Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yleisintä komediaa lienee pullistella itsekseen pukuhuoneessa ja kesken tuplat takaa posen joku salakavalasti hiipii pukuhuoneen ovesta ilman että huomaat. :nolo:

Ei se tämäkään vielä vaan komediaa on vasta se häröily, punastelu, panikointi ja kompurointi sekä muu yleinen häröily mitä tuon jälkeen on luvassa.

No jos joku tuon esim. pukkarissa tekee, niin aika heikosti todellakin menee jos se huvittaa. Tietty jos siinä treenitilassa vetää paidan pois ja alkaa poseja harjoittelemaan, on se jo ehkä vähän huvittavaa kun varmasti joka salilta löytyy tälle touhulle parempikin paikka.

Hyvä vinkki on posettaa salin veskissä ja ovi lukossa. No en mä näin tee tietenkään, kaveri kertoi joskus...

yhäkkin musta tuntuu että eniten se aina häiritsee sitä "kaappiposetteliaa" joka sattuu jäämään kiinni itseteossa.

Vituttaahan se tietenkin jos naureskelee noobeille että "siellä sitä taas joku narukäsi muka pullisteli puuhelmet kaulassa" ja seuraavana päivänä jää samoille noobeille ite kiinni itse teossa.

Uhkarohkeasti väitän että naureskelioita vituttaa lähinnä se kun joku kehtaa rehellisesti kattoo itteensä peiliin hyvillä mielin vaikka vähän pullistaenkin, ilman niitä perisuomalaisia "iikhävettääkamalastimitähäntuokinytajattelee" tuntemuksia :)

(itsehän en koskaan pullistele tietenkään)

No jos joku tuon esim. pukkarissa tekee, niin aika heikosti todellakin menee jos se huvittaa. Tietty jos siinä treenitilassa vetää paidan pois ja alkaa poseja harjoittelemaan, on se jo ehkä vähän huvittavaa kun varmasti joka salilta löytyy tälle touhulle parempikin paikka.

vittu teillä on vaikeeta jos jonkun lihasten jännittely peilin edessä salilla häiritsee
Oliko tämä oikeasti niin hankala ymmärtää?

:offtopic: Mulla ei sinänsä ole mitään pullisteltavaa, mutta kuitenkin näytän aina hauista hissin peilille, kun menen lyhythihainen paita päällä pesutupaan. Luonnollisesti vain jos olen yksin hississä, mutta kai mä siitä joku päivä vielä jään kiinni ja sitten nolottaa. Onpahan jotain jännitystä elämässä.

Ei se tämäkään vielä vaan komediaa on vasta se häröily, punastelu, panikointi ja kompurointi sekä muu yleinen häröily mitä tuon jälkeen on luvassa.

Etenki, jos miespuolinen henkilö on suorittanut poseeraustaan naisten pukuhuoneessa:lol2:

Mikäs se yks kerta olikaan kesällä, kun tulit naisten pukkarista alushousut jalassa ja puntari kainalossa...

Etenki, jos miespuolinen henkilö on suorittanut poseeraustaan naisten pukuhuoneessa:lol2:

Mikäs se yks kerta olikaan kesällä, kun tulit naisten pukkarista alushousut jalassa ja puntari kainalossa...

HYYYYYSSSS....

Tuosta ei sitten enää sanaakaan... Mie kävin siellä sitäpaitsi vaan puntarilla... Mistä mä tiesin et pukkarit oli vaihtunu :nolo:

Meidän lukiossamme on vaihto-oppilaana australialainen tyttö. Liikunnan tunnilla oltiin salilla ja tyttö tekee ylätaljaa 50 kilolla. Tämän jälkeen hän siirtyi penkkiin ja pyysi meitä laittamaan 50 kiloa siihenkin. Noh rinnallehan se jäi ja tyttö alkoi ihmettelemään, miksei tanko noussut kun kuitenkin ylätaljassa sai tehtyä 50 kilolla.:)

Meidän lukiossamme on vaihto-oppilaana australialainen tyttö. Liikunnan tunnilla oltiin salilla ja tyttö tekee ylätaljaa 50 kilolla. Tämän jälkeen hän siirtyi penkkiin ja pyysi meitä laittamaan 50 kiloa siihenkin. Noh rinnallehan se jäi ja tyttö alkoi ihmettelemään, miksei tanko noussut kun kuitenkin ylätaljassa sai tehtyä 50 kilolla.:)

Niin onhan se selvä asia, että jos penkiltä nousee 100:lla 2 toistoa, niin silloinhan 200:lla pitää tulla ykkönen:D

Eipä tule muuta mieleen kun satuin jskus samaan aikaan salille jonkun senioritiimin kanssa. Joku Pappa väänteli sellaisessa rintavehkeessä aivan päin p*rsettä...ja sitten nukahti! Havahtui tovin päästä ja jatkoi reenejä :D ei turhia stressejä tunneta Team Senioreiden reeneissä!

Eipä tule muuta mieleen kun satuin jskus samaan aikaan salille jonkun senioritiimin kanssa. Joku Pappa väänteli sellaisessa rintavehkeessä aivan päin p*rsettä...ja sitten nukahti! Havahtui tovin päästä ja jatkoi reenejä :D ei turhia stressejä tunneta Team Senioreiden reeneissä!
Se oli vain sitä lepo-osuutta treenaajan elämässä. Kaveri oli varmaan jostain forumilta lukenut, että sitäkin voi syklittää tiheämmin. Joka sarjan jälkeen pieni palauttava lepo on poikaa ;)

tänään salilla olin menemässä tekemään vinopenkkiä kässäreillä. no vilkaisin sinne ja molemmilla penkeillä istuu ihmisiä. kävelin sinne ja ajattelin sanoa "tarvitsetteko te näitä molempia.... plää plää. mutta toki omalla murteella. tarvittettako.. ei kun tarvittatt... tätä jatkui hetken aikaa, kunnes hetken päästä keksin sanoa "saanko mä näistä toisen"
ei vittu kun hävetti. mun äikän numero oli kuitenkin 7!!:D

vasta kotona suihkussa keksin kuinka se olisi pitänyt sanoa, nimittäin "tarttettako te...":david:

Miks asioita ei voi sanoa suoraan!?! Jos joku asia on pielessä niin siitä saa ja pitää puhua. Mie inhoon sitä kun tyyppi on mukava aina kun tavataan , ja sitten puhuu paskaa selän takana. Vittu!!!:curs:

Back
Ylös Bottom