Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eleonoora sanoi:
Vituttaa se, ettei mun pää kestä paljoa viinaa. Meinaa nyt jo olla hiukan heikko elämä. :wall: Hidastetaan tahtia siis. :jahas:
Mulla sama homma. Mut eikös se ole vaan hyvä asia ni ei tarvii juoda niin paljoa!:D
Nimim. Hiprakassa jo yhdestä lasista valkkaria..:jahas:

Vituttaa saatana kun noita hyviä päiviä tulee erittäin harvoin ja silloin kun semmoinen iskee niin pelätään oikein urakalla että mitäs kamalaa tämän jälkeen tapahtuu kun kerran näin hyvin meni.

Mitä vittua tässä nyt sitten tekisi. Rupeaa vituttamaan tämä ihmetteleminen.

Tämä kuuluisi osittain johonkin vitutus-threadiin, mutta menköön nyt tänne. Eli salilla oli tänään eräs 30-40v äijä, joka paiskoi käsipainoja ja tankoja ihan holtittomasti. Jokaisen sarjan jälkeen käsipainot lensivät lattiaan mahdollisimman korkealta ja kovaa heitettynä. Mahdollisuus olisi ollut laskea tai tiputtaa painot kumimatolle, mutta ne piti erikseen heittää eteenpäin, jotta osuisivat kovalle puulevylle. Sama juttu tangon kanssa. Pidemmän päälle alkoi tosissaan vituttaa tuo toiminta ja meinasin jo mennä sanomaan herralle asiasta. Hän ehti kuitenkin lähteä ja yllättäen jätti läjän käsipainoja ja tangon pitkin salia. Samassa ovesta tupsahtaa joku kaveri paljon jaloin tepastellen ja pukeutuneena keltaiseen t-paitaan ja shortseihin. Luuli kai menevänsä biitsille tms :) Seuraavaksi vilkaisen sivulle ja huomaan jonkin kaverin tekevän penkkiä toisessa päässä 5kg ja toisessa 10kg. Tyyppi huomaa asian itsekin ja repeää nauramaan kesken sarjan.

trebla sanoi:
Hän ehti kuitenkin lähteä ja yllättäen jätti läjän käsipainoja ja tangon pitkin salia.

Tää on ärsyttävää, olenpa joskus saannut kanniskella 35-40kg käsipainoja omalle paikalleen ku joku nerokas oli jättänyt ne melkeen keskelle lattiaa. Ja näillä pulkannaruilla siihen meni melko kauan... :curs:

Sorry, :offtopic:

Perinteisiä penkkitapauksia: Varmaan kahdeksan pojan ryhmä menee penkin ympärille, laittaa vitosen levyt molempiin päihin ja joku heistä menee kokeilemaan. Laskee tangon noin puoleenväliin ja hikisesti nostaa ylös. Kaveri lopettaa "sarjansa" ja toinen sankari sanoo hänelle: "Laske vaan tähän asti, tulee varmasti ylös." Näin pojat sitten tekevät 20-60 kilon painoilla ykkösiä noin viiden sentin liikeradalla.

Pari viikkoa sitten sain halvalla kariniemen marinoituja kanankoipia kaupasta. Neljä jalkaa. Eihän niissä ollut liioittelematta kuin lusikallinen syötävää kanaa yhteensä, loput rustoa ja luuta. Vieläkin harmittaa. :(

Olin juuri pistämässä kirjaa takas hyllyyn niin KOKO VITUN KIRJAHYLLY ROMAHTI.
Nyt se on tossa kylellään jumissa sohvan ja seinän välissä. Ei saatana pääse ees vessaan ilman akrobatiaa kun toi saatana tukkii oviaukon. Lattialla vitusti paperia ja 150 cd levyä, läjä kirjoja ja älytön kasa paperia.

Vittu ei tälle voi kun nauraa :lol2:

joku kyrpä löi/läppäs auton kylkeen kun ajelin kaupungilla. vittu että vitutti. viikko sitten ostettu auto ja heti joku perkeeleen kynäniska taputtelemassa auton kylkeä. pomppasin autosta samantien kun se paska löi tuota autoa. kerkesin huutaa isoon änneen että saatanan kyrpä minkä teit ja kävelin kohti, vaan karkuunhan se saatanan luuseri lähti. onneksi ei tullut lommoa autoon, jos ois tullu oisin pyöriny niin kauan kaupungilla että se mulkku ois löytyny. älkää ikinä lyökö toisten autoja se on todella ärsyttävää:curs:

Klassikkokämmi. Mähän olen aina ajatellut, ettei mulle käy niin että jokin koneelle tallennettu suhteellisen oleellinen juttu tai osa tiedostosta vain "häviää". Siis eihän mulle voi käydä niin. Perkele. Näemmä voi. Huudan sisäänpäin.

neutraali sanoi:
joku kyrpä löi/läppäs auton kylkeen kun ajelin kaupungilla. vittu että vitutti. viikko sitten ostettu auto ja heti joku perkeeleen kynäniska taputtelemassa auton kylkeä. pomppasin autosta samantien kun se paska löi tuota autoa. kerkesin huutaa isoon änneen että saatanan kyrpä minkä teit ja kävelin kohti, vaan karkuunhan se saatanan luuseri lähti. onneksi ei tullut lommoa autoon, jos ois tullu oisin pyöriny niin kauan kaupungilla että se mulkku ois löytyny. älkää ikinä lyökö toisten autoja se on todella ärsyttävää:curs:
Voin kuvitella tilanteen kun neutraali ärähtää ja kyniksellä lurahtaa samaan aikaan paskat housuun :D minkäs takia se sun autoa läpsi?

j.nu sanoi:
Vituttaa saatana kun noita hyviä päiviä tulee erittäin harvoin ja silloin kun semmoinen iskee niin pelätään oikein urakalla että mitäs kamalaa tämän jälkeen tapahtuu kun kerran näin hyvin meni.

Toi on kyllä niin tosi. Oikeen hirvitti itellä ku voitin kenossa 50€ että olis mielumin saanu jäädä voitto saamatta..

Vituttaa ihan mukavasti...eilen tuli jotain kännipäissään keuhkoiltua, tuloksena käsi paskana. Ja aamulla heräsin putkasta.

tikkuniska sanoi:
minkäs takia se sun autoa läpsi?
en tiedä, jotkut urpot läpsii autoja humalassa ja vääntelevät peilejä ym mukavaa. kummallista porukkaa. tämä sankari läppäs jo minun edelläni olevaa autoa ja sitten tuli mun auton kohdalle ja kavereillensa huuteli että katsokaa katsokaa ja sitten kuului läpsähdyksen ääni, ei mikään voimakas mutta se riittti minulle. luennon oisin asiasta pitänyt jos se ei ois karkuun luikkinu.

J-M sanoi:
Vituttaa ihan mukavasti...eilen tuli jotain kännipäissään keuhkoiltua, tuloksena käsi paskana. Ja aamulla heräsin putkasta.

Been there, done that. Ei hirveesti hampaita naurattanut silloin, mutta kyllä noille nykyään jo voi naureskella. Toivottavasti ei kellekään käynyt pahasti.

Back
Ylös Bottom