Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyseessä on yhdistys, joka ei saa tehdä voittoa juuri lainkaan. Liiketoiminta on kuitenkin pyörinyt ihan ok tähän asti ja kauppa käynyt viime aikoina hyvin. Kenenkäs etu se on, että pistetään kauppa kiinni. Ei ainakaan maksavien asiakkaiden.

No oisko mahdollista, että esim sinä pääsisit pyörittämään sitä puljua? Eikö ole ennemminkin mahdollisuus kuin vitutusasia?

Syyttäisitkö yhtä paljon jos olisi vaikka syöpä tullut ja sen takia saikulla?

Tämä on kyllä ihan itse hankittu sairaus, toisin kuin syöpä, ja syy on kyllä tasan tarkkaan siinä naisessa, joka tiesi tilanteen ja tiesi miten käy. Kysymys ei ole siitä, että ehkäisy olisi pettänyt.

Jonkunhan ne kersatkin on hankittava, mutta mua vituttaa se että MINÄ saan siitä läjän paskaa niskaan. Itellä tuskin olis pokkaa puukottaa selkään pientä lafkaa ja tuttuja ihmisiä mutta hei, se on laskenut mitä siitä nettoaa ja toimii lain puitteissa. Elämä on ja mua saa vituttaa.

Aika vitun itsekästä SINULTA! Mistä tiedät vaikka he olisivat 10 vuotta yrittäneet lasta ja nyt vihdoin olsi tärpännyt? Tai vaikkei näin olisikaan käynyt, niin kyllä aika vitun paljo vaa-assa painaa enemmän ihmisen oma perhe ja ihmissuhteet kuin duunipaikka ja jos duunipaikalla ei osata asioita hoitaa, niin se on siellä päättäjien vika eikä raskaaksi tulevan naisen. Duuneja tulee ja menee, mutta lapsen saanti voi olla ainutkertaista, ja itseasiassa taitaa ihan joka kerta ollakin.

Ymmärrän että vituttaa ja saakin vituttaa, mutta väärin kohdistettua tuo kyllä ehdottomasti on. Ei v*ttu naista voi työelämässä laittaa eriarvoiseen asiaan sen takia, että a) pystyy/haluaa saada lapsia b) on lapsia. Yhteiskuntahan jossain määrin myös tukee tätä naisten työnsaantia vanhempainpäivärahoilla yms. Ja joskus jopa miehet jäävät iskärahalle, joten eipä nekään ole tuollaiselle paikalle olla hyviä työntekijöitä.

No oisko mahdollista, että esim sinä pääsisit pyörittämään sitä puljua? Eikö ole ennemminkin mahdollisuus kuin vitutusasia?

Kengännauhabudjetilla ja työkkärin armoilla mennään, joten ei. Heh, riskienhallinnasta puhujat ei nyt todellakaan ymmärrä miten pienestä putiikista on kysymys ja miten olemattomilla rahkeilla tässä on menty pyhän yhteishengen voimalla... työkkäri ansaitsee nyt puolet vitutuksesta. Silti näin ei todellakaan tarvinnut tapahtua.

Vois kyllä ehdottaa että ei enää töihin naisia joilla on toukkia, koska niillä ikävä tapa putkautella niitä lisää...

Yhdyn apolloniaan (:kuola:). Työ etten tiedä yhdistyksistä mitään jos luulette että niillä (useimmilla) on muka joku mahdollisuus varautua tuollaiseen. Yleisimmin porukkaa on hyvin vähän ja vuosittain tulos +-0, muuten verottaja jne. kiinnostuu ja yleishyödyllinen status, verovapaus vaarantuu (jos siis on tätä statusta nauttiva yhdistys kyseessä).

Vaikka raskaus on iloinen asia :rock::rock::rock: ja päälle :haart::haart: niin pelolla ododtan milloin tuo meidän ainut lisääntymiskykyinen (iältään) naaras pamahtaa paksuksi, anteeksi, siis tulee siunattuun tilaan.

Aika vitun itsekästä SINULTA! Mistä tiedät vaikka he olisivat 10 vuotta yrittäneet lasta ja nyt vihdoin olsi tärpännyt? Tai vaikkei näin olisikaan käynyt, niin kyllä aika vitun paljo vaa-assa painaa enemmän ihmisen oma perhe ja ihmissuhteet kuin duunipaikka ja jos duunipaikalla ei osata asioita hoitaa, niin se on siellä päättäjien vika eikä raskaaksi tulevan naisen. Duuneja tulee ja menee, mutta lapsen saanti voi olla ainutkertaista, ja itseasiassa taitaa ihan joka kerta ollakin.

Väärin. Tiedän heidän tilanteensa, jota en nyt tässä ala selvitellä. En mä sanonut ettei saisi tehdä mieluummin toukkia kuin töitä. Mä sanoin vaan sen, että se vituttaa mua, koska mä saan sen takia läjän paskaa niskaan, ja sen, että toi oli tietoinen vitun paska ajoitus meille muille ja rahallisesti hyvin laskettu ajoitus heille. Mä tiedän täsät tilanteesta nyt kuitenkin aika paljon enemmän.

Asiaan ei ole ollut aikaa varautua? Eikö tällaiset asiat ole ihan peruskamaa selvittää siinä vaiheessa ku laitetaan yhdistys/kauppa/voittoa tavoittelematon yritys pystyyn?

Mahdollisuus siihen, että naistyöntekijä tulee raskaaksi ennemmin kuin mies, on todennäköisyyslaskujen mukaan suurempi. Olisiko kannattanut palkata mies?
^Jälkimmäinen kappale menee sitten laittomuuden puolelle. Paska homma tuossa on kyllä, ettei monella pienellä yrityksellä ole mitään järkeä palkata ketään (vaikka periaatteessa pystyisi), koska ne sen työntekijän riskit mm. mammavapaat ym. meneekin jo sitten sen kipukynnyksen yli.

Ja vaikka laskisikin tuon työntekijäriskin (oli se sitten mitä vaan) huomioon, niin useat päällekkäiset tapahtumat saattaa kaataa koko puljun. Aivan kaikkea ei voi kuitenkaan ottaa huomioon, edit: riskit voi ja pitää minimoida, muttei niitä voi kokonaan poistaa.

Jos mun nyt pitäis ottaa joku töihin niin ottaisin yhden lisääntymisikäisen naisen muuten. :D edit2: joka ei kiinnosta edes mitenkään sillä tavalla.

Siinä olisi yksi riski eliminoitu, kun palkattaisiin keski-ikäisiä eli lapsentekoiän ohittaneita naisia. Työikää heillä on vielä paljon jäljellä, ja useimmiten myös pysyvät samassa työpaikassa pidemmän aikaa, nuoremmat kun tuppaa ainakin jossain määrin työpaikkojen perässä juoksemaan. Tässä selvitettäisiin jo kaksi ns. yhteiskunnallista ongelmaa, pienten yritysten rekrytointiongelmat ja keski-ikästen, täysin työkykyisten mutta työmarkkinoiden jostain käsittämättömästä syystä syrjimien naisten työttömyysongelma. Asiat ei kaiketi näin suoraviivaisia, mutta siltikin.

^Jälkimmäinen kappale menee sitten laittomuuden puolelle. Paska homma tuossa on kyllä, ettei monella pienellä yrityksellä ole mitään järkeä palkata ketään (vaikka periaatteessa pystyisi), koska ne sen työntekijän riskit mm. mammavapaat ym. meneekin jo sitten sen kipukynnyksen yli.

Ja vaikka laskisikin tuon työntekijäriskin (oli se sitten mitä vaan) huomioon, niin useat päällekkäiset tapahtumat saattaa kaataa koko puljun. Aivan kaikkea ei voi kuitenkaan ottaa huomioon, edit: riskit voi ja pitää minimoida, muttei niitä voi kokonaan poistaa.

Jos mun nyt pitäis ottaa joku töihin niin ottaisin yhden lisääntymisikäisen naisen muuten. :D edit2: joka ei kiinnosta edes mitenkään sillä tavalla.

Joo menee laittomuuden puolelle, mutta eihän sitä hakeneille naisille tarvi kertoa, että niitä ei valittu sen takia että ovat naisia. Jos asenne on lähtökohtaisesti toi mikä Apollonialla niin ei olisi kannattanu ruveta hommaan ollenkaan tai vähitään sitten pelkästään miesten kanssa.

Joo menee laittomuuden puolelle, mutta eihän sitä hakeneille naisille tarvi kertoa, että niitä ei valittu sen takia että ovat naisia.

Näinhän se monissa yrityksissä, varsinkin pienissä sellaisissa, menee. Jos olet 30+ v nainen, sinulla ei ole lapsia mutta elelet kuitenkin miehen kanssa, niin kyllä siinä riskinhallinnantajua omaava työnantaja valitsee mielellään jonkun muun työnhakijan.

Näinhän se monissa yrityksissä, varsinkin pienissä sellaisissa, menee. Jos olet 30+ v nainen, sinulla ei ole lapsia mutta elelet kuitenkin miehen kanssa, niin kyllä siinä riskinhallinnantajua omaava työnantaja valitsee mielellään jonkun muun työnhakijan.
Näinpä. Tilannetta kuitenkin nykyään tasapainottaa myös miehen mahdollisuus jäädä isyyslomalle.

Sen verta positiivisia kommentteja isyyslomasta kuullut tuttavilta, että itekkin varmaan jäisin.

Vittu ku vituttaa taiteiden yö. Oon ollu juomatta vasta 4 viikkoa huomenna, ja ei oikein uskaltaisi mennä sinne, kun tollasilla kännifestareilla tulee aina ihan helvetillisiä mielitekoja juoda viinaa, ja en uskalla riskeerata että retkahtaa tässä vaiheessa. Oon ollu niin vähän aikaa juomatta.

Ei kyllä muuten vituttaisi, ku että oishan kiva mennä johku missä tapahtuu jotain.. Niin ja ei oo kyl mitää yhteyttä kavereihinkaan ollu piitkään aikaan.. mihkä kavereihin?;) Noh.. eipä todellakaa kyl oo sosiaalisin olokaan, kun välttelee viimeseen saakka tilanteita missä on alkoholia paikalla.. Niin ja vituttaa olla vitunmoinen idiootti, ikää 21 ja yliopistopaikkoja 0. Vittu! vituttaa koko vitun elämä, ihan mahottomiin ongelmiin päässy jo nuorella iällä, viimeset vuodet juonu jatkuvasti, viimevuonna meni 6 viikkoa putkeen pahimmillaan, joista 2 ilman ei-alkoholipitoisia nesteitä, oli kyl aika heikko happi;) Vituttaa et miten voi mies olla noin heikko että se on tehny tahallaan hidasta itsemurhaa keitottamalla, ja miten oon aktiivisesti yrittäny 4 kertaa tappaa itteni kertajuomisella viinaan ja 3 kertaa lääkkeisiin. toissauutenavuotena vedin nappei ja viinaa ku oli joku helvetin masennusjakso muutenki päällä ja meinattii mennä baarii tai jotaa ja miehä join aamupäivästä jo itteni makkurii, heräsin ja kaikki oli jo menny, ni otin lääkkeit ja pullon viinaa, mitää en muista, ja heräsin seuraavan päivän illalla vasta. joskus 11 aikaan.. Miten voin olla ollu niin tyhmä.. miten mua vituttaa että oon ollu noin idiootti ja heikko ja huono ihminen. vittu! Miten mua vituttaa että en päässy kauppakorkeaan, tosin koko kevään mä join samalla itseäni hautausmaalle, ja olin 5 iltaa viikosta räkäkännissä, ehkä siinä on osasyytä. Miten vitussa voin olla näin idiootti, kaikki pitää mua alempana ihmisenä ihan jo siksi että mä oon käyttäny koko tän vuosituhannen ihan jatkuvaan juopotteluun, vedän aina ihan vitunmoiset koomat, oon saanu alkoholimyrkytyksiä, oon yrittäny itsemurhaa, ja epätoivoisena idioottina lääkekännejä. vittu!

Oikeastaan mä vaikka mua vituttaaki se etten oo oikein kykeneväinen käymään vielä juuri missään raittiina, oon iha vitun ylpeä siitä että mä vihdoinki oon ollu kuukauden kohta kuivilla, ja ihan ilman apua mistään, on muutenkin vihdoinki tasapainoisempi olo, ja tiiän mitä mä elämältä haluan. Mun naisjutut vituttaa ihan huolella, mutta eipä taida kaukaa syytä tarvita etsiä, ku ne on ihan suoraa sanonu mulle ettei arvaamattoman ja agressiivisen alkoholistin seuraa just nyt satu kaipaamaa..

onneks nyt näkyy valoa tunnelin päässä, vaikka vituttaa ihan suuresti olla niin huono ihminen että ehtii alkoholisoitumaan jo parikymppisenä.. way to go! Vituttaa ihan vitusti se että miten ihminen voi olla ollu nii tyhmä että se yrittää lopettaa ainotkertaisen elämänsä enneku se on saavuttanukkaa mitää, minkä takia se on tunnustanu nää asiast läpikännissä sukulaisille, ja minkä takia se ei yritä yksinkertaisesti enemmin saavuttaa tavotteita.. Vittu että oon ollu heikko ku oon juonu, mutta oonpaha päivä päivältä parempi ku en juo Treenitki kulkee iha eri tavalla! Ihmeen iso osa toipumisessa on ollu treenillä ja uudella tekemisellä mikä vie pois synkistä ajatuksista ja erityisesti viinasta!
ei ois koskaa pitäny alottaa juomista.

sori tää avautuminen, mutta siks vitutusketju täällä onki;) ja oon sentää nyt 4 viikkoo ollu raittiina!;) jesss

edit. vituttaa sekin että kaikki pakkislaisetki pitää mua ihan vitun nut-casena.. palstan viralliin deividdi..

Indica, mitä suotta yliopistolle pyrkimään. Hankkiudu ennemmin vaikkapa kirvesmieheksi, muurariksi, putkiasentajaksi, metalliduunariksi (hitsari tai koneistaja vaikkapa) tai kuskiksi (ihan sama, rekka, bussi tai taksikuski, duunia piisaa). Kaikki noi ovat rehtejä duuneja, joilla tienaa elannon, muttei tarvitse tuhlata aikaansa typeriin ja turhiin opiskeluihin lähellekään niin kauaa, kuin yliopistolla.

Mutta onnea alkoholittomuudesta! :) Järkkäät vaan elämääsi kovasti alkoholitonta tekemistä ja ihmisiä, niin siitä se lutviutuu, alkaa olemaan kavereita ja meininkiä taas, ilman viinaakin.

No mul on peukalo kyllä nii keskellä kämmentä kun olla voi, ja peruskoulun keskiarvo 9.3, sillon en juonu kauheen usein viikolla, paitti ysin talvella juotii joka päivä päiväkännit, ja lukion 8.6

Kirjotukset men vituille vaikka kolme ainetta läksi ällänä, ykskään ei palannut, mutta periaatteessa oon teoriaihmisiä enemmin kun käytännön, ei mun kädessä kauheesti työkalut pysy, kaikessa missä mitää pitää tehä oon ihan paska, teoriapuolella olin taas aina meitin koulun paras poika ja 2.-3. paras oppilas, eli musta ei tulis ikinä kovinkaa hyvää käytännön duunaria, Tradenomitasosta en sitte sanokkaa mitää, väliinputoajia mitä väliinputoajia.. vanha viisaus on että tradenomit ja ekonomit tunnetusti painii samojen ongelmien kanssa, tradepelle kysyy että laitetaaks annos ranskalaisilla, ni ekonomi vastaa että mikäs siinä laitetaa vaa!;)

oikeasti: mä oon universumin todennäkösesti onnettomin käsityöihminen, ja en todellakaa osaa tehdä mitää, muute oisinki alkanu sähkömieheks

Mullakin 4 viikko menossa.Älä mene sinne taiteitten yöhön!Ei vittu kukaan jaksa kattoo selvinpäin kun jengi dokaa!Se on 100 varma että sua vituttaa olla siellä selvinpäin ja jos sä juot vähänkin niin sulla on taas joku ränni päällä.

Eikö se ole sitäpaitsi tänään?

On, ja ihan sysipaskat esiintyjätki..

Sitte ku Irina tulee kouvolan amarilloo saattaa olla suhteellisen vaikeaa pysyä poiskaan, mutta pitää mennä autolla, ni ei nii helpost ajaudu uutee putkee.

Taiteitten yö on yks turha paska mis jengit vaa kännää ja yrjöö kaduil, ei oikee nappaa.

Back
Ylös Bottom