Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SIC- sanoi:Itseäni vituttaa kun kaksi 17v teinityttöä alkoi valittaa siitä miksi käyn salilla. Ja kun kerroin että syön lisäravinteita ja bulkkaan niin vielä enemmän alkoi---
kun siellä oli lauma varmaan jotain yläasteikäisiä mimmejä. Räpläsivät jonkun puhelinta, hetki hiljaisuutta ja kohta alkoi kailotus "VÄHÄX TEINII!!!" Siellä tuli ihQut poikineen mutta tuota "vähäx teinii"-sanontaa en ollut koskaan kuullutkaan, vaikka oma pikkusysterikin alkaa olla pahimmassa teini-iässä..MerZi sanoi:Itteeni vähän nauratti joku aika sitten ruokaillessani hesburgerissa![]()
Geratherm sanoi:Niin mutta olit tietenkin vain salaattia syömässä. ;)
Vielä kun jaksaisi hyvin lenkkeillä..Eleonoora sanoi:Tänään mulla alko mennä hermot, kun vanha humalainen mies alko jotain sönköttää. "Tules nainen tänne ja istu papan syliin. Täällä sun on varmasti hyvä olla." Voi vittu. :curs:
ku tämä kyseinen hemmo vetas paidan helman ylös seksikkään karvasen röllönsä paljastaen ja kiinnitti sen sormenpäähän laitettavan nipsun housuihinsa :D . Meikäläisen lämmittely soutulaitteella n. metrin päässä jäi sitten kesken julmetusta repeilemisestä johtuen ja poistuin nauraen takavasemmalle.Raskolnikov sanoi:hemmo vetas paidan helman ylös seksikkään karvasen röllönsä paljastaen ja kiinnitti sen sormenpäähän laitettavan nipsun housuihinsa :D .
Törppö sanoi:Kyseessä ei varmaankaan ollut sykemittari vaan hätästoppi. Eli jos vetäsee lipat ja se toinen pää irtoaa koneesta niin matto pysähtyy.
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että olen ollut tekemisissä vain noiden sykemittareiden kanssa, enkä hätästoppien ollenkaan. :wall:Joo, kyllähän ne ottaa päähän. Aina on vaara, että lapsi piikittää joltain huumehörhöltä tippuneelta ruiskulla itseään, ja saa kaiken maailman taudit..MerZi sanoi:Niin, mä nyt olen ehkä joidenki mielestä tiukkapipo, mutta olen todellakin sitä mieltä että toisten ovien eteen ei tulla häiriköimään eikä lasten hiekkalaatikoille tehdä tarpeitaan/pudotella huumeruiskujaan.
Edit: quoten korjaus
Raskolnikov sanoi::lol2: Buahahaha :lol2: Siinä vasta salikomediaa ku idiootti repeilee itteään viisaammille :D Hyvä minäPuolustuksekseni täytyy sanoa, että olen ollut tekemisissä vain noiden sykemittareiden kanssa, enkä hätästoppien ollenkaan. :wall:

ace-oo- sanoi:Ja minua vituttaa tämä flunssa, nenä on tukossa, lämpö nousee jne jne..
Tuntuu, että tänään on tullut 10kg läskiä, ja 10kg lihasta lähtenyt :D
kodari76 sanoi:No mä jo ajattelin että sormenpäähän kiinnitettävä sykemittari...wtf?![]()