Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jep, tuo lienee aika yleistä salikomediaa tuo painojen toispuoleisuus. Itse tein mavea käsipainoilla ja ihmettelin kun painot ei nouse sitten millään maasta, vaikka samat painot kun ennenkin...Muutaman hassunkuriset yrityksen jälkeen tajusin toisessa käsipainossa olevan lähes 10 kg "liikaa".

Espoolaisella pikkusalilla treenasin ihan tosissaan . Olin niitä harvoja muijia joka teki penkkiä. Yksi kerta kaikki penkit oli kuitenkin varattuja, joissa jannut juorus ja olis kyllä voineet yhdessä treenata yhdellä penkillä. Sitte isokokoinen kohtelias kehonrakentaja karjas tosi kuuluvaan ääneen että ''On se saatana kumma kun neidille ei anneta yhtä penkkiä käyttöön:curs:'' huomattuaan kun odotin penkin vapautumista.

Lisäksi moni äijä tuli sanoo, että ''tuu vaan kysymään spottausapua jos tarvii''.:rock:

Kun vaihdoin salia moni jäi kyselemään treenikaveriltani miksen enää käy siellä ja miten mun treenit kulkee.:) Jäi tosi hyvä mieli, joten terveisiä vaan kovasti olariumin bodareille!!!!:)

Eric sanoi:
Käytiinköhän me samalla punttiksella treenailemassa. Tuli bongattua vastaava suoritus Jyväskylän monitoimitalolla. :hyper:

nimim. kanssakyttääjä :jahas:

Tossa salissa on kyllä oikeesti jotain saatanallista, koska monnari on ainoa sali täällä jkl:ssä, jossa bongaa päivittäin kyseisiä suorituksia. Runkkupenkkiä, mave-vipareita, ns. keskitettyä hauiskääntöä jne. Muualla kun käynyt niin ei lähellekkään samanlaista touhua kun ko. salilla.

Meni sitten pääsiäinen tämän threadin lukemiseen :lol2:

Minä aiheutan varmaan komediallisia tuntemuksia salilla kun ährään painoja tankoon ja tangosta pois lattialla tehdäkseni maastavetoa. Koska jos siinä on painot niin en jaksa nostaa sitä penkkitelineestä pois ja takaisin. Hehheh. Painoa oli viimeksi 15 kg pyörylä per pääty, no saa sitäkin tietysti nauraa jos jonkun mielestä on hauskaa kun tyttö on käyny vasta muutaman kerran salilla eikä se rauta oikeen nouse (köyhällä halvat huvit ja idiootilla ilmaset), kyllä sen tangon jaksaa nostaa telineeltä ja kiekon tietysti, mutta on vähän hankala nostaa toisella kädellä lattialla olevaa tankoa ja kihnuttaa kiekkoja paikalleen ja pois :( kokeneemmat saa antaa vinkkejä?

Fecske sanoi:
on vähän hankala nostaa toisella kädellä lattialla olevaa tankoa ja kihnuttaa kiekkoja paikalleen ja pois :( kokeneemmat saa antaa vinkkejä?

1) Laita tanko rackin alimmalle tasolle ja laita siinä painot, se on helppo sitten nostaa siitä ja tehdä mavea

2) Jos ei ole rackia, sun pitää tehdä niin että ensin otat toisesta päästä kiekot pois, ne lähtee vielä suht helposti. Mutta sitten toinen puoli pitää ottaa eri tavalla, eli pidät KIEKOSTA kiinni ja vedät TANGON pois. Eli nostat tankoa vaakasuoraan tasoon niin se lähtee helpommin.

Kesti mulla muutama kerta ennen kun keksin noi helpommat tavat :thumbs:

Training20 sanoi:
1) ...
2) ...
3) Jos on monta samankokoista kiekkoa, ota joku pikkulevy (1,25kg), laita se sisimmän levyn viereen ja vieritä sitten sisin levy siihen pikkulevyn päälle. Tällöin ulommat samankokoiset levyt on ilmassa ja helposti poistettavissa. :thumbs:

Training20 sanoi:
1) Laita tanko rackin alimmalle tasolle ja laita siinä painot, se on helppo sitten nostaa siitä ja tehdä mavea

2) Jos ei ole rackia, sun pitää tehdä niin että ensin otat toisesta päästä kiekot pois, ne lähtee vielä suht helposti. Mutta sitten toinen puoli pitää ottaa eri tavalla, eli pidät KIEKOSTA kiinni ja vedät TANGON pois. Eli nostat tankoa vaakasuoraan tasoon niin se lähtee helpommin.

1.Kunhan sitten vain katsoo ettei kukaan tarvi sitä räckiä kyykkäämiseen.

2.Kun toisen pää saa tyhjäksi, niin helpointahan on nostaa se tyhjä pää ylös pystysuoraan jolloin toisen pään painot jää lattialle.

Onhan se varmaan myös mulla aika komediaa kun teen maastavetoa korokkeelta. Itse veto on helvetin hienoa hommaa mutta vituttaa yli kaiken kantaa niitä kiekkoja ympäri salia, varsinkin kun käytän nimenomaan kahta kiekkoa jalkojen alla. Perjantainakin meni hyvin, ei huvittanut kanniskella niin meni joku vartti kun olin saanut vieritettyä kiekot tangon viereen :D Sitten vielä kauhea ähellys niiden tankoon laittamisessa...

Roskat:curs: :curs: :curs:

Lumen sulaessa kaikkien idioottien koko talven jätökset näkyvillä! No eipä muuta kun jätesäkki kouraan ja keräämään:hyper:

Joku on varastanut mun luonnon. Salireeni ei kulje, saan taistella ihan naurettavien painojen kanssa. Minunkin mittakaavalla siis.

Ihmiset jotka ei tajuu :hyper: :curs:
Miksi työt sujuvat erityisen hyvin silloin kun yksityiselämässä mättää?

ja ei saatana, taas kipeenä :D vois huvikseen laskea monta kertaa oon tänä vuonna ollu kipeenä, vittu!, joka paikkaa kolottaa ja kuumeilua, laatta lentää myös :D ja kahdeksi töihin, ei auta mikään

Juu, mäkin ehdin jo iloita että tää vatsatauti olis ohi. No, viime yö vierähtikin sitten vessassa pönttöä halaillen. Pikkasen on heikko olo, kun ei mikään pysy sisällä. :curs:

modified sanoi:
Ei pysty kääntämään päätä vasemmalle. Saatana.
Ei pysty käyttämään oikeaa kättä. Olkapäätä koskee ihan saatanasti, etenkin jos pitää jotain nostaa. Tai no, oikeastaan ihan mitä vaan tehdessä koskee. Aamulla herätessä tää vaan oli tällanen, syytä en tiedä.

Back
Ylös Bottom