen. Kaikki löytyvät antibioottikuurit käytiin jo kerran läpi ja pitänee nyt aloittaa uus kierros. Täytyy kovasti toivoa että mä parannun jo ennen intin loppumista, mut nii epätodennäköseltä näyttää että joudun varmaa tätä vielä kolme kuukautta kestää.......

Löysin parhaan peli ikinä! elder scrolls 4- oblivion. Ehdin pelata ko peliä pari päivää ja nyt se paska sekosi ja ei suostu loadaamaan seivejä koska seivit ovat kuulemma versiota 00.00 ja pelini muka v00.25. Enkä ole siis itse päivittänyt peliä.
+ loma loppui

Back
Ylös Bottom