Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itseäni vituttaa kun kaksi 17v teinityttöä alkoi valittaa siitä miksi käyn salilla. Ja kun kerroin että syön lisäravinteita ja bulkkaan niin vielä enemmän alkoi :david:

Tässä jotain "parhaita" quoteja:
"se näyttää pulskalle jos on hirmu massat ympärillä"
"miks et voi treenin jälkeen vetää rasvansyöjiä nii ei tarvi sit keväällä dietata?"
"ilkka harrasta muutakin kun jotain typerää painonnostoa"
"juokse ja ui ja venyttele ja joogaa"
"joogaaminen puhdistaa mieltä."

...

SIC- sanoi:
Itseäni vituttaa kun kaksi 17v teinityttöä alkoi valittaa siitä miksi käyn salilla. Ja kun kerroin että syön lisäravinteita ja bulkkaan niin vielä enemmän alkoi :david: ---

Voi helvata... Ei pikkutytöt ymmärrä hyvän päälle.. Punttis on hyvä harrastus! :thumbs: (Ja punttaavat miehet ihQuja että pysyttäisiin teiniX-linjalla ;))

Jees.. Itteeni vähän nauratti joku aika sitten ruokaillessani hesburgerissa :nolo: kun siellä oli lauma varmaan jotain yläasteikäisiä mimmejä. Räpläsivät jonkun puhelinta, hetki hiljaisuutta ja kohta alkoi kailotus "VÄHÄX TEINII!!!" Siellä tuli ihQut poikineen mutta tuota "vähäx teinii"-sanontaa en ollut koskaan kuullutkaan, vaikka oma pikkusysterikin alkaa olla pahimmassa teini-iässä..

Tänään mulla alko mennä hermot, kun vanha humalainen mies alko jotain sönköttää. "Tules nainen tänne ja istu papan syliin. Täällä sun on varmasti hyvä olla." Voi vittu. :curs: Mutta muuten tämä päivä on ollut mukava. :) Vielä kun jaksaisi hyvin lenkkeillä..

Viduddaa välistä täällä töissä, kun töitä on niin VÄHÄN. Ei pitäisi valittaa kun olen työllistynyt jo hyvissä ajoin ennen valmistumista, eka työpaikka, hyvä kokemus jne jne. Voi olla että valmistumisen jälkeen vaihtuu paikka heti kun löytyy jotain kiinnostavampaa.. Kaipaan haasteita saatana!

Eleonoora sanoi:
Tänään mulla alko mennä hermot, kun vanha humalainen mies alko jotain sönköttää. "Tules nainen tänne ja istu papan syliin. Täällä sun on varmasti hyvä olla." Voi vittu. :curs:

Hohhoijaa.. Että mä sitten vihaan humalaisia. Äsken kun tulin kotiin, huomasin että lauma puliukkoja on asettautunut "taloksi" tuohon pihalle, missä on lasten leikkipaikat, grillikatos-systeemit ym. Tää pihapiiri on siis kokonaan aidattu ja sisään pääsee normaalisti vain porteista avaimella. Nyt kun pihan laiton tms. takia yksi porteista on auki, tuppaa tulemaan jos minkälaista vierasta. Muutama viikonloppu sitten soitin poliisit kun jotain narkkarin näköisiä hevilettejä oli ympäripäissään tuossa pihamaalla meluamassa. Eikä siinä vielä kaikki, mutta yhden kun tavoitin housut kintussa paskalta/oksentamasta/kuseksimasta tuosta muksujen hiekkalaatikon nurkalta niin siinä kohtaa meni multa yli. Virkavalta suhtautui minuun ymmärtävästi ja noutivat häiriköt pois muutamassa minuutissa.

Niin, mä nyt olen ehkä joidenki mielestä tiukkapipo, mutta olen todellakin sitä mieltä että toisten ovien eteen ei tulla häiriköimään eikä lasten hiekkalaatikoille tehdä tarpeitaan/pudotella huumeruiskujaan.

Edit: quoten korjaus

Huh! Selvittiin säikähdyksellä, kävin urheilulääkärillä ja ilmeni ettei onneksi syynä ollut rotator cuff, vaan hauiksen lyhyen ja pitkän pään tulehdukset (siis molemmat). Tuli tulehduskipulääkeresepti Ketorin 200mg 1 kapseli 3 krt päivässä, ja tuikkas vielä kyytipojaksi jotain kortisoonin tapaista tavaraa tuonne. Kipu lakkas samantien ja nappasin heti apteekissa ekan kapselin naamaan. Käsi tuntuu terveeltä ja kuin uudelta, ei varmaan kannata silti innostua vaan ottaa rauhallisesti seuraavat 2 viikkoa......harmittaa kuitenkin!

Eilen oli salilla melkosen kummallinen hiippari, liekkö ollut joku avohoitopotilas. Oli meinaan käyttäytyminen vähän outoa. Äijä käveleskeli ympäri salia kädet selän takana ja valitsi sitten silloin tällöin summissa jonku laitteen, jossa suoritti yhden sarjan ja jatkoi seuraavan laitteen metsästystä :jahas: .

Parasta oli kuitenkin se ku äijä hyppäsi juoksumatolle, laittoi sen päälle, käveli vähän aikaa ja sammutti vehkeen. Tämän jälkeen se kääri irti sellasen sormeen kiinnitettävän sykemittarin, liitti toisen pään ilmeisesti oikeaoppisesti koneeseen, mutta sitten meikäläinen oli aika WTF? :eek: ku tämä kyseinen hemmo vetas paidan helman ylös seksikkään karvasen röllönsä paljastaen ja kiinnitti sen sormenpäähän laitettavan nipsun housuihinsa :D . Meikäläisen lämmittely soutulaitteella n. metrin päässä jäi sitten kesken julmetusta repeilemisestä johtuen ja poistuin nauraen takavasemmalle.

Raskolnikov sanoi:
hemmo vetas paidan helman ylös seksikkään karvasen röllönsä paljastaen ja kiinnitti sen sormenpäähän laitettavan nipsun housuihinsa :D .

Kyseessä ei varmaankaan ollut sykemittari vaan hätästoppi. Eli jos vetäsee lipat ja se toinen pää irtoaa koneesta niin matto pysähtyy.

Törppö sanoi:
Kyseessä ei varmaankaan ollut sykemittari vaan hätästoppi. Eli jos vetäsee lipat ja se toinen pää irtoaa koneesta niin matto pysähtyy.

:lol2: Buahahaha :lol2: Siinä vasta salikomediaa ku idiootti repeilee itteään viisaammille :D Hyvä minä :rock: Puolustuksekseni täytyy sanoa, että olen ollut tekemisissä vain noiden sykemittareiden kanssa, enkä hätästoppien ollenkaan. :wall:

MerZi sanoi:
Niin, mä nyt olen ehkä joidenki mielestä tiukkapipo, mutta olen todellakin sitä mieltä että toisten ovien eteen ei tulla häiriköimään eikä lasten hiekkalaatikoille tehdä tarpeitaan/pudotella huumeruiskujaan.

Edit: quoten korjaus
Joo, kyllähän ne ottaa päähän. Aina on vaara, että lapsi piikittää joltain huumehörhöltä tippuneelta ruiskulla itseään, ja saa kaiken maailman taudit..

Ja minua vituttaa tämä flunssa, nenä on tukossa, lämpö nousee jne jne..
Tuntuu, että tänään on tullut 10kg läskiä, ja 10kg lihasta lähtenyt :D

Siihen kun lisää tupakkilakon, ja tylsyyden yksin mähötä vain kämpillä.. :curs:

Seurustellessa oli mukavampi sairastella, kun toinen oli koko ajan :love:
, ja keittelemässä teetä..

Raskolnikov sanoi:
:lol2: Buahahaha :lol2: Siinä vasta salikomediaa ku idiootti repeilee itteään viisaammille :D Hyvä minä :rock: Puolustuksekseni täytyy sanoa, että olen ollut tekemisissä vain noiden sykemittareiden kanssa, enkä hätästoppien ollenkaan. :wall:

No mä jo ajattelin että sormenpäähän kiinnitettävä sykemittari...wtf? :hyper:

:lol2:

Todellista komediaa jos jätkä vetää hätästopperi sormessa juoksumatolla, mahtaa mitata hyvin ne sykkeet. :D

Fysioterapiakomediaa: menin valittamaan alaselkää ja tomera vastavalmistunut hyväkroppainen mimmi sanoi että "no katsotaanpas sitten mitä sieltä löytyy" ja käski ottaa alushousuja lukuunottamatta kaikki vaatteet pois, kääntyä selin ja laittamaan varpaat lattialla näkyvälle viivalle. Tein työtä käskettyä.

Heti kun olin kääntynyt selin neitokainen vetäisi ronskisti bokserit tuohon pakaroiden keskivaiheille paksuimpaan kohtaan ja rupes painelemaan alaselkää ja pakaroita todeten samalla että "ohhoh, kylläpäs on hyvässä lihassa" tässä vaiheessa alkoi itsetunto olla raunioina ja loppuajan (45min) tottelin ohjeita ja lupasin venytellä.

Sitten menin kotiin ja suihkuun niin huomasin että yläpersvako oli ihan täynnä sellasta boksereista irronnutta nöyhtää! Kyllä hävetti, tais olla terapeutilla naurussa pitelemistä. Ääh!

ace-oo- sanoi:
Ja minua vituttaa tämä flunssa, nenä on tukossa, lämpö nousee jne jne..
Tuntuu, että tänään on tullut 10kg läskiä, ja 10kg lihasta lähtenyt :D

Itsellä sairastellessa aina samat tunteet, vaikka eihän ne lihat päivässä tai muutamassa minnekään häviä. Tosin omalla kohdalla alkoi jo kato käymään, kun sairastelu venyikin kuukauden mittaiseksi. :(

kodari76 sanoi:
No mä jo ajattelin että sormenpäähän kiinnitettävä sykemittari...wtf? :hyper:

Hey c´moon, mullon ollu sellanen sormessa, siitä tämä assosiaatio saiki alkunsa. No ei se sitä faktaa muuta miksikään, että olen tollo.
:thumbs: minä

Kahteen viikkoon ei ole salille päässyt leikkauksen jälkeen. Nyt kun sairasloma loppui niin alkoi flunssa. ARGH!!

flunssa flunssa ja virlä kerran flunssa.
Just oli kevyt viikko, ja eile piti alkaa kunnon rääkki. Mut ku ei ni ei.. Vituttaa vaa tämmöne.. Mut kai sitä pitää kerran vuodes kipee olla.. :/

Back
Ylös Bottom