Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kaminari sanoi:
Been there, done that. Ei hirveesti hampaita naurattanut silloin, mutta kyllä noille nykyään jo voi naureskella. Toivottavasti ei kellekään käynyt pahasti.

Eihän siinä kellekkään mitään vakavampaa käynyt...

tämmönen penkki tuli bongattua tänään:

Perse tosiaan kävi korkeammalla kuin tanko, vaikkei tanko turhia liikkunutkaan! Tehokasta!

Liitteet

• runkku.gif
    runkku.gif
    12,7 KB · Katsottu: 7 603
nevahood sanoi:
tämmönen penkki tuli bongattua tänään:

Perse tosiaan kävi korkeammalla kuin tanko, vaikkei tanko turhia liikkunutkaan! Tehokasta!

Käytiinköhän me samalla punttiksella treenailemassa. Tuli bongattua vastaava suoritus Jyväskylän monitoimitalolla. :hyper:

nimim. kanssakyttääjä :jahas:

veijari sanoi:
Hmm... miksi tuo 60-70kg olis paskapuhetta jos mies on vähänkin kauemmin treenannut? Kyllähän sitä itsekkin tuli tehtyä 32kg painoilla noita flyereitä penkin ollessa alle 100kg... ensimmäisenä treenivuotena.

minkähän takia suomen tunnettu ja vahva savon make saa vipareita rinnalle n. 35 kilon kässäreillä...entis aikaan kun raskaammin treenas.. ja täällä jätkät runttaa 70 kilolla!!!!

ja tuo: jos penkki alle 100kg,et vitussa tee vipareita rinnalle 32 kilosilla.PISTE

Eric sanoi:
Käytiinköhän me samalla punttiksella treenailemassa. Tuli bongattua vastaava suoritus Jyväskylän monitoimitalolla. :hyper:

nimim. kanssakyttääjä :jahas:

Sama jätkä varmaa käynyt ainakin kerran Laukaassa. Huomautin, että "aika ovela tekniikka:) " ja tämä kaveri alkaa selittämään mielettömät litaniat penkkipunnerruksen filosofiaa:hyper:

Kompostiturska sanoi:
Ehkä yksi koomisimmista näyistä oli, kun kerran salille ilmestyi (selvästi pakotettuna) joku keski-iän ylittänyt herrasmies joissain 60-luvun verkkareissa, ja meni oikein asiantuntevan näköisenä alataljan luokse, pisti ojentajahihnat kahvaksi ja alkoi suorittaa seuraavan näköistä liikettä:

PelvicThrust2.gif

Tänään tuli tällainen samanlainen taituri vastaan... Musta taisi paistaa sellainen :eek: ilme...

tampere, pieni sali.
16 vee kaveri kokeilee maksimi kyykkya. 60kg, ok > 90kg ok taman jalkeen lastaa kaksi 25kg kiekkoa samalle puolelle tankoa, toisella puolella ei mitaan.

Tanko kaantyy irti telineesta ei edes ole keskella telinetta. Tangon tyhjapaa vetaa seinalta 4 puolapuuta poikki !! Olin itse parin metrin paassa tangosta, ja meinasin ruveta huutamaan jotain tyyliin etko vittu tajua mitaan.
Kaverini vaan totes tyynesti salin toiselta puolelta talle teinille: Sun maksimipainot on sitten talla salilla alle 100kg. Kaveri vaan nyokytteli paataan: joo emmaa voinu tietaa etta se ny noin...

Silloin ei naurattanu mutta jalkeenpain kun joku kysyi etta mita tossa on tapahtunu, osoittaen katkenneita puolapuita.

Kuulostaa pieneltä asialta mutta aion sen jakaa joka tapauksessa.

Salilla jossa olen töissä on aamulla aerobictunti aamuvirkuille ihmisille. Ennen tuntia käyn nopeasti katsomassa että sali ok kunnossa illan jäljiltä. Yleensä se ei ole kunnossa eli jumppamatot ovat hujan hajan ympäri salia ->kerään ne siistiin pinoon.
Tunnille tullessaan ihmiset ottavat mattopinosta pohjalta maton siinä luulossa että ne ovat jotenkin paremmassa kunnossa kun päällä olevat ->mattopino kaatuu. Tekisi mieli huutaa niille tantoille että "NE MATOT ON KAIKKI YHTÄ RISOJA JA TAATUSTI PASKASIA JOTEN ON AIVAN SE JA SAMA MINKÄ NIISTÄ OTATTE!" :curs: Tunnin jälkeen ne samat ihmiset tulevat sanomaan että salissa on taas sekaista. Ja sama homma alusta joka tunnin jälkeen.
Aivoja repivän turhauttavaa olla joskus töissä salilla jonka asiakaskunta koostuu enimmäkseen eläkeläisistä ja kotiäideistä. :wall:

Gangst3ri sanoi:
Reilu 40v. voimailija esimerkillisellä salikäytöksellä ja hyvällä treenillä varustettuna teki hauiksia kyykkytelineessä vaikka tangon olisi voinut saada esimerkiksi muualle.

Tuollaset tapaukset hoidetaan ilmoittamalla asiallisesti, että "jos et jaksa nostaa tankoa maasta asti, niin minä voin ilomielin ojentaa sen sinulle, mutta nyt tarttis päästä kyykkäämään".

Sportman81 sanoi:
Ei tuo vielä mitään, kaveri unohti kyseisen putelin koko kesän ajaksi auton takakonttiin. Haju oli jihana!!

Hyi saatana, mulla oli kerran palautusjuoman pohjat 3 päivää sheikkerissä. Normaalisti valkoinen palautusjuoma oli muuttunut myrkynvihreäksi ja hajukin oli sanoin kuvailematon... Sai pestä aika monta kertaa, että haju lähti :o

Mä en vaan koskaan opi, ettei kaupat oo auki pääsiäisenä. Tulin eilen illalla reissusta, tällä hetkellä jääkaapin syötävä sisältö on pullo ketsuppia, oliivit ja pari krakovanmakkaraa. Eli tämä päivä eletään Shellin eväillä ja pizzalla:wall:

mxm sanoi:
Mä en vaan koskaan opi, ettei kaupat oo auki pääsiäisenä. Tulin eilen illalla reissusta, tällä hetkellä jääkaapin syötävä sisältö on pullo ketsuppia, oliivit ja pari krakovanmakkaraa. Eli tämä päivä eletään Shellin eväillä ja pizzalla:wall:

Siwa - yllättävän lähellä.:love:

Fabien sanoi:
Siwa - yllättävän lähellä.:love:

Onko Siwat auki tänään???

edit:
Siwan poikkeavat aukioloajat 2006

Pitkäperjantai pe 14.4. suljettu
1. Pääsiäispäivä su 16.4. suljettu
2. Pääsiäispäivä ma 17.4. klo 12-16

Onhan se auki, sinne siis! Fabien:kippis1:

trebla sanoi:
Seuraavaksi vilkaisen sivulle ja huomaan jonkin kaverin tekevän penkkiä toisessa päässä 5kg ja toisessa 10kg. Tyyppi huomaa asian itsekin ja repeää nauramaan kesken sarjan.

Heh, mä aiheutin itse vastaavaa komediaa smithissä pari viikkoa sitten. Tein ekan sarjan 60 kilolla, sitten piti laittaa 90 kiloa. Nohevana ajatuksissani nakkasi ne molemmat 15 kilon lätkät samalle puolelle tankoa. Ihmettelin siinä että miten tää jänkää vastaa niin oudosti kun pari toistoa yritin tehdä. Sitten repesin ihan täysin kun huomasin tuon pienen virheeni. :david:

Jo on perkele, kun olisi töitä tarjolla mutta niitä ei anneta mun käsiin ajoissa. Sitten joutuu tekemään kiireessä! Ja ressissä! Taksa tulee olemaan kyllä sen mukainen :evil: .

j.nu sanoi:
Vituttaa saatana kun noita hyviä päiviä tulee erittäin harvoin ja silloin kun semmoinen iskee niin pelätään oikein urakalla että mitäs kamalaa tämän jälkeen tapahtuu kun kerran näin hyvin meni.

Mitä vittua tässä nyt sitten tekisi. Rupeaa vituttamaan tämä ihmetteleminen.

Jep, päin vittuahan tässä mennään.

Back
Ylös Bottom