Vittu ku vituttaa taiteiden yö. Oon ollu juomatta vasta 4 viikkoa huomenna, ja ei oikein uskaltaisi mennä sinne, kun tollasilla kännifestareilla tulee aina ihan helvetillisiä mielitekoja juoda viinaa, ja en uskalla riskeerata että retkahtaa tässä vaiheessa. Oon ollu niin vähän aikaa juomatta.
Ei kyllä muuten vituttaisi, ku että oishan kiva mennä johku missä tapahtuu jotain.. Niin ja ei oo kyl mitää yhteyttä kavereihinkaan ollu piitkään aikaan.. mihkä kavereihin?;) Noh.. eipä todellakaa kyl oo sosiaalisin olokaan, kun välttelee viimeseen saakka tilanteita missä on alkoholia paikalla.. Niin ja vituttaa olla vitunmoinen idiootti, ikää 21 ja yliopistopaikkoja 0. Vittu! vituttaa koko vitun elämä, ihan mahottomiin ongelmiin päässy jo nuorella iällä, viimeset vuodet juonu jatkuvasti, viimevuonna meni 6 viikkoa putkeen pahimmillaan, joista 2 ilman ei-alkoholipitoisia nesteitä, oli kyl aika heikko happi;) Vituttaa et miten voi mies olla noin heikko että se on tehny tahallaan hidasta itsemurhaa keitottamalla, ja miten oon aktiivisesti yrittäny 4 kertaa tappaa itteni kertajuomisella viinaan ja 3 kertaa lääkkeisiin. toissauutenavuotena vedin nappei ja viinaa ku oli joku helvetin masennusjakso muutenki päällä ja meinattii mennä baarii tai jotaa ja miehä join aamupäivästä jo itteni makkurii, heräsin ja kaikki oli jo menny, ni otin lääkkeit ja pullon viinaa, mitää en muista, ja heräsin seuraavan päivän illalla vasta. joskus 11 aikaan.. Miten voin olla ollu niin tyhmä.. miten mua vituttaa että oon ollu noin idiootti ja heikko ja huono ihminen. vittu! Miten mua vituttaa että en päässy kauppakorkeaan, tosin koko kevään mä join samalla itseäni hautausmaalle, ja olin 5 iltaa viikosta räkäkännissä, ehkä siinä on osasyytä. Miten vitussa voin olla näin idiootti, kaikki pitää mua alempana ihmisenä ihan jo siksi että mä oon käyttäny koko tän vuosituhannen ihan jatkuvaan juopotteluun, vedän aina ihan vitunmoiset koomat, oon saanu alkoholimyrkytyksiä, oon yrittäny itsemurhaa, ja epätoivoisena idioottina lääkekännejä. vittu!
Oikeastaan mä vaikka mua vituttaaki se etten oo oikein kykeneväinen käymään vielä juuri missään raittiina, oon iha vitun ylpeä siitä että mä vihdoinki oon ollu kuukauden kohta kuivilla, ja ihan ilman apua mistään, on muutenkin vihdoinki tasapainoisempi olo, ja tiiän mitä mä elämältä haluan. Mun naisjutut vituttaa ihan huolella, mutta eipä taida kaukaa syytä tarvita etsiä, ku ne on ihan suoraa sanonu mulle ettei arvaamattoman ja agressiivisen alkoholistin seuraa just nyt satu kaipaamaa..
onneks nyt näkyy valoa tunnelin päässä, vaikka vituttaa ihan suuresti olla niin huono ihminen että ehtii alkoholisoitumaan jo parikymppisenä.. way to go! Vituttaa ihan vitusti se että miten ihminen voi olla ollu nii tyhmä että se yrittää lopettaa ainotkertaisen elämänsä enneku se on saavuttanukkaa mitää, minkä takia se on tunnustanu nää asiast läpikännissä sukulaisille, ja minkä takia se ei yritä yksinkertaisesti enemmin saavuttaa tavotteita.. Vittu että oon ollu heikko ku oon juonu, mutta oonpaha päivä päivältä parempi ku en juo Treenitki kulkee iha eri tavalla! Ihmeen iso osa toipumisessa on ollu treenillä ja uudella tekemisellä mikä vie pois synkistä ajatuksista ja erityisesti viinasta!
ei ois koskaa pitäny alottaa juomista.
sori tää avautuminen, mutta siks vitutusketju täällä onki;) ja oon sentää nyt 4 viikkoo ollu raittiina!;) jesss
edit. vituttaa sekin että kaikki pakkislaisetki pitää mua ihan vitun nut-casena.. palstan viralliin deividdi..