Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikki te vitun luuserit, jotka suunnittelette itsemurhaa, keksikää nyt saatana joku toinen tapa, kuin ajaa autolla rekan-nokkaan!!

Näitä "henkilöauto ajautui rekan alle" - uutisia on tällä viikolla ollut jo vissiin kolme. Kyllä vituttaa ammattiautoilijoiden puolesta jotka joutuvat osallisiksi näihin tapahtumiin.

Ei kai se tee vielä ihmistä ’vitun luuseriksi’ jos pohtii elämänsä päättämistä. Siinä olen samaa mieltä että tuo mainitsemasi tapa on väärä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai se tee vielä ihmistä ’vitun luuseriksi’ jos pohtii elämänsä päättämistä. Siinä olen samaa mieltä että tuo mainitsemasi tapa on väärä.

Ei välttämättä se että harkitsee itsaria, mutta sen verran pitäisi olla mielikuvitusta että keksisi toisen tavan. Itse en ainakaan haluaisi sekoittaa muita ihmisiä omaan itsemurhaan, en varsinkaan täysin sivullisia. Ainoastaan ne viranomaiset joille maksetaan palkkaa tällaisten asioiden hoitamisesta.

Jos välttämättä katsoo että autolla se henki lähtee helpoiten, niin kyllä löytyy muita paikkoja mihin törmätä niin että henki lähtee. Lastaa vielä takapenkin täyteen tiiliskiviä niin kyllä lähtee.

Ei välttämättä se että harkitsee itsaria, mutta sen verran pitäisi olla mielikuvitusta että keksisi toisen tavan. Itse en ainakaan haluaisi sekoittaa muita ihmisiä omaan itsemurhaan, en varsinkaan täysin sivullisia. Ainoastaan ne viranomaiset joille maksetaan palkkaa tällaisten asioiden hoitamisesta.

Jos välttämättä katsoo että autolla se henki lähtee helpoiten, niin kyllä löytyy muita paikkoja mihin törmätä niin että henki lähtee. Lastaa vielä takapenkin täyteen tiiliskiviä niin kyllä lähtee.
Joku täällä Pakkiksella oli kehitellyt joskus hyvän tavan tähän. Jos laittaisi jonkun ohuen vaijerin kaulaan, toinen pää puuhun johonkin laitteeseen mikä kelautuu itsestään takaisin ja lähtee ajamaan autolla ikkuna auki. Lopputuloksena pää tippuu tielle, vaijeri kelautuu takaisin ja auto kolaroi kera päättömän kuljettajan. Siinä olisi onnettomuustutkijoilla ihmettelemistä.

Joku täällä Pakkiksella oli kehitellyt joskus hyvän tavan tähän. Jos laittaisi jonkun ohuen vaijerin kaulaan, toinen pää puuhun johonkin laitteeseen mikä kelautuu itsestään takaisin ja lähtee ajamaan autolla ikkuna auki. Lopputuloksena pää tippuu tielle, vaijeri kelautuu takaisin ja auto kolaroi kera päättömän kuljettajan. Siinä olisi onnettomuustutkijoilla ihmettelemistä.

Joku tollainen pidempi kelautuva turvatarrain mitä käytetään turvalaitteena jossain nosturihommissa, olis varmaa hyvä. Niis on tosi paksuu se vaijerikin. (y)

Kuvailet normaalin kangasalalaisen ajotyylin. Yhtäkään poliisia tai onnettomuustutkijaa se ei ole vielä kiinnostunut. Täysin päätöntä touhua ja ajonsa jättää pelkästään hämmästystä taakseen. Jos et usko, käy testaan Kangasala-Lahti tai Tampere-Suorama-tienpätkillä.

Voi vittu mitä paskaa. Ostin koiralle GPS-paikannuslaitteen, mutta nyt kun koitin ottaa sitä käyttöön, selvisi, että sen lisäksi pitää maksaa vielä jotain kuukausimaksua, että se ylipäänsä toimii. Saavat mun puolesta painua vittuun ja palautan tuon kauppaan. Minä en jumalauta maksa senttiäkään sen päälle mitä laite itsessään maksaa. Tuntuu melkein kusetukselta. Ei ole ihan sen arvoista maksaa muutama kymppi vuodessa siitä hyvästä, että käyttäisin tuota ehkä kaksi kertaa vuodessa.

Voi vittu mitä paskaa. Ostin koiralle GPS-paikannuslaitteen, mutta nyt kun koitin ottaa sitä käyttöön, selvisi, että sen lisäksi pitää maksaa vielä jotain kuukausimaksua, että se ylipäänsä toimii. Saavat mun puolesta painua vittuun ja palautan tuon kauppaan. Minä en jumalauta maksa senttiäkään sen päälle mitä laite itsessään maksaa. Tuntuu melkein kusetukselta. Ei ole ihan sen arvoista maksaa muutama kymppi vuodessa siitä hyvästä, että käyttäisin tuota ehkä kaksi kertaa vuodessa.

Ja tuli yllätyksenä? Osta garminin laite. Ei ole kyllä niin pitkä kantama mutta ei se joka hommassa tarvi ollakkaan.

Ja tuli yllätyksenä? Osta garminin laite. Ei ole kyllä niin pitkä kantama mutta ei se joka hommassa tarvi ollakkaan.
No totta vitussa tuli yllätyksenä. Eikö se tuosta tekstistä välittynyt? Näyttää kyllä olevan about kaikki kuukausimaksullisia, joten mä en sitten varmaan tarvitse tuollaista.

Naapurissa asuu aika huonosti liikkuva eläkeläispariskunta. Nainen liikkuu rollaattorin avustuksella eikä miehenkään askel kovin pitkä ole. Niiltä kuoli keväällä koira jota naapurit ystävällisesti olivat silloin tällöin lenkittäneet. Nyt ne otti uuden... :mad:
Ymmärrän mikä sen koiran funktio on siellä.
Toisaalta eipä siinä "luovuttaja" ole kovin kummoista tilanne arviota tehnyt.

Yhdestä isosta vaivasta kun pääsee "eroon" niin tulee uus tilalle. Nyt on sit olkapää paskana. Ortopedi arveli että ois nivelsiteet revenny ja toinen lekuri epäili että olis hauiksen pitkän pään jänne luiskahtanut pois urastaan. Molemmat pelotteli leikkauksella. Ja mulla on kyllä leikkauskiintiö ihan vitun täynnä.

Ajattelin irrotella oikein kunnolla ja ostin kaupasta kolme tölkkiä olutta. Laitoin ne takapenkille. Kun pääsin kotiin ja avasin takaoven, niin yksi niistä tippui maahan ja hajosi. En voinut mitenkään pelastaa poloista. Voi tätä surun ja murheen määrää. En ole ikinä itkenyt näin paljoa.

Ajattelin irrotella oikein kunnolla ja ostin kaupasta kolme tölkkiä olutta. Laitoin ne takapenkille. Kun pääsin kotiin ja avasin takaoven, niin yksi niistä tippui maahan ja hajosi. En voinut mitenkään pelastaa poloista. Voi tätä surun ja murheen määrää. En ole ikinä itkenyt näin paljoa.
... ? et sitte imassu nesteitä maasta ... tosi mies ois :eek:

.... muista 5 sekunnin sääntö .....

eikä se oo nii tarkkaa ... :ROFLMAO:

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Läheisellä tutulla on keuhkosyöpä jota ei voi leikata koska on molemmissa keuhkoissa ja monia vuosia sitten ollut aikaisempi keuhkosyöpä jolloin toinen keuhko leikattiin niin senkään takia ei voi leikata. Ihme että selvisi aiemmasta kehkosyövästä mut nyt ei kyllä hyvältä vaikuta kun tosiaan ei voi leikata. Harmittaa kyllä pirusti hänen ja hänen perheensä puolesta. Tuntuu omat vitutuksen aiheeni pieniltä kun rupee aattelee tota asiaa...

Yhdestä isosta vaivasta kun pääsee "eroon" niin tulee uus tilalle. Nyt on sit olkapää paskana. Ortopedi arveli että ois nivelsiteet revenny ja toinen lekuri epäili että olis hauiksen pitkän pään jänne luiskahtanut pois urastaan. Molemmat pelotteli leikkauksella. Ja mulla on kyllä leikkauskiintiö ihan vitun täynnä.
Penkkihommissa mullakin jostain syystä jänne luiskahtaa joskus pois mutta ihan urheiluhieroja on sen sinne vääntänyt ilman puukkoa takaisin.
Huomaa aina kun olkapää alkaa kiukuttelemaan vaikka vaiva on se.

Penkkihommissa mullakin jostain syystä jänne luiskahtaa joskus pois mutta ihan urheiluhieroja on sen sinne vääntänyt ilman puukkoa takaisin.
Huomaa aina kun olkapää alkaa kiukuttelemaan vaikka vaiva on se.

Okei :D Mä en siis tosiaan oo vielä ihan varma (tai lekurit ei ole) että mikä tuolla on sökönä. Mut jos se tosiaan on tuo jänne niin pitääpä käydä sit hierojalla :D Ois miljoona kertaa mukavampaa ja halvempaa käydä vaan siellä kun leikkurissa.

Aika usein joudun heittämään työkavereita kotiin duuniyön jälkeen. Ei se ole mikään ongelma sinänsä mutta vituttaa se että harva kysyy "paljon olen velkaa?". Tämä viimeinen keissi oli kyllä hyvä. Mulla oli matkaa keikalle n 50km. Keikan jälkeen heitin "kaverin" himaan. Siihen meni n 30min ja käytiin hänen takia vielä kaupassa koska piti saada limua. Matkalla kotiin sain viestin että voisinko tuoda hänen shakerin huomenna koska oli jättänyt sen auton. Ei vittu, oot sä niin helvetin fiksu että haluat mun ajaavan edestakaisin n. 70km sun 8e sakerin takia. Teki kyllä mieli sanoa suorat sanat mutta parempi ettei sano mitään

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom